PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży (dane za 2018 rok)
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży (dane za 2018 rok)
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, choć stracił najwięcej
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży w październiku
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży po trzech kwartałach
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „Podróże” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, wszystkie tytuły na minusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” z największym spadkiem
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I kwartale
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „Podróże” z największym spadkiem
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w 2017 roku, tylko „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. Tylko „NG Traveler” na plusie
Olga Sztąberska na czele segmentu podróże i nauka w Burda International Polska
Olga Sztąberska na czele segmentu podróże i nauka w Burda International Polska
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” zyskał najwięcej
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży, tylko „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu, tylko „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu, tylko „NG Traveler” na plusie
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych, „National Geographic Polska” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” liderem, tylko „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I kwartale, rosną „Podróże” i „NG Traveler”
„National Geographic Polska” utrzymuję pozycję lidera sprzedaży, rosną „Podróże” i „NG Traveler”
Agnieszka Franus naczelną „National Geographic” i „NG Traveler”, odchodzi Martyna Wojciechowska
Agnieszka Franus naczelną „National Geographic” i „NG Traveler”, odchodzi Martyna Wojciechowska
„National Geographic Polska” liderem miesięczników podróżniczych
Tylko „Podróże” ze wzrostem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
Tylko „Podróże” ze wzrostem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
Wszystkie miesięczniki podróżnicze na minusie, najwięcej stracił „Voyage”
Wszystkie miesięczniki podróżnicze na minusie, najwięcej stracił „Voyage”
Wszystkie pisma podróżnicze na minusie po trzech kwartałach. „Voyage” o 38 proc. w dół
Wszystkie pisma podróżnicze na minusie po trzech kwartałach. „Voyage” o 38 proc. w dół
„National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” najbardziej w dół, zyskały tylko „Podróże”
„National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” najbardziej w dół, zyskały tylko „Podróże”
„National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” o 40 proc. w dół
„National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” o 40 proc. w dół
Spada sprzedaż magazynów o podróżach. „Voyage” stracił najwięcej w I półroczu
Spada sprzedaż magazynów o podróżach. „Voyage” stracił najwięcej w I półroczu
„National Geographic” na czele. Tylko „NG Traveler” ze wzrostem sprzedaży wśród pism podróżniczych
„National Geographic” na czele. Tylko „NG Traveler” ze wzrostem sprzedaży wśród pism podróżniczych
Spada sprzedaż pism podróżniczych. „National Geographic” liderem, najbardziej w dół „Voyage”
Spada sprzedaż pism podróżniczych. „National Geographic” liderem, najbardziej w dół „Voyage”