W okresie od 1 września do 30 listopada 2020 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 464 tys. osób przy 8,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Jesienią br. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 7.55, a jesienią ub.r. startowało o 7.15.
Magazyn TVP miał o 9 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.
Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 404 tys. osób, co przełożyło się na 7,64 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 387 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 8,53 proc.), co oznacza wzrost o 18 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” aktualnie oglądać można codziennie o godz. 8.00 (jesienią ub.r. - o 7.30).

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W okresie od 1 września do 30 listopada 2020 roku jego widownia wyniosła 323 tys. osób, a jego udział - 11,20 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 25 tys. widzów, co stanowi największy wzrost wśród wszystkich magazynów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.
„Dzień dobry TVN” liderem w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący nowym liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w okresie od 1 września do 30 listopada br. miał 192 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 7 tys. oglądających).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/programy-sniadaniowe-ogladalnosc-listopad-2020,7170422138189441a ##
Na drugie miejsce spadło „Pytanie na śniadanie” (w dół o 24 tys. do 162 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (wzrost o 10 tys. do 128 tys. widzów).











