Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 26 Czerwca 2018
 
 
 
"Grają lepiej w reklamach niż w kadrze...". Marki zbiorą cięgi za kadrę Nawałki?
 
Nasi piłkarze i trener promowali przed i w trakcie mundialu smartfony, energetyki, piwo, paliwo, a nawet parówki. Czy marketerzy dostaną teraz rykoszetem za ich słaby występ w Rosji? Zdaniem specjalistów od marketingu sportowego, choć świeżo po odpadnięciu z turnieju wśród kibiców (i nie tylko) wrze, to już jako konsumenci umieją oni oddzielić występ sportowy od reklamy. więcej
 
 
Zygmunt Solorz nadal drugim najbogatszym Polakiem. Mocno w górę właściciele Wish i CD Projekt
 
Zygmunt Solorz niezmiennie jest drugim na liście najbogatszych Polaków według „Wprost”, mimo że jego majątek skurczył się o 2,4 mld zł, głównie wskutek spadku kursu akcji Cyfrowego Polsatu i ZE PAK. W skali roku mocno wzrosła wartość majątków Piotra Szulczewskiego z Wish oraz Marcina Iwińskiego i Michała Kicińskiego z CD Projekt, na liście pojawili się też właściciele grupy Pracuj.pl i Telewizji Puls. więcej
 
 
SDP krytykuje raport Reporterów bez Granic o spadku wolności mediów w Polsce. ,,Jest nierzetelny"
 
Nadzwyczajny zjazd delegatów Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich przyjął uchwałę krytykującą raport Reporterów bez Granic, w którym oceniono, że obniżył się poziom wolności mediów w naszym kraju. - Tworzenie oraz powielanie na forum międzynarodowym nierzetelnych rankingów jest nadużyciem, które psuje wzajemne relacje między krajami - zaapelowali członkowie SDP do zagranicznych organizacji dziennikarskich. więcej
 
 
Redaktor naczelna samorządowego ,,Tygodnika Sanockiego" odchodzi, bo zablokowano tekst o kandydacie na burmistrza
 
W nowym numerze „Tygodnika Sanockiego”, wydawanego przez miejską bibliotekę, wbrew decyzji redaktor naczelnej Małgorzaty Sienkiewicz-Woskowicz nie wydrukowano wywiadu z nowym kandydatem na burmistrza miasta. Według dziennikarki to efekt nacisków urzędników na dyrektora biblioteki. więcej
 
 
22 mln zł z reklam dla TVP przy meczu Polska-Kolumbia. Prawie 14 mln widzów
 
Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z niedzielnego mundialowego meczu reprezentacji Polski z Kolumbią (transmisji spotkania oraz studiów sportowych) wyniosły łącznie 21,98 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Jak zdobyć 13 Lwów w Cannes? Opowiada o tym Maciej Twardowski z agencji Ogilvy więcej
 
Nadawcy telewizyjni będą mogli decydować, kiedy emitować dłużej reklamy. Najwięcej zyska TVP? więcej
 
TVP chce rozliczać się z rynkiem uwzględniając własny pomiar oglądalności więcej
 
Telewizja Polsat uruchomi trzy nowe kanały: Polsat Rodzina, Polsat Games i smart DOM więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SEM Planner Performics
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
KEY ACCOUNT Grupa ZPR Media
Sales Executive BBC Studios
Senior On-Air Producer / GFX Designer Fox Networks Group Poland
Manager afiliacji w sieci partnerskiej Agora
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Media Impact Polska
Ad Product Specialist Media Impact Polska
DIGITAL PROMOTION MANAGER Agora
Manager ds. sprzedaży Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Zygmunt Solorz nadal drugim najbogatszym Polakiem. Mocno w górę właściciele Wish i CD Projekt

Zygmunt Solorz niezmiennie jest drugim na liście najbogatszych Polaków według „Wprost”, mimo że jego majątek skurczył się o 2,4 mld zł, głównie wskutek spadku kursu akcji Cyfrowego Polsatu i ZE PAK. W skali roku mocno wzrosła wartość majątków Piotra Szulczewskiego z Wish oraz Marcina Iwińskiego i Michała Kicińskiego z CD Projekt, na liście pojawili się też właściciele grupy Pracuj.pl i Telewizji Puls. więcej

22 mln zł z reklam dla TVP przy meczu Polska-Kolumbia. Prawie 14 mln widzów

Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z niedzielnego mundialowego meczu reprezentacji Polski z Kolumbią (transmisji spotkania oraz studiów sportowych) wyniosły łącznie 21,98 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,#Sława 3" Karoliny Korwin-Piotrowskiej jesienią w TVN Style, na razie bez ,,DKF" w TVN Fabuła

W jesiennej ramówce TVN Style powróci program Karoliny Korwin-Piotrowskiej „#Sława”, w którym dziennikarka przygląda się show-biznesowi i rozmawia z gośćmi. Nie ma za to decyzji o kontynuacji talk-show „DKF” w TVN Fabuła - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Rekordowy tydzień TVP1. 4,7 proc. udziału TVP Sport. Mecze Polaków na mundialu hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził mundialowy mecz Polska-Kolumbia, a drugie miejsce zajął pojedynek naszej reprezentacji z Senegalem. Wśród stacji bezkonkurencyjnym liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Według SDP media publiczne nie zostały odpolitycznione. Gadowski: w TVP za Kurskiego jak za Brauna

- Zmiany w mediach publicznych postulowane przez SDP w 2015 r które miały doprowadzić do ich odpolitycznienia i zapewnienia im stabilizacji sytuacji finansowej nie zostały zrealizowane - oceniają delegaci Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Do działań w tej sprawie wezwali Radę Mediów Narodowych i władze mediów publicznych. więcej

1,12 mln widzów ,,Pensjonatu nad rozlewiskiem". 3,19 mln zł z reklam

Szóstą część sagi „Nad rozlewiskiem” zatytułowaną „Pensjonat nad rozlewiskiem” oglądało średnio 1,12 mln widzów. Produkcja dała TVP1 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 3,19 mln zł. więcej

Zygmunt Solorz: Dorota Gawryluk gwarantuje, że Polsat pozostanie obiektywny, dobra zmiana nie uwzięła się na mnie

- Dobra zmiana nie uwzięła się na mniej bardziej niż jakikolwiek poprzedni rząd - stwierdził Zygmunt Solorz, główny akcjonariusz Cyfrowego Polsatu. Zapewnił, że ostatnie zmiany w pionie informacyjno-publicystycznym nie są ukłonem wobec obecnej władzy. - Od początku działalności byliśmy niezależni i tacy pozostaniemy - podkreślił. więcej

Weather Channel korzysta z efektów specjalnych i rozszerzonej rzeczywistości do prezentowania pogody

Kanał Weather Channel zaczął stosować w nadawanych przez siebie prognozach pogody generowane komputerowo efekty specjalne (CGI) oraz elementy rozszerzonej rzeczywistości, które mają lepiej oddawać w studio prawdziwe zjawiska pogodowe. Nadawca zapowiada, że do 2020 roku w ten sposób będzie emitował 80 procent prezentacji pogody. więcej

Nowy talk-show Polsatu ,,Emsi na tropie" śledzi 445 tys. widzów

Nowy talk-show „To twoja wina” po trzech odcinkach gromadzi średnio 445 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i czwarte w 16-49. więcej

539 tys. widzów nowego paradokumentu ,,To twoja wina" w Polsacie

Nowy serial paradokumentalny „To twoja wina” po trzech odcinkach gromadzi średnio 539 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

TVP zadowolona z wpływów ze stref kibica i TVP 4K na mundialu. ,,Przychody trzykrotnie wyższe niż zakładaliśmy"

Wpływy na poziomie 10 mln zł prognozuje Telewizja Polska ze stref kibica oraz reemisji uruchomionego na czas mistrzostw świata w piłce nożnej kanału TVP 4K. - Przychody ze stref kibica są trzykrotnie wyższe niż te, które zakładaliśmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych wyników - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes Telewizji Polskiej. więcej

13,6 mln widzów meczu Polska-Kolumbia w TVP1 i TVP Sport

Mecz reprezentacji Polski z Kolumbią na antenie TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 13,63 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

"The Conners" - powstanie spin-off "Roseanne", ale bez Roseanne Barr

Po tym jak serial "Roseanne" został skasowany po rasistowskim komentarzu Roseanne Barr, stacja ABC zdecydowała się na realizację spin-offu. więcej

Nowa animacja ,,Woolly i Pip" w Polsat JimJam

Od 16 lipca 2018 roku Polsat JimJam będzie emitować nową kreskówkę „Woolly i Pip”. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Finansowanie mediów publicznych z budżetu od 2020. Czabański: mówią o ważnych problemach w Polsce i oddają głos normalnym ludziom

Rolą mediów publicznych w wyborach jest pokazanie rzeczywistości - powiedział w poniedziałek w Golubiu-Dobrzyniu przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Jego zdaniem, musi się to odbyć w "sferze rzeczowej", a nie opinii i upodobań. - Najlepszym rozwiązaniem byłoby finansowanie budżetowe mediów publicznych - dodał. więcej

 
Artur Andrus z audycją ,,Wakacje z Andrusem" w RMF Classic. Porozmawia o podróżach

W letniej ramówce RMF na wakacje pojawią się nowe audycje: „Ale kosmos! Wakacje nie z tej ziemi”, „Siesta i fiesta” oraz „Zielona fala”. Słuchacze stacji będą mogli zapoznać się z prognozą astronomiczną, posłuchać muzyki z kultowych polskich seriali oraz wybrać przebój 15-lecia stacji. Wśród prowadzących pojawi się również Artur Andrus. więcej

 
,,Dorwać Bestię" - historie seryjnych morderców w RMF FM

Od poniedziałku, 25 czerwca na antenie RMF FM zagości serial radiowy „Dorwać Bestię”, w ramach którego słuchacze będą mogli poznać krwawe historie największych zbrodni. Rolę narratora przejmie  Przemysław Skowron, a głosu bohaterom użyczą m.in. Darek Maciborek i Robert Karpowicz. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje na podium

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
"Grają lepiej w reklamach niż w kadrze...". Marki zbiorą cięgi za kadrę Nawałki?

Nasi piłkarze i trener promowali przed i w trakcie mundialu smartfony, energetyki, piwo, paliwo, a nawet parówki. Czy marketerzy dostaną teraz rykoszetem za ich słaby występ w Rosji? Zdaniem specjalistów od marketingu sportowego, choć świeżo po odpadnięciu z turnieju wśród kibiców (i nie tylko) wrze, to już jako konsumenci umieją oni oddzielić występ sportowy od reklamy. więcej

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

Aflofarm, największy polski reklamodawca obcina wydatki na media. Budżet reklamowy zmniejszył też Volkswagen Group Polska. Z kolei Natur Prodykt Zdrovit, Euro-Net Warszawa i Terg osiągnęły kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. więcej

Tomasz Serwotka odpowiada za marketing Lenora w regionie CEE

Tomasz Serwotka objął w Procter&Gamble stanowisko brand managera marki Lenor odpowiedzialnego za region Europy Centralnej i Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje od 7 lat. więcej

Jerzy Staruchowicz za Rafała Dmowskiego dyrektorem marketingu Legii Warszawa

Jerzy Staruchowicz został dyrektorem marketingu klubu Legia Warszawa. Odpowiedzialny za to poprzednio Rafał Dmowski pozostaje w klubie. więcej

Totalizator Sportowy wybiera audytora mediowego

Totalizator Sportowy rozpoczął w trybie postępowania ofertowego proces wyboru firmy audytorskiej, która przez 21 miesięcy będzie zajmować się oceną jego kampanii reklamowych pod kątem realizacji przez dom mediowy. więcej

Współwłaściciel domu produkcyjnego Truskavka Bartosz Bretes odchodzi z firmy

Bartosz Bretes, dotychczasowy współwłaściciel i producent domu produkcyjnego Truskavka, żegna się z firmą. Zastępuje go Kamila Boruc, która od lipca będzie zarządzać firmą wspólnie z Bartoszem Gilem. więcej

Fundacja Hospicjum Onkologiczne z kolejną edycją kampanii społecznej "18,60"

Fundacja Hospicjum Onkologiczne w Warszawie prowadzi akcję społeczną "18,60", w ramach której zachęca do wspierania pacjentów instytucji. Przypomina także o szczególnym charakterze tego miejsca - przychodzi się do niego nie po to, by umrzeć, ale dokończyć życie. więcej

Spike Lee, Laverne Cox i inne czarnoskóre gwiazdy w nowej reklamie Netflixa (wideo)

Podczas poniedziałkowej gali BET Awards Netflix zadebiutował z kampanią „Great Day in Hollywood”, którą chce podkreślić swoje zaangażowanie w promowanie różnorodności rasowej. więcej

Dentsu Aegis Network kupiło firmę Klip Desk, połączy ją z MKTG

Sieć Dentsu Aegis Network (w Polsce należą do niej m.in. Carat Polska, iProspect i Isobar) kupiła firmę Klip Desk zajmującą się oprogramowaniem umożliwiającym właścicielom praw do transmisji sportowych mierzyć i monetyzować ich zawartość. więcej

Magdalena Rozengart-Grzelczak pokieruje sklepem IKEA Blue City

Magdalena Rozengart-Grzelczak objęła funkcję dyrektor nowego sklepu sieci IKEA, który zostanie otwarty w warszawskim centrum handlowym Blue City. więcej

Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na badania marketingowe

Totalizator Sportowy w rozpoczętym właśnie przetargu szuka instytutu, który będzie dla niego realizować badania marketingowe. Z wybraną firmą będzie pracować przez dwa lata od zawarcia umowy. więcej

Po zakupie Time Warnera AT&T przejmuje sieć reklamową AppNexus

AT&T przejął działającą na globalnym rynku sieć reklamową AppNexus działającą w obszarze reklamy programmatic. Koncern zamierza w ten sposób usprawnić dotarcie do potencjalnych reklamodawców po niedawnym zakupie Time Warnera. Według nieoficjalnych informacji wartość transakcji może wynosić 1,6 mld dolarów. więcej

Agnieszka Płochocka-Tereszczuk event managerem w El Padre

Agnieszka Płochocka-Tereszczuk po okresie próbnym objęła stanowisko event managera w agencji El Padre. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
PRASA
 
SDP krytykuje raport Reporterów bez Granic o spadku wolności mediów w Polsce. ,,Jest nierzetelny"

Nadzwyczajny zjazd delegatów Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich przyjął uchwałę krytykującą raport Reporterów bez Granic, w którym oceniono, że obniżył się poziom wolności mediów w naszym kraju. - Tworzenie oraz powielanie na forum międzynarodowym nierzetelnych rankingów jest nadużyciem, które psuje wzajemne relacje między krajami - zaapelowali członkowie SDP do zagranicznych organizacji dziennikarskich. więcej

Redaktor naczelna samorządowego ,,Tygodnika Sanockiego" odchodzi, bo zablokowano tekst o kandydacie na burmistrza

W nowym numerze „Tygodnika Sanockiego”, wydawanego przez miejską bibliotekę, wbrew decyzji redaktor naczelnej Małgorzaty Sienkiewicz-Woskowicz nie wydrukowano wywiadu z nowym kandydatem na burmistrza miasta. Według dziennikarki to efekt nacisków urzędników na dyrektora biblioteki. więcej

Koniec rubryki ,,Z życia koalicji, z życia opozycji". Mazurek i Zalewski pożegnali się z czytelnikami ,,Sieci"

W najnowszym numerze tygodnika „Sieci” (Wydawnictwo Fratria) można ostatni raz przeczytać rubrykę „Z życia koalicji, z życia opozycji”, którą prowadzili Robert Mazurek i Igor Zalewski. - Zdecydowaliśmy, że wystarczy - komentuje Zalewski. więcej

,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w kwietniu

W kwietniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Z okazji 100-lecia niepodległości Polski SDP apeluje o prawdę, rzetelność i obiektywizm

W miniony weekend delegaci na nadzwyczajny zjazd Stowarzyszenia Dziennikarzy Polski przyjęli specjalny apel do dziennikarzy, pracowników i właścicieli mediów z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez nasz kraj. więcej

David Carey odchodzi ze stanowiska prezesa wydawnictwa Hearst

David Carey, który od 2010 roku pełnił funkcję prezesa wydawnictwa Hearst postanowił odejść ze stanowiska. Od 2019 roku będzie wykładowcą na Harvardzie, ma też pomóc w wyborze kolejnej osoby która pokieruje koncernem. więcej

Lipcowe wydanie ,,Czterech Kątów" w niższej cenie

Od wtorku, 26 czerwca br. w specjalnej wakacyjnej cenie - 5,99 zł (o 1 zł mniej niż zwykle) - dostępne będzie lipcowe wydanie miesięcznika „Cztery Kąty”, który pochodzi z portfolio Agory. więcej

Tomasz Lis skrytykował okładki ,,Faktu" i ,,Przeglądu Sportowego" po porażce polskich piłkarzy. ,,Słabizna"

„Fakt” i „Przegląd Sportowy” na pierwszych stronach poniedziałkowych wydań ostro oceniły porażkę piłkarskiej reprezentacji w meczu z Kolumbią. Krytycznie skomentował to Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweek Polska” (wszystkie trzy tytułu wydaje Ringier Axel Springer Polska). - Pompowaliście balonik ponad rok, a teraz „Dziady”? Słabizna - napisał do dziennikarzy „PS”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook startuje z drukowanym magazynem ,,Grow" skierowanym do biznesmenów

Facebook zaczął wydawanie darmowego drukowanego kwartalnika „Grow” kierowanego do biznesmenów, osób kreatywnych i liderów opinii. Serwis zastrzega, że nie jest to start na rynku prasowym, ale część działań marketingowych mających wesprzeć cykl ekskluzywnych spotkań organizowanych przez Facebook. więcej

Alibaba i Amazon będą szybciej usuwać z oferty niebezpieczne produkty

Platformy handlowe Alibaba, Amazon, eBay oraz Rakuten podpisały z Unią Europejską porozumienie, w ramach którego będą szybciej niż dotąd usuwać z oferty produkty uznane za niebezpieczne. W wypadku towarów zgłoszonych przez instytucje z krajów członkowskich platformy będą reagować w ciągu dwóch dni, zaś przy zgłoszeniach od klientów - w ciągu pięciu dni. więcej

Google pozwoli mierzyć odległości i powierzchnię w Google Earth

Google wprowadził na platformie Google Earth opcję pozwalającą na dokonywanie pomiarów odległości pomiędzy wybranymi punktami, a także mierzenie powierzchni określonych obszarów. Funkcja jest na razie dostępna w przeglądarce Chrome, wkrótce ma trafić też do aplikacji na Androida i iOS. więcej

Leszek Kabłak współpracuje z Interią przy relacjonowaniu mundialu

Leszek Kabłak współpracuje z Grupą Interia jako reporter na mistrzostwach świata w piłce nożnej. Zajmuje się relacjonowaniem tego sportowego wydarzenia. więcej

Spike Lee, Laverne Cox i inne czarnoskóre gwiazdy w nowej reklamie Netflixa (wideo)

Podczas poniedziałkowej gali BET Awards Netflix zadebiutował z kampanią „Great Day in Hollywood”, którą chce podkreślić swoje zaangażowanie w promowanie różnorodności rasowej. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
"Grają lepiej w reklamach niż w kadrze...". Marki zbiorą cięgi za kadrę Nawałki?

Nasi piłkarze i trener promowali przed i w trakcie mundialu smartfony, energetyki, piwo, paliwo, a nawet parówki. Czy marketerzy dostaną teraz rykoszetem za ich słaby występ w Rosji? Zdaniem specjalistów od marketingu sportowego, choć świeżo po odpadnięciu z turnieju wśród kibiców (i nie tylko) wrze, to już jako konsumenci umieją oni oddzielić występ sportowy od reklamy. więcej

LoveBrands Relations ponownie dla Novo Nordisk

Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg firmy farmaceutycznej Novo Nordisk. W ramach zlecenia przygotuje kampanię społeczno-edukacyjną w obszarze diabetologii. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Carrefour Polska oferuje wypożyczenie samochodu, partnerem 4mobility
Xiaomi prezentuje smartfon Redmi 6 Pro i tablet Mi Pad 4 w cenach od 570 i 630 złotych
Samsung SM-J260F z Androidem Go będzie miał 5-calowy ekran, procesor Exynos i 1 GB pamięci RAM
Microsoft dołącza Adblocka Plus do mobilnej wersji przeglądarki Edge
 
 
 
GOSPODARKA
 
Carrefour Polska oferuje wypożyczenie samochodu, partnerem 4mobility
Magdalena Rozengart-Grzelczak pokieruje sklepem IKEA Blue City
39 proc. polskich firm zatrudnia pracowników spoza Unii Europejskiej. Najczęściej w budownictwie i przemyśle
Polscy menadżerowie mają skłonność do nadmiernej krytyki. To podcina skrzydła pracownikom
M4B digitalizuje europejskie placówki KFC
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
1,12 mln widzów ,,Pensjonatu nad rozlewiskiem". 3,19 mln zł z reklam
Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "Dark" Netflixa
"The Conners" - powstanie spin-off "Roseanne", ale bez Roseanne Barr
Powstanie serialowa wersja filmu "Laleczka Chucky"
"Spider-Man: Far From Home" - premiera w 2019 roku
Rekordowe zainteresowanie filmem "Zimna wojna"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj