PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w kwietniu
„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w kwietniu
„Pytanie na śniadanie” ogląda 446 tys. widzów, a „Dzień dobry TVN” 431 tys. widzów
„Pytanie na śniadanie” ogląda 446 tys. widzów, a „Dzień dobry TVN” 431 tys. widzów
„Pytanie na śniadanie” wygrywa z „Dzień dobry TVN” w grupie ogólnej i komercyjnej
„Pytanie na śniadanie” wygrywa z „Dzień dobry TVN” w grupie ogólnej i komercyjnej
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych w 2019 roku. Na drugie miejsce spadło „Dzień dobry TVN”
„Pytanie na śniadanie” wyprzedziło „Dzień dobry TVN”
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych. „Dzień dobry TVN” straciło widzów
„Pytanie na śniadanie” wyprzedziło „Dzień dobry TVN” w I półroczu
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych. „Dzień dobry TVN” na czele w grupie komercyjnej
„Pytanie na śniadanie” dogania „Dzień dobry TVN”
„Pytanie na śniadanie” dogania „Dzień dobry TVN”
Joanna Racewicz poprowadzi poranek w Polsacie i Polsat News
Joanna Racewicz poprowadzi poranek w Polsacie i Polsat News
Polsat News od października z nową scenografią. Dorota Gawryluk: jesteśmy rzetelni i obiektywni jak zawsze
Polsat News od października z nową scenografią. Dorota Gawryluk: jesteśmy rzetelni i obiektywni jak zawsze
Dłuższe wydanie „Nowego dnia” w Polsacie, „Graffiti” na głównej antenie
Dłuższe wydanie „Nowego dnia” w Polsacie, „Graffiti” na głównej antenie
Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych w I półroczu, „Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane
Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych w I półroczu, „Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane
Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych, „Dzień dobry TVN” liderem
Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych, „Dzień dobry TVN” liderem
„Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane. Słabe wyniki „Dzień dobry Polsko”
„Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane. Słabe wyniki „Dzień dobry Polsko”
Dwa razy więcej na reklamy w telewizji na żywo. Najzyskowniejszy „Dzień dobry TVN”
Dwa razy więcej na reklamy w telewizji na żywo. Najzyskowniejszy „Dzień dobry TVN”