Korekta w godzinie startu programu dotyczy wszystkich wydań (od poniedziałku do niedzieli) spowoduje, że „Pytanie na śniadanie” będzie rozpoczynać się wcześniej niż konkurencyjne „Dzień dobry TVN” (program startuje o godz. 8.00). Wydania „PnŚ” będą promowane przed rozpoczęciem na antenach TVP.
Rozwijanie Dwójkowego pasma lifestylowego zapowiedział prezes TVP Jacek Kurski w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl pod koniec stycznia br., przy okazji likwidacji poranka Jedynki „Dzień dobry, Polsko”. - Z badań wynika, że między godz. 6.00 a 8.00 w Jedynce nie ma widza, dla którego warto inwestować tak duże pieniądze w realizowany na żywo format codzienny. Wobec czego kładziemy większy nacisk na „PnŚ” jako nasze sztandarowe poranne pasmo lifestylowe - tłumaczył prezes TVP.
Warto dodać, że w listopadzie ub.r. „Pytanie na śniadanie” zyskało dodatkowe niedzielne wydanie, które utrzymane jest w nieco luźniejszym charakterze niż pozostałe odcinki.

Z danych Nielsen Audience Measurement w okresie od 4 września do 22 października 2017 roku średnia oglądalność programu „Pytanie na śniadanie” wynosiła 380 tys. osób.











