Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 9 Kwietnia 2019
 
 
 
TVP1 liderem oglądalności w I kwartale. TVN na czele w grupie komercyjnej
 
Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w pierwszym kwartale br. była TVP1, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce utrzymał TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, „Teleexpress” i PŚ w skokach narciarskich. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Filmy z portfolio Agory w bazie Netflix. ,,Kolejny ważny partner"
 
Należąca do Grupy Agora spółka Next Film nawiązała współpracę z Netflixem, w ramach której polskie filmy z portfolio dystrybutora będą trafiać do bazy światowego giganta - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To dla nas kolejny ważny partner w zakresie dystrybucji - tłumaczy nam Robert Kijak, dyrektor pionu projekty specjalne w Agorze. więcej
 
 
Czabański: media prywatne mają korzenie w służbach PRL, mediów publicznych będziemy bronić jak niepodległości
 
Krzysztof Czabański, poseł PiS i szef Rady Mediów Narodowych, stwierdził, że media prywatne w Polsce mają „bardzo ponurą genezę, z korzeniami w służbach specjalnych PRL-u”. - Chciałem powiedzieć jasno i wyraźnie wszystkim pracownikom mediów publicznych: będziemy bronić mediów publicznych jak niepodległości, będziemy was bronić - podkreślił Czabański. więcej
 
 
Powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 w nowej kampanii Orlenu (wideo)
 
PKN Orlen rozpoczął nową kampanię wizerunkową, w której stawia na emocje związane z powrotem Roberta Kubicy do wyścigów w Formule1. Za jej realizację odpowiadają Red 8 Advfertising i Film it. więcej
 
 
Duży wzrost oglądalności ,,To był rok!" w nowym paśmie
 
Nowy program „To był rok!” ogląda średnio 1,67 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Pierwsze dwa odcinki cyklu pokazane w piątkowe wieczory oglądało odpowiednio 1,60 i 1,36 mln widzów, a widownia trzeciego wyemitowanego w niedzielny wieczór wzrosła do 2,04 mln osób. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
1,03 mln widzów głównych emisji ,,Big Brothera" w TVN7 więcej
 
Nadawcy telewizyjni rozmawiają o nowym badaniu telewizji. ,,Ile wkładu finansowego, tyle głosów" więcej
 
Lidl będzie testować kasy samoobsługowe. W piątek rusza sklep internetowy więcej
 
,,39 i pół tygodnia" - nowy serial TVN. Zagrają Tomasz Karolak, Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szcze?sna, Magdalena Lamparska więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
REDAKTOR NACZELNY Domiporta
Regional Reporting Analyst TIDAL
Regional Retention Marketing Manager TIDAL
Starszy Specjalista ds. Analityki Webowej TVN
Konsultant ds. Narzędzi Analitycznych TVN
Digital Sales Expert/Specialist Burda Media Polska
Dyrektor Mediów ONE House
Account Manager Grupa ZPR Media
Kierownik Produkcji Golden Media Polska
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Account Manager Screen Network
Redaktor Online w Serwisie Party.pl Edipresse Polska
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Programme Scheduler A+E Networks Poland
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP1 liderem oglądalności w I kwartale. TVN na czele w grupie komercyjnej

Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w pierwszym kwartale br. była TVP1, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce utrzymał TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, „Teleexpress” i PŚ w skokach narciarskich. więcej

Duży wzrost oglądalności ,,To był rok!" w nowym paśmie

Nowy program „To był rok!” ogląda średnio 1,67 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Pierwsze dwa odcinki cyklu pokazane w piątkowe wieczory oglądało odpowiednio 1,60 i 1,36 mln widzów, a widownia trzeciego wyemitowanego w niedzielny wieczór wzrosła do 2,04 mln osób. więcej

,,Wiadomości" muszą sprostować informację nt. Bertolda Kittela z TVN24

Sąd Apelacyjny w Warszawie utrzymał orzeczenie pierwszej instancji nakazujące publikację w „Wiadomościach” TVP sprostowania informacji o rzekomej znajomości Bertolda Kittela z redakcji „Superwizjera” TVN z prezydentem Radomia Radosławem Witkowskim. więcej

Udany debiut ,,Szansa na sukces. Opole 2019" w TVP2. 1,76 mln widzów

Pokazany w niedzielę po południu w TVP2 pierwszy odcinek nowego programu „Szansa na sukces. Opole 2019” oglądało średnio 1,76 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. więcej

Grupa 4Fun Media z 57 mln zł wpływów i 7,9 mln zł zysku w ub.r.

Według szacunkowych danych w ub.r. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała 57 mln zł przychodów sprzedażowych, 12 mln zł zysku EBITDA i 7,9 mln zł zysku netto ze sprzedaży. więcej

Umorzono sprawę karną wytoczoną dyrektorowi Muzeum Polin przez Magdalenę Ogórek. ,,Sąd nie zbadał sprawy, składam ponownie"

Warszawski sąd umorzył sprawę karną wytoczoną dyrektorowi Muzeum Polin prof. Dariuszowi Stoli przez publicystkę TVP Magdalenę Ogórek oraz zwrócił pozew cywilny skierowany przeciw Stoli przez Rafała Ziemkiewicza z „Do Rzeczy”. W obu przypadkach powodem są uchybienia formalne. Ogórek i Ziemkiewicz zapowiadają ponowne złożenie prywatnego aktu oskarżenia i pozwu. więcej

Drugi sezon ,,Polowania na ogród" w HGTV od 14 kwietnia. Prowadzi Dominik Strzelec

W niedzielę 14 kwietnia br. stacja HGTV rozpocznie emisję drugiego sezonu reality-show „Polowanie na ogród”, który prowadzi Dominik Strzelec. więcej

Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. Seriale TVP i ,,Fakty" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” i „Barwy szczęścia” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Nas też to dziwi" - kampania reklamowa wiosennej ramówki National Geographic

Z początkiem kwietnia National Geographic wystartował z kampanią promującą wiosenną ramówkę stacji. Za koncept i część kreacji odpowiada agencja Plej. więcej

Masters Tournament w Golf TV i Eurosporcie

Golf TV i Eurosport będą w naszym kraju transmitować turniej Masters Tournament 2019, który będzie się obywać od 11 do 14 kwietnia. Jest to efekt porozumienia Discovery, Golf TV i Eurosportu. więcej

Serial ,,Koroner" od 16 kwietnia w 13 Ulica (wideo)

Od 16 kwietnia 2019 roku kanał 13 Ulica będzie emitować nowy serial „Koroner”. więcej

Motowizja patronem medialnym Dominiki Orlik

Motowizja została patronem medialnym Dominiki Orlik, która w sezonie 2019 będzie startowała m.in. w Pucharze Polski Pit Bike SM. Młodą zawodniczkę, która ma już na swoim koncie sukcesy w sportach motorowych, zobaczymy w barwach Motowizji. więcej

Questvertising - nowy trend reklamowy

Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Czabański: media prywatne mają korzenie w służbach PRL, mediów publicznych będziemy bronić jak niepodległości

Krzysztof Czabański, poseł PiS i szef Rady Mediów Narodowych, stwierdził, że media prywatne w Polsce mają „bardzo ponurą genezę, z korzeniami w służbach specjalnych PRL-u”. - Chciałem powiedzieć jasno i wyraźnie wszystkim pracownikom mediów publicznych: będziemy bronić mediów publicznych jak niepodległości, będziemy was bronić - podkreślił Czabański. więcej

 
Rzecznik Praw Obywatelskich pyta o pluralizm w Radiu Gdańsk

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar poprosił o wyjaśnienia prezesa Radia Gdańsk Dariusza Wasielewskiego w sprawie wywiadu z Agnieszką Michajłow, byłą dziennikarką rozgłośni. Zwróciła w nim uwagę na naciski, jakie według niej miały się pojawiać ze strony kierownictwa stacji. więcej

 
Monika Kuś p.o. rzecznika prasowego Polskiego Radia

Monika Kuś przejęła obowiązki rzecznika prasowego Polskiego Radia. Zastąpiła w tej roli Małgorzatę Kaczmarczyk, którą w marcu odwołało ze stanowiska. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 w nowej kampanii Orlenu (wideo)

PKN Orlen rozpoczął nową kampanię wizerunkową, w której stawia na emocje związane z powrotem Roberta Kubicy do wyścigów w Formule1. Za jej realizację odpowiadają Red 8 Advfertising i Film it. więcej

Publicis Lion obronił budżet reklamowy BNP Paribas, Opus B agencją wspierającą

Bank BNP Paribas rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Pracująca dla marketera od czterech lat Publicis Lion został wybrana agencją wiodącą, a Opus B wspierającą. więcej

Wspólny posiłek w nowej odsłonie kampanii Coca-Coli ,,Razem smakuje lepiej" (wideo)

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła nową kampanię marki Coca-Cola pod hasłem „Razem smakuje lepiej”, w której marka podkreśla, że wspólny posiłek niesie z sobą wyjątkowo ważne przesłanie. Za jej realizację odpowiadają agencje McCANN, LiquidThread, MediaCom i Big Picture. więcej

Do Polski wejdzie aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go. Na czele marketingu Magdalena Marzec

Wkrótce w Polsce pojawi się Too Good To Go, aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia. Magdalena Marzec jako head of marketing zbuduje w firmie zespół marketingu. Kuba Walasek objął funkcję country managerem projektu. więcej

K2 przejmuje od Leo Burnett obsługę reklamową Samsunga

W wyniku wygranego przetargu K2 została główną agencją kreatywną obsługującą produkty z kategorii visual display (telewizory oraz soundbary) polskiego Samsunga. Poprzednio tymi działaniami zajmowała się agencja Leo Burnett (grupa Publicis). więcej

Będzie rządowa kampania dotycząca segregacji odpadów, resort środowiska szuka agencji

Ministerstwo Środowiska planuje kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą gospodarowania odpadami - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Resort zbiera z rynku informacje na temat kosztów jej realizacji. więcej

Kancelaria Premiera zatrudni agencję interaktywną

Kancelaria Premiera w związku z zaplanowaną kampanią promującą tzw. „piątkę Kaczyńskiego” rozpoczęła właśnie przetarg na wybór agencji, która zrealizuje te działania w internecie i w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Na start 3150 zł na rękę" - wielkopolska policja promuje się jako pracodawca (wideo)

Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu zaczęła internetową kampanię mającą przyciągnąć nowe osoby do służby w policji. Reklamy podkreślają, że po skończeniu kursu podstawowego wynagrodzenie funkcjonariusza wynosi 3150 zł netto. więcej

Dzieci pytają o przyszłość w kampanii rebrandingowej BNP Paribas Bank Polska (wideo)

Rusza kampania reklamowa BNP Paribas Bank Polska komunikująca zmienioną nazwę banku. W spotach pojawią się dzieci, które zadają trudne pytania o swoją przyszłość w Polsce. Działania przygotowały Publicis Lion, Havas Media, Sals and More, Point of View i Feeders.  więcej

Robert Górski i Mikołaj Cieślak na rowerach w reklamie Orange na Kartę (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa oferty Orange na Kartę z udziałem artystów kabaretowych Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett i Initiative Media Warszawa. więcej

Ekspertki Lirene w nowej kampanii marki przekonują, że ,,sprawdziły na własnej skórze" (wideo)

Ruszyła nowa kampania marki kosmetyków Lirene. Jej bohaterkami są ekspertki tej marki, które prowadzą badania naukowe i tworzą innowacyjne formuły kosmetyków. Za działania realizowane w digitalu odpowiada agencja VMLY&R Poland. więcej

Woda Borjomi z nową strategią "Masz charakter"

Marka wody mineralnej Borjomi wprowadza na rynek nową strategię komunikacji pod hasłem "Masz charakter". Za jej przygotowanie odpowiada agencja marketingowa Kreatik. więcej

"Więcej prywatności, więcej wolnego czasu" w telewizyjnej reklamie Somfy

Rusza telewizyjna kampania producenta sprzętu do inteligentnego zarządzania domem Somfy. Akcję „Somfy inspiruje! Od 50 lat tworzymy lepszą jakość życia w domach!”, o zasięgu międzynarodowym, przygotowało francuskie studio filmowe Alunites. więcej

Joanna Cegłowska za Huberta Wojciechowskiego dyrektorem marketingu i PR w PPL Porty Lotnicze

Z początkiem kwietnia br. nową dyrektor marketingu i PR w PPL „Porty Lotnicze” została Joanna Cegłowska, od kilkunastu lat związana z Raiffeisen Bank Polska. Zastąpiła Huberta Wojciechowskiego, który odszedł z firmy. więcej

W Poznaniu zachęcają do picia kranówki

Firma Aquanet z Poznania prowadzi kampanię informacyjną, w której okazuje mieszkańcom korzyści z picia wody z kranu oraz rezygnacji z kupna wód butelkowanych. więcej

Céline Dion dołączyła do grona ambasadorek marki L'Oreal Paris

Piosenkarka Céline Dion została ambasadorką marki L'Oreal Polska. Wkrótce zadebiutuje w reklamie farb do włosów Excellence Color Creme. Firma poinformowała, że kontynuuje współpracę z dziennikarką i prezenterką Grażyną Torbicką, która jest jej ambasadorką w Polsce. więcej

Ben&Jerry's rozda 50 tys. lodów podczas Free Cone Day

W pięciu miastach marka lodów Ben&Jerry's zorganizuje event Free Cone Day. Darmowe lody czekać będą na mieszkańców Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska. więcej

Anna Obuchowicz: z BGK do BNP Paribas Bank Polska

Do zespołu marketingu BNP Paribas Bank Polska dołączyła Anna Obuchowicz - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przeszła z Banku Gospodarstwa Krajowego, w którym pracowała ostatnie pół roku. więcej

,,Nas też to dziwi" - kampania reklamowa wiosennej ramówki National Geographic

Z początkiem kwietnia National Geographic wystartował z kampanią promującą wiosenną ramówkę stacji. Za koncept i część kreacji odpowiada agencja Plej. więcej

Colian reklamuje batoniki Goplana Break kampanią ,,Twoja chwila przyjemności"

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie branżowej. więcej

Goplana Break promowane hasłem ,,Twoja chwila przyjemności"

Ruszyła wizerunkowa kampania batoników Goplana Break (Colian). Akcję pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” przygotowały Love To Talk, Initiative i Kolterman Media Communications. więcej

Majonez Kielecki z kampanią na 60. urodziny

Pod hasłem „60 lat na polskich stołach" rusza kampania reklamowa flagowego produktu WSP Społem, Majonezu Kieleckiego. Przygotowała ją Optima Marketing Group. więcej

FedEx ma nową umowę z UEFA

FedEx Express, firma przesyłek ekspresowych, ogłosiła podpisanie nowej, czteroletniej umowy sponsorskiej z UEFA, obejmującej ponad 400 spotkań w ramach ośmiu turniejów, rozgrywanych w 55 krajach Europy. Rozszerzając dotychczasową współpracę z organizacją, FedEx zostanie również oficjalnym partnerem logistycznym rozgrywek UEFA Euro 2020. więcej

Questvertising - nowy trend reklamowy

Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Michał M. Lisiecki: zostałem zgwałcony przez prawo. Apeluję do sędziów, mecenasów i prokuratorów o nieuleganie naciskom

- Dziś, jak wielu pomówionych, aresztowanych i, śmiało mogę powiedzieć, zgwałconych przez prawo, wiem, że w naszej ukochanej Polsce nie szanuje się prawa obywateli, jakim jest domniemanie niewinności - stwierdził Michał M. Lisiecki, prezes i większościowy akcjonariusz PMPG Polskie Media, opisując swoje aresztowanie. więcej

Wydawnictwo Bauer wydaje miesięcznik poradnikowy ,,Opieka nad Seniorem"

Od 9 kwietnia br. ukaże się w sprzedaży pierwszy numer miesięcznika „Opieka nad Seniorem” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł będzie oferować porady dla opiekunów starszych osób oraz poruszać problemy seniorów. Redaktorem naczelnym jest Elżbieta Bożek. więcej

Axel Springer ponownie pozywa producenta Adblocka Plus. Oskarżenie o łamanie praw autorskich

Koncern Axel Springer wniósł nowy pozew przeciwko firmie Eyeo, producentowi oprogramowania Adblock Plus pozwalającego na blokowanie reklam na stronach internetowych. Niemiecki wydawca powołuje się na prawo autorskie, które jego zdaniem Eyeo łamie naruszając integralność stron internetowych. więcej

CMWP SDP krytykuje atak na Adama Michnika. Apeluje o kulturę osobistą i etykę dziennikarską

Centrum Monitoringu Wolności Prasy działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich wyraziło stanowczy protest przeciw zachowaniu dwójki blogerów, którzy zaczepiali w sądzie Adama Michnika, redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”. Organizacja zaapelowała „do dziennikarzy oraz osób wykonujących ten zawód zwanych dziennikarzami obywatelskimi o szanowanie zasad kultury osobistej i dziennikarskiej etyki zawodowej”. więcej

Jane Fonda na okładce ,,Vogue" promuje kobiety po pięćdziesiątce

W majowym specjalnym numerze magazynu „Vogue” zamieszczono zdjęcie Jane Fondy, która skończyła niedawno 81 lat. Wewnątrz numeru zamieszczono wywiad z aktorką oraz materiały poświęcone innym kobietom po pięćdziesiątce. W ten sposób redakcja chce zwrócić uwagę czytelników na problem częstego zawodowego wykluczania starszych kobiet. więcej

,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami w styczniu, ,,Kurier TV" stracił najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w styczniu 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Wyborcza": darmowy dodatek o strajku nauczycieli rozdawany w 24 miastach

Redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora) w związku ze strajkiem pracowników oświaty, który zaczął się w poniedziałek, przygotowała "Gazetę dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Szkoła mówi dość!!!". Bezpłatny dodatek można otrzymać w 24 polskich miastach, zawiera m.in. spis postulatów nauczycieli, informacje dla rodziców oraz krytyczną ocenę reformy edukacji.   więcej

 
 
 
INTERNET
 
Filmy z portfolio Agory w bazie Netflix. ,,Kolejny ważny partner"

Należąca do Grupy Agora spółka Next Film nawiązała współpracę z Netflixem, w ramach której polskie filmy z portfolio dystrybutora będą trafiać do bazy światowego giganta - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To dla nas kolejny ważny partner w zakresie dystrybucji - tłumaczy nam Robert Kijak, dyrektor pionu projekty specjalne w Agorze. więcej

W badaniu Gemius/PBI nowe cechy socjodemograficzne internautów dot. dzieci, seniorów i zakupów

Przy wyodrębnianiu grup celowych w badaniu Gemius/PBI wprowadzono kilka nowych wskaźników socjodemograficznych. - Nowe grupy celowe poszerzają zakres wiedzy o gospodarstwach domowych o bardzo cenne informacje - podkreśla Paweł Laskowski, prezes Polskich Badań Internetu. więcej

Piotr Rytel szefem ds. rozwoju e-commerce w Gazeta.pl

Z początkiem kwietnia br. nowo utworzone stanowisko head of e-commerce development w Gazeta.pl objął Piotr Rytel. Zajmie się rozwojem technologicznym oferty portalu dla sklepów e-commerce. więcej

Joanna Kulig zagra w serialu muzycznym Netflixa ,,The Eddy"

Aktorka Joanna Kulig wystąpili w nowym serialu Netflixa „The Eddy”. Będzie to 8-odcinkowy dramat muzyczny, pierwsze dwa odcinki wyreżyseruje Damien Chazelle. więcej

Onet startuje z cyklem dokumentów ,,Swoją drogą"

Od 9 kwietnia Onet rozpocznie emisję cyklu filmów dokumentalnych "Swoją drogą". Bohaterami odcinków są m.in. Adam Kownacki, Szczepan Twardoch, Maciej Rutkowski oraz Krzysztof Materna. Partnerem cyklu jest marka piwa Łomża. więcej

Twitter planuje nowe oznaczenia wpisów ułatwiające dyskusję. ,,Lepiej wprowadźcie edycję postów"

Twitter poinformował że prowadzi prace nad nowym oznaczeniem wpisów zamieszczanych w serwisie. W założeniach mają one pomóc użytkownikom w przeglądaniu konkretnych wątków. Internauci chłodno podeszli do nowej propozycji. - Zbędna funkcja powiększająca zamieszanie, lepiej wprowadźcie obiecaną edycję tweetów - ocenili użytkownicy. więcej

Mobilna strona WP z większymi zdjęciami, widżetami i nowymi formatami reklamowymi

Wirtualna Polska wprowadziła nową wersję głównej strony serwisu WP.pl na urządzenia mobilne. W obecnej odsłonie wydawca postawił na większe zdjęcia, łatwiejsze docieranie do najważniejszych informacji, zaproponował też reklamodawcom nowe formaty pozwalające na efektywną promocję. więcej

Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników

Wydawany przez Agorę serwis motoryzacyjny Moto.pl wprowadził nową identyfikację wizualną oraz dokonał zmian w układzie strony. Zmienione logo oraz layout mają korespondować z obowiązującymi obecnie trendami, a na znaczeniu zyskały materiały wideo oraz treści najczęściej poszukiwane przez internautów. więcej

Player.pl w nowej wersji na Samsung Smart TV

W sklepie z aplikacjami "Apps" udostępniona została nowa wersja aplikacji player.pl (TVN i Discovery Polska) na telewizory Samsung Smart TV. więcej

Motorsport Network po przejęciu Autoklub.pl wszedł na polski rynek, Ryszard Turski dyrektorem prowadzącym

Firma Motorsport Network przejęła od Marcina Biernackiego serwis Autoklub.pl i przemianowała go na polską wersję Motorsport.com. Funkcję dyrektora prowadzącego objął Ryszard Turski. więcej

Netflix wycofuje wsparcie dla platformy AirPlay. Oficjalnym powodem przyczyny techniczne

Netflix wycofał ze swojego serwisu możliwość przesyłania filmów pomiędzy urządzeniami za pośrednictwem platformy AirPlay. Oficjalnie przyczyną decyzji są problemy techniczne dotyczące obsługi najnowszej wersji AirPlay i telewizorów Smart TV, jednak może za nimi stać rodząca się pomiędzy Netfliksem a Apple rywalizacja na rynku VOD. więcej

Questvertising - nowy trend reklamowy

Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
W badaniu Gemius/PBI nowe cechy socjodemograficzne internautów dot. dzieci, seniorów i zakupów

Przy wyodrębnianiu grup celowych w badaniu Gemius/PBI wprowadzono kilka nowych wskaźników socjodemograficznych. - Nowe grupy celowe poszerzają zakres wiedzy o gospodarstwach domowych o bardzo cenne informacje - podkreśla Paweł Laskowski, prezes Polskich Badań Internetu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Monika Kuś p.o. rzecznika prasowego Polskiego Radia

Monika Kuś przejęła obowiązki rzecznika prasowego Polskiego Radia. Zastąpiła w tej roli Małgorzatę Kaczmarczyk, którą w marcu odwołało ze stanowiska. więcej

Coca-Cola postawiła na agencję Big Picture

Coca-Cola Poland Services po wielu latach zakończyła współpracę z Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants w zakresie obsługi public relations marki Coca-Cola. W przetargu marketer wybrał agencję Big Picture. więcej

Joanna Cegłowska za Huberta Wojciechowskiego dyrektorem marketingu i PR w PPL Porty Lotnicze

Z początkiem kwietnia br. nową dyrektor marketingu i PR w PPL „Porty Lotnicze” została Joanna Cegłowska, od kilkunastu lat związana z Raiffeisen Bank Polska. Zastąpiła Huberta Wojciechowskiego, który odszedł z firmy. więcej

Sześcioro nowych menadżerów w Grayling Poland

Do zespołu komunikacji korporacyjnej agencji Grayling Poland dołączyli Jarosław Soroczyński, Stanisław Onyszkiewicz, Katarzyna Wycech, Bogna Wojciechowska, Marta Jabłońska i Paweł Górniak. więcej

Good One PR dla centrum rozrywki Hulakula

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z warszawskim centrum rozrywki Hulakula. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Player.pl w nowej wersji na Samsung Smart TV
,,10 zł na zakupy w Żabce" w promocji Plusa
Huawei: Będziemy największym producentem smartfonów na świecie
Philips 329P9H - monitor 4K za 3869 zł
Philips: procesor Philips P5 trzeciej generacji w telewizorach OLED
Eksperci: Opodatkowanie cyfrowych gigantów przyniesie Polsce miliard złotych rocznie
Netflix wycofuje wsparcie dla platformy AirPlay. Oficjalnym powodem przyczyny techniczne
 
 
 
GOSPODARKA
 
Organizacje reprezentujące przedsiębiorców apelują do polityków o powstrzymanie rozrzutności
Co trzeci Polak na organizację świąt wielkanocnych wyda 300-500 zł
KLM: nowy system rozrywki pokładowej w samolotach Boeing 747
Naukowcy coraz bliżej odpowiedzi na pytanie o powstanie Wszechświata. Future Circular Collider pozwoli odkryć nieznane dotąd cząstki o ogromnym znaczeniu dla całej ludzkości
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Filmy z portfolio Agory w bazie Netflix. ,,Kolejny ważny partner"
Joanna Kulig zagra w serialu muzycznym Netflixa ,,The Eddy"
André Holland w serialu "The Eddy". Nowa produkcja Damiena Chazelle'a
Miley Cyrus gwiazdą Orange Warsaw Festival 2019
Kerry Bishé w serialu "Penny Dreadful: City of Angels". Sequel "Domu grozy"
"Shazam!" podbija kina
The Strokes, LP, Marina i The Voidz wystąpią na Open'er Festival 2019
Dokument przedstawiający kulisy słynnego występu Beyoncé na festiwalu Coachella od 17 kwietnia w Netfliksie
Serial ,,Koroner" od 16 kwietnia w 13 Ulica (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj