PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
UOKiK kontra nadawcy telewizyjni. Sieci kablowe: liczymy, że postępowanie wyrówna szanse operatorów
UOKiK kontra nadawcy telewizyjni. Sieci kablowe: liczymy, że postępowanie wyrówna szanse operatorów
Projekt nowego Prawa komunikacji elektronicznej: koncesja na nie dłużej niż 10 lat? "Zagraża interesom ekonomicznym nadawców"
Projekt nowego Prawa komunikacji elektronicznej: koncesja na nie dłużej niż 10 lat? "Zagraża interesom ekonomicznym nadawców"
Rynek zaprezentował KRRiT założenia nowego badania mediów za pośrednictwem wideokonferencji
Canal+ nie zapłaci za prawa do zawieszonej ligi francuskiej. "To zmroziło wiele osób w świecie piłki"
„Kevin sam w Nowym Jorku” w Polsacie, TVP z benefisem Zenka Martyniuka w weekend
„Kevin sam w Nowym Jorku” w Polsacie, TVP z benefisem Zenka Martyniuka w weekend
Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów
Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów
Telemetria Polska zapowiada przełom w badaniach mediów. "Problemem nie jest brak pieniędzy, a brak kompromisu"
Nadawcy zgłosili uwagi w sprawie nowelizacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych
Nadawcy mają przedstawić rekomendacje ws. nowego badania mediów. "Więcej niż suma trzech pomiarów"
Nadawcy o podpisaniu umowy KRRiT z Instytutem Łączności: Oczekiwaliśmy takiego kroku
Policja złapała kolejnego pirata udostępniającego bezpłatnie sygnał telewizyjny
Polscy nadawcy walczą o lokalnego widza w globalnym świecie. "Kluczem agregacja"
Polscy nadawcy walczą o lokalnego widza w globalnym świecie. "Kluczem agregacja"
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" przygotowała rekomendacje ws. nowego badania mediów
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" przygotowała rekomendacje ws. nowego badania mediów
Nadawcy chcą być partnerami z KRRiT przy projekcie badania mediów
Telemetria Polska proponuje powstanie zespołów eksperckich ds. konsultacji prac nad nowym badaniem mediów
Telemetria Polska proponuje powstanie zespołów eksperckich ds. konsultacji prac nad nowym badaniem mediów
Prace nad nowymi badaniami mediów oceniane krytycznie, ale rynek nie odwraca się od KRRiT
Prace nad nowymi badaniami mediów oceniane krytycznie, ale rynek nie odwraca się od KRRiT