Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku wyniosła 157 881 egz. W porównaniu do lipca 2012 roku pismo zanotowało spadek wynoszący 17,04 proc.
Z czwartego na drugie miejsce awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 10,05 proc. do poziomu 82 728 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Ostatnią lokatę podium zajął, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 17,21 proc. do 77 083 egz.
Natomiast z drugiego na czwarte miejsce spadł „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,31 proc. i wyniosła 67 661 egz.

W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Twist” - było to 29,03 proc.











