Pisma młodzieżowe dalej tracą. „Bravo”, „Fun Club” i „Bravo Girl” o ponad 50 proc. w dół

W styczniu 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który pozostał jednak zdecydowanym liderem zestawienia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Pisma młodzieżowe dalej tracą. „Bravo”, „Fun Club” i „Bravo Girl” o ponad 50 proc. w dół

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 34 834 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 56,93 proc.

Drugą pozycję zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 54,75 proc. do poziomu 17 211 egz.

Na ostatnią lokatę podium (z miejsca czwartego) awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik zmalał jednak o 27,12 proc. do 16 221 egz.

Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała w ciągu roku o 50,71 proc. i wyniosła 13 923 egz.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w styczniu 2016 roku sprzedały się w liczbie 82 189 egz., o 51,49 proc. mniejszej niż w styczniu 2015 roku.

W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskał „Fun Club” - było to 28,50 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję