PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w marcu w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49
„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49
„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 2021 roku
„Dzień dobry TVN” liderem programów śniadaniowych w październiku
„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49
„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w I półroczu
„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w I kwartale
„Pytanie na śniadanie” liderem, „Dzień Dobry TVN” z największym wzrostem oglądalności
„Pytanie na śniadanie” liderem, „Dzień Dobry TVN” z największym wzrostem oglądalności
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych w 2020 roku w 4+, a „Dzień dobry TVN” na czele w 16-49
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych w 2020 roku w 4+, a „Dzień dobry TVN” na czele w 16-49
Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych. „Dzień dobry TVN” na czele w 16-49
„Pytanie na śniadanie” liderem w 4+, a „Dzień dobry TVN” w 16-49 w listopadzie
„Pytanie na śniadanie” liderem w 4+, a „Dzień dobry TVN” w 16-49 w listopadzie
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych we wrześniu
„Pytanie na śniadanie” liderem w pierwszym półroczu, „Dzień dobry TVN” na czele w 16-49
„Pytanie na śniadanie” liderem w pierwszym półroczu, „Dzień dobry TVN” na czele w 16-49
„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w czerwcu
„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w czerwcu
„Pytanie na śniadanie” liderem w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49
„Pytanie na śniadanie” liderem w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49
„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w kwietniu
„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w kwietniu
„Pytanie na śniadanie” wygrywa z „Dzień dobry TVN” w grupie ogólnej i komercyjnej
„Pytanie na śniadanie” wygrywa z „Dzień dobry TVN” w grupie ogólnej i komercyjnej
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych w 2019 roku. Na drugie miejsce spadło „Dzień dobry TVN”
„Pytanie na śniadanie” wyprzedziło „Dzień dobry TVN”
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych. „Dzień dobry TVN” straciło widzów
„Pytanie na śniadanie” ma lepsze wyniki od „Dzień dobry TVN”. Oba programy ze spadkami
„Pytanie na śniadanie” wyprzedziło „Dzień dobry TVN” w I półroczu
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych. „Dzień dobry TVN” na czele w grupie komercyjnej
„Pytanie na śniadanie” dogania „Dzień dobry TVN”
„Pytanie na śniadanie” dogania „Dzień dobry TVN”
Program śniadaniowy w ofercie Polsat Rodzina. Stacja szuka prowadzących
Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych w I półroczu, „Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane
Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych w I półroczu, „Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane
Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych, „Dzień dobry TVN” liderem
Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych, „Dzień dobry TVN” liderem
„Dzień dobry TVN” z dłuższym niedzielnym wydaniem od stycznia. „Posunięcia konkurencji nas zdopingowały do wcześniejszego wstawania razem z widzami”
„Dzień dobry TVN” z dłuższym niedzielnym wydaniem od stycznia. „Posunięcia konkurencji nas zdopingowały do wcześniejszego wstawania razem z widzami”
„Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane. Słabe wyniki „Dzień dobry Polsko”
„Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane. Słabe wyniki „Dzień dobry Polsko”
120 tys. widzów „Dzień dobry Polsko”. 2,79 mln zł z reklam
120 tys. widzów „Dzień dobry Polsko”. 2,79 mln zł z reklam
„Dzień dobry TVN” najchętniej oglądanym magazynem śniadaniowym. Słaby debiut „Dzień dobry Polsko”
„Dzień dobry TVN” najchętniej oglądanym magazynem śniadaniowym. Słaby debiut „Dzień dobry Polsko”