PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Spada sprzedaż pism dla młodzieży. „Bravo” w dół o 40 proc.
Spada sprzedaż pism dla młodzieży. „Bravo” w dół o 40 proc.
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” na czele sprzedaży
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” na czele sprzedaży
Spada sprzedaż magazynów dla młodzieży. „Bravo” liderem w I półroczu
Spada sprzedaż magazynów dla młodzieży. „Bravo” liderem w I półroczu
„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
„Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie
„Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie
Cięcia w Bauerze. Połączono redakcje pism młodzieżowych
Cięcia w Bauerze. Połączono redakcje pism młodzieżowych
Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży
Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży
Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. „Bravo” z najwyższą sprzedażą
Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. „Bravo” z najwyższą sprzedażą
„Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół
„Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół
„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie
„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)
Rośnie sprzedaż „Bravo”, „Bravo Girl” z dużym spadkiem
Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem