Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 34 834 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 56,93 proc.
Drugą pozycję zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 54,75 proc. do poziomu 17 211 egz.
Na ostatnią lokatę podium (z miejsca czwartego) awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik zmalał jednak o 27,12 proc. do 16 221 egz.
Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała w ciągu roku o 50,71 proc. i wyniosła 13 923 egz.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w styczniu 2016 roku sprzedały się w liczbie 82 189 egz., o 51,49 proc. mniejszej niż w styczniu 2015 roku.
W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskał „Fun Club” - było to 28,50 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











