Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych w I półroczu, „Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym półroczu br. miało „Dzień dobry TVN”. Wszystkie morning-shows pochwalić się mogły wzrostami oglądalności, a najwięcej widzów zyskało „Pytanie na śniadanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych w I półroczu, „Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane
Kinga Rusin, Piotr Kraśko - fot. tvn

W okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2018 roku średnia oglądalność magazynu „Dzień dobry TVN” (emisja w TVN codziennie o godz. 8.00) wyniosła 530 tys. osób przy 10,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program miał o 5 tys. widzów więcej niż rok wcześniej.

- Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, doprecyzowujemy każdy szczegół, tropimy nowinki, śledzimy trendy, towarzyszymy gwiazdom w najważniejszych dla nich momentach, wszystko dla naszych widzów, by zapewnić program najwyższej jakości. Dobre wyniki oglądalności zawsze bardzo cieszą cały zespół, bo są dowodem, że widzowie doceniają naszą pracę i czerpią z niej radość i przyjemność - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Baj, producentka „Dzień dobry TVN”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magda-molek-znika-z-dzien-dobry-tvn,7171464858192001a ##

Drugie miejsce należało do konkurencyjnego „Pytania na śniadanie” TVP2 (emisja codziennie o godz. 7.55, do 2 marca br. o 8.00), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 456 tys. osób, co przełożyło się na 9,76 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn Dwójki śledziło 378 tys. widzów przy udziale wynoszącym 8,47 proc. Oznacza to największy wzrost w zestawieniu wynoszący 78 tys. oglądających. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że przed rokiem magazyn ten nie miał emisji niedzielnych, które pojawiły się w listopadzie ub.r.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W pierwszym półroczu br. jego widownia wyniosła 351 tys. osób, a jego udział - 15,29 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program ten względem analogicznego okresu ub.r. zyskał 37 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/macademian-girl-prowadzacy-pytanie-na-sniadanie-tvp2,7171440282548353a ##

Do 9 lutego 2018 roku swój morning show „Dzień dobry Polsko” pokazywała również TVP1, który spadł z anteny z powodu słabych wyników oglądalności. W okresie od 28 sierpnia ub.r. do 9 lutego br. oglądało go średnio 124 tys. osób, co przełożyło się na 5,08 proc. udziału.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w pierwszym półroczu br. miał 262 tys. widzów (niemal bez zmian względem pierwszego półrocza ub.r.).

Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (największy w zestawieniu wzrost - o 25 tys. do 150 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (do góry o 8 tys. do 135 tys.).

grafika

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele