Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 7 Grudnia 2021
 
 
 
Lis czeka na pozew Rymanowskiego. Chrabota: Można napiętnować ludzi szkodzącym Polakom
 
Bogdan Rymanowski, Piotr Schramm, Edyta Górniak i Jan Pospieszalski znaleźli się na okładce „Newsweek Polska” jako ci, którzy „kwestionują pandemię, zniechęcają do szczepień, mieszają prawdę z fake newsami”. Rymanowski i Schramm zapowiadają kroki prawne wobec naczelnego tytułu, Pospieszalskiemu szkoda na to czasu, Górniak milczy. - Dopuszczanie siewców teorii spiskowych i antyszczepionkowych na tych samych prawach, co specjalistów, jest zbrodnicze. Ten, kto to robi, zasługuje, by być napiętnowanym na okładkach jako ktoś, kto szkodzi społeczeństwu - komentuje Bogusław Chrabota. więcej
 
 
Zenith: rynek reklamy będzie rósł o 6-9 proc., social media i wyszukiwarki wyprzedzą telewizję
 
Agencja mediowa Zenith podwyższyła prognozę wzrostu globalnych wydatków na reklamę internetową w najbliższych latach. Spodziewa się, że w przyszłym roku telewizja zostanie wyprzedzona pod względem nakładów reklamowych w social media, a w 2024 roku przez wyszukiwarki internetowe. więcej
 
 
Maciej Matera naczelnym ,,Gazety Olsztyńskiej"
 
Maciej Matera, od niedawna prezes wydającej „Gazety Olsztyńskiej” Grupy WM, został także redaktorem naczelnym dziennika - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Dotychczas kierujący tytułem Igor Hrywna objął stanowisko wicenaczelnego. więcej
 
 
,,Wojenne dziewczyny" straciły 360 tys. widzów. Będzie piąty sezon
 
Czwarty sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” oglądało średnio 1,90 mln osób, o 360 tys. widzów mniej niż gromadziła trzecia edycja nadawana dwa lata temu. Produkcja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 26,51 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. W przyszłym roku Jedynka pokaże piąty sezon produkcji. więcej
 
 
Warszawa krytykowana za świąteczny plakat z życzeniami
 
Władze Warszawy opublikowały w social mediach świąteczny plakat z życzeniami bożonarodzeniowymi, który spotkał się z krytyką. - Próby doszukiwania się tu czegoś poza zimowym obrazkiem i pozytywnym, serdecznym przekazem świątecznym, są niezrozumiałe i bardziej świadczą o emocjach osób, które to robią niż o intencjach ratusza - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl rzeczniczka stołecznego magistratu Monika Beuth-Lutyk. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Oddziały ,,Gazety Wyborczej" dystansują się od sporu władz redakcji z zarządem Agory. ,,Nie będziemy umierali za Wójcika" więcej
 
TVN24 posiada starszą widownię, ale wykształconą i z wysokimi dochodami więcej
 
Produkcje TVP, TVN i Canal+ podbijają świat. W jakich krajach można je oglądać? więcej
 
Piotr Adamczyk członkiem Dresiarskiej Mafii w amerykańskim serialu "Hawkeye". Krytycy: "to jego duży sukces" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz / Dziennikarka w Dziale SPORT (Fakt.pl) Ringier Axel Springer
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polska Organizacja Turystyczna
Dziennikarz serwisów informacyjnych MUZO FM
Redaktor serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Technical SEO Specialist TVN GRUPA DISCOVERY
Account Manager Kino Polska TV SA
Technik digitalizacji i postprodukcji Kino Polska TV SA
Dziennikarz Żeglarski.info Portal Informacyjny
Operator Obrazu TVN GRUPA DISCOVERY
Senior Sales Manager (m/f) Mobile Advertising YOC
PR MANAGER 2 KOMA 7
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Lis czeka na pozew Rymanowskiego. Chrabota: Można napiętnować ludzi szkodzącym Polakom

Bogdan Rymanowski, Piotr Schramm, Edyta Górniak i Jan Pospieszalski znaleźli się na okładce „Newsweek Polska” jako ci, którzy „kwestionują pandemię, zniechęcają do szczepień, mieszają prawdę z fake newsami”. Rymanowski i Schramm zapowiadają kroki prawne wobec naczelnego tytułu, Pospieszalskiemu szkoda na to czasu, Górniak milczy. - Dopuszczanie siewców teorii spiskowych i antyszczepionkowych na tych samych prawach, co specjalistów, jest zbrodnicze. Ten, kto to robi, zasługuje, by być napiętnowanym na okładkach jako ktoś, kto szkodzi społeczeństwu - komentuje Bogusław Chrabota. więcej

,,Wojenne dziewczyny" straciły 360 tys. widzów. Będzie piąty sezon

Czwarty sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” oglądało średnio 1,90 mln osób, o 360 tys. widzów mniej niż gromadziła trzecia edycja nadawana dwa lata temu. Produkcja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 26,51 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. W przyszłym roku Jedynka pokaże piąty sezon produkcji. więcej

Koncert "Murem za polskim mundurem" oglądało ponad 3 mln widzów. "Poziom ulicy, taniego folkloru i remizy strażackiej"

- Repertuar kojarzy mi się z weselem i zabawą na stadionie, a nie hołdem złożonym żołnierzom i pogranicznikom. Nigdy wcześniej nie widziałem na jednym koncercie tak absurdalnie dobranego zestawu wykonawców - mówi nam Tomasz Reich, redaktor naczelny serwisu NowaWarszawa.pl i wykładowca Collegium Civitas, oceniając niedzielny koncert "Murem za polskim mundurem" w TVP. - Słabe piosenki z głupimi tekstami pasują jako niezobowiązujący podkład do wakacyjnych imprez, ale ich obecność na takiej uroczystości jest co najmniej niezręczna - ocenia Jarek Szubrycht, dziennikarz muzyczny "Gazety Wyborczej" i redaktor naczelny "Nowej Gazety Magnetofonowej". więcej

Awaria podczas gola Lewandowskiego. Viaplay: Niekomfortowa sytuacja

Internauci krytykują platformę streamingową Viaplay po sobotnim meczu Borussia Dortmund - Bayern Monachium. Do półgodzinnej przerwy w transmisji doszło podczas bramki Roberta Lewandowskiego. Biuro prasowe Viaplay w rozmowie z Wirtualnemedia.pl komentuje sprawę. więcej

,,Rolnik szuka żony" hitem. TVP1 znokautowała konkurencję

Ósmy sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,43 mln osób. W porównaniu do siódmej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 200 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49. więcej

1,47 mln widzów ,,MasterChefa 10", TVN liderem w 16-49

Średnia oglądalność dziesiątej edycji „MasterChefa” wyniosła 1,47 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 250 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji zajął trzecie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 43,15 mln zł. więcej

Karolina Soczewka gospodynią południowych ,,Wydarzeń". ,,Spełnienie dziecięcych marzeń"

Karolina Soczewka zadebiutowała w roli prowadzącej programu „Wydarzenia 12.50”, emitowanego na głównej antenie Polsatu i w Polsat News. więcej

,,The Voice of Poland 12" oglądało 1,8 mln widzów

Dwunastą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,78 mln osób. W porównaniu do jedenastej serii widownia show spadła o 120 tys. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 41,48 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Dzielnica strachu 2" wiosną w Puls 2. Startują zdjęcia

Stacja Puls 2 w wiosennej ramówce 2022 roku planuje emisję drugiego sezonu serialu „Dzielnica strachu”. Trwają już zdjęcia do nowych odcinków produkcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Sylwester Polsatu znów na Stadionie Śląskim

Tegoroczny koncert sylwestrowy Telewizji Polsatu odbędzie się na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Przed rokiem imprezę odwołano, teraz ma odbyć się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego. więcej

Discovery chce przejąć kolejny kanał sportowy

W Wielkiej Brytanii przedłuża się sprawa sprzedaży kanału BT Sport dla platformy streamingowej DAZN. „The Telegraph” poinformował, że firma telekomunikacyjna prowadzi równoległe rozmowy z koncernem Discovery, właścicielem m.in. Eurosportu. więcej

Charytatywny blok reklamowy #PulsSeniorom w Wigilię w TV Puls (wideo)

W piątek, 24 grudnia o godz. 18.00 TV Puls pokaże charytatywny blok reklamowy #PulsSeniorom.   więcej

TVP1 liderem, duży spadek TVN. ,,#Murem za polskim mundurem" wśród hitów tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły reality-show „Rolnik szuka żony”, serial „M jak miłość", dziennik „Wiadomości” oraz „#Murem za polskim mundurem”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a z drugiego na czwarte miejsce spadł TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Większy zasięg kanału Crime+Investigation Polsat

Kryminalny kanał dokumentalny Crime+Investigation Polsat od 6 grudnia 2021 pojawił się w ofercie podstawowej wielkopolskiej sieci Promax. więcej

Bart Staszewski pozywa Ogórek i Janeckiego

Aktywista Bart Staszewski złożył prywatny akt oskarżenia przeciwko prowadzącym "W tyle wizji" Magdalenie Ogórek i Stanisławowi Janeckiemu. Staszewski zarzuca im kłamanie na temat jego uczestnictwa w "ustawkach" z zagranicznymi mediami. więcej

Bogdan Rymanowski w Newsweeku jako ,,siewca głupoty". Zapowiada ,,podjęcie kroków prawnych"

Tygodnik „Newsweek Polska” zamieścił na okładce najnowszego numeru zdjęcie Bogdana Rymanowskiego, zapowiadając temat: „Siewcy głupoty. Dlaczego miliony Polaków wierzą antyszczepionkowcom?”. Rymanowski w niedzielę wieczorem wydał oświadczenie, w którym zapowiada podjęcie kroków prawnych względem Tomasza Lisa, redaktora naczelnego „Newsweeka”. - Bardzo się cieszę, niech w tej sprawie wypowie się niezależny sąd - odpowiada Lis. więcej

Zmarł Jacek Zacharski, wieloletni dziennikarz TVP3 Wrocław

W wieku 78 lat zmarł dziennikarz Jacek Zacharski, przez kilka dekad związany z wrocławskim oddziałem Telewizji Polskiej. więcej

Aplikacja Empik Go dostępna na czytnikach marki Kindle

Rynek treści cyfrowych rozwija się w dynamiczny sposób. Tylko w tym roku pojawiło się na nim kilkadziesiąt tysięcy nowych odcinków podcastów oraz audiobooków i ebooków. Ma w tym swój duży  udział także Empik Go, który w pod koniec roku otwiera się na kolejną grupę odbiorców - użytkowników czytnika marki Kindle. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Szef IAR Paweł Piszczek prokurentem w Polskim Radiu

Stanowisko prokurenta w Polskim Radiu objął Paweł Piszczek, szef Informacyjnej Agencji Radiowej. Z publicznym nadawcą jest związany od pięciu lat. więcej

 
Grzegorz Kowalczyk odszedł z Meloradia

Z Meloradiem (Eurozet) pożegnał się dziennikarz i prezenter Grzegorz Kowalczyk - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Ze stacją tą związany był od jesieni 2017 roku. Na razie nie wiadomo, jakie będą jego dalsze zawodowe losy. więcej

 
Lucyna Malec, Jarosław Gajewski, Włodzimierz Press i Marek Mazur nagrodzeni przez Teatr Polskiego Radia

Już po raz 34. Teatr Polskiego Radia przyznał "Splendory", nagrody za wybitne kreacje aktorskie oraz uhonorował osoby szczególnie zasłużone dla radiowej sceny. Statuetki otrzymali: Lucyna Malec, Jarosław Gajewski, Włodzimierz Press i Marek Mazur. więcej

 
Polskie Radio znów uruchamia cyfrowe Radio Gwiazdka

W poniedziałek, 6 grudnia wystartowało cyfrowe Radio Gwiazdka, w którym non stop emitowane są świąteczne piosenki. Z kolei od południa w Wigilię przez cały okres świąteczno-noworoczny kanał Polskiego Radia przypomni polskie kolędy. więcej

 
"Ssanie Mikołaja" - nowy konkurs w Rock Radiu. Stacja ogłasza też plebiscyt na Rockowy Numer Wszech Czasów

Od poniedziałku, 6 grudnia na antenie Rock Radia słuchacze mogą wygrać gotówkę w nowym konkursie "Ssanie Mikołaja". Muszą odgadnąć, co spadło z sań po odgłosie upadającego przedmiotu. Również w mikołajki rozpoczął się plebiscyt na Rockowy Numer Wszech Czasów. więcej

 
RMF FM na czele w Częstochowie. Twoja Polska Stacja do góry

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Ponad 190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu. Działania SEO dla Netia.pl - case study

W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts. Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Zenith: rynek reklamy będzie rósł o 6-9 proc., social media i wyszukiwarki wyprzedzą telewizję

Agencja mediowa Zenith podwyższyła prognozę wzrostu globalnych wydatków na reklamę internetową w najbliższych latach. Spodziewa się, że w przyszłym roku telewizja zostanie wyprzedzona pod względem nakładów reklamowych w social media, a w 2024 roku przez wyszukiwarki internetowe. więcej

Michał Gwiazdowski country managerem Storytel Polska

Michał Gwiazdowski, wcześniej pełniący funkcję general managera w Brainly, od grudnia objął stanowisko country managera w platformie audio Storytel Polska. więcej

Norweski klub wypuścił koszulkę z działającym kodem QR

Norweski klub piłkarski Tromso IL wprowadził koszulkę z kodem QR odsyłającym do strony zawierającej informacje na temat łamania praw człowieka w Katarze, w którym mają odbyć się w 2022 roku Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. więcej

Tomasz Sokół prezesem OOH.pl

Tomasz Sokół został prezesem firmy OOH.pl zajmującej się wynajmem tablic reklamowych i zarządzaniem kampaniami outdoorowymi. Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Jakóbczyka. więcej

Rozstrzygnięto konkurs AMS na plakat o zagrożeniach na pasach drogowych. Aktywiści zarzucają obwinianie pieszych

W konkursie Galerii Plakatu AMS (Agora) wyróżniono prace, które miały promować zasady odpowiedzialnego zachowania się na pasach. Wskazywały na niebezpieczeństwa, jakie mogą na przejściach dla pieszych czekać samych pieszych. „Hej, AMS, zróbcie kampanię o gwałtach, na której pokażecie skąpo ubrane kobiety i napiszcie, że przecież to one ryzykują, więc powinny uważać!” - skomentował Jan Mencwel ze stowarzyszenia Miasto jest Nasze. więcej

Radosław Szafranek chief operating officerem w Justtag Group

Radosław Szafranek dołączył do zespołu Justtag Group obejmując nowo utworzone stanowisko chief operating officera. więcej

Pociąg z Tyskim odwiedził Żywiec w akcji ,,Przejdźmy na Ty"

W ramach bożonarodzeniowej odsłony kampanii piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) pod hasłem „Przejdźmy na Ty” promujący je pociąg odwiedził Żywiec, gdzie mieści się browar konkurencyjnej marki piwnej. więcej

Świąteczny tramwaj po raz pierwszy w historii na ulicach Warszawy

Warszawa dołączyła do grona europejskich miast, których mieszkańcy będą mogli poczuć bożonarodzeniowy klimat w komunikacji tramwajowej. Świąteczny skład będzie można spotkać na regularnych trasach. więcej

Jak pandemia wpłynęła na zachowania konsumentów i komunikację marek?

Człowiek postpandemiczny szybciej przystosowuje się do nowej rzeczywistości, kieruje się intuicją i jest bardziej wrażliwy na otaczający go świat - to jeden z wniosków z raportu "Havas Gen 2020", wydanego przez Havas Creative Group. więcej

"Zima w swoim tempie" w reklamie świątecznej piwa Łomża

Ruszyła pierwsza w historii marki zimowo-świąteczna kampania reklamowa marki piwa Łomża (Van Pur) pod hasłem "Zima w swoim tempie". Podobnie jak w poprzednich kampaniach, jej bohaterem jest aktor Adam Woronowicz. Za realizację działań odpowiadają Brasil Warsaw, Agencja Nie Do Ogarnięcia i MediaCom. więcej

W Polsce żyje coraz więcej smart shopperów. Kim są?

Według firmy badawczej GfK już 71 proc. wszystkich konsumentów w Polsce możemy określić jako tzw. smart shopperów. Z roku na rok ich liczba systematycznie wzrasta, a wysokie ceny w sklepach mogą jedynie wzmocnić ten trend. więcej

Coca-Cola ze świątecznym serialem podcastowym, głosu użyczyli Pazura, Ogrodnik, Żmuda Trzebiatowska

6 grudnia odbyła się premiera czteroodcinkowego serialu podcastowego, wyprodukowanego przez Coca-Colę. W produkcji występują m.in. Piotr Fronczewski, Rafał Zawierucha, Dawid Ogrodnik czy Marta Żmuda Trzebiatowska, a także influencerka Julia Kostera. więcej

Ciri i Yennefer z "Wiedźmina" w spotach reklamowych Oshee

Marka Oshee rozpoczyna emisję dwóch nowych filmów reklamowych promujących napoje sygnowane marką "Wiedźmina". Ich bohaterkami są znane z gry CD Projekt Ciri i Yennefer. więcej

,,Szukaj swoich" w nowej platformie whisky Jameson. Ambasadorem Piotr "Kędzior" Kędzierski

W nowej odsłonie komunikacji irlandzkiej Jameson (Wyborowa Pernod-Ricard) pod hasłem „Szukaj swoich” marka zachęca ludzi, aby szukali swoich pokrewnych dusz. Akcję przygotowały MullenLowe Warsaw, Prime Time, a media samodzielnie zakupiła Wyborowa Pernod-Ricard. więcej

Mateusz Sosnowski media strategy managerem w Circlewise

Mateusz Sosnowski awansował w strukturach polskiego biura Circlewise. Został media strategy managerem. więcej

,,Dziewczyny z Dubaju" dalej rządzą w box office. Ponad 600 tysięcy widzów po drugim weekendzie od premiery

Film Marii Sadowskiej „Dziewczyny z Dubaju" po drugim weekendzie od premiery obejrzało na ekranach kin ponad 600 tysięcy widzów - podał dystrybutor tytułu Kino Świat. więcej

Esport, czyli branża łącząca pasję i profesjonalizm

Branża esportowa naturalnie kojarzona jest z grami – to w końcu na arenach CS:GO, StarCraft II czy Dota II odbywają się największe turnieje na całym świecie. Prawda jest jednak taka, że praca w esporcie wcale nie musi wiązać się z graniem w gry. Sport elektroniczny to miejsce, w którym specjaliści wielu dziedzin mogą odnaleźć miejsce dla siebie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Maciej Matera naczelnym ,,Gazety Olsztyńskiej"

Maciej Matera, od niedawna prezes wydającej „Gazety Olsztyńskiej” Grupy WM, został także redaktorem naczelnym dziennika - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Dotychczas kierujący tytułem Igor Hrywna objął stanowisko wicenaczelnego. więcej

Nie żyje Zygmunt Pytlik, rysownik ,,Tygodnika Podhalańskiego"

Zmarł Zygmunt Pytlik - utytułowany rysownik, związany przez lata z wieloma tytułami prasowymi. Ostatnio przez trzy dekady współpracował z „Tygodnikiem Podhalańskim”. O jego śmierci poinformowała rodzina w mediach społecznościowych. więcej

Rozstrzygnięto 13. edycję Viva! Photo Awards

Dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska) po raz trzynasty przyznał nagrody w konkursie promującym polską fotografię – Viva! Photo Awards. więcej

Terlikowski skrytykował tekst Sieci" o Gowinie, Karnowski zarzucił mu "budowanie pozycji w Onecie i GW"

Łukasz Warzecha i Tomasz Terlikowski mocno skrytykowali promowany na okładce teksy w tygodniu „Sieci” (Fratria) o problemach zdrowotnych Jarosława Gowina. - Tomku drogi, długa droga za Tobą, ale znajdź sobie inne punkty odbicia i budowania pozycji w Onecie i GW, gdzie "draństwa" nie dostrzegasz - napisał do Terlikowskiego Michał Karnowski. - Ten tekst jest tak słaby - i moralnie i dziennikarsko - że rzeczywiście nie da się go obronić. Jedyne, co można zrobić to „ślisko” insynuować jakieś nieznane intencje temu, kto na to zwraca uwagę - skomentował Terlikowski. więcej

Bogdan Rymanowski w Newsweeku jako ,,siewca głupoty". Zapowiada ,,podjęcie kroków prawnych"

Tygodnik „Newsweek Polska” zamieścił na okładce najnowszego numeru zdjęcie Bogdana Rymanowskiego, zapowiadając temat: „Siewcy głupoty. Dlaczego miliony Polaków wierzą antyszczepionkowcom?”. Rymanowski w niedzielę wieczorem wydał oświadczenie, w którym zapowiada podjęcie kroków prawnych względem Tomasza Lisa, redaktora naczelnego „Newsweeka”. - Bardzo się cieszę, niech w tej sprawie wypowie się niezależny sąd - odpowiada Lis. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Kupno akcji przez menedżerów wyhamowało spadek kursu InPostu, Rafał Brzoska wydał 2 mln euro

W poniedziałek InPost poinformował, że w zeszłym tygodniu pakiety akcji spółki kupili jej menedżerowie, m.in. prezes Rafał Brzoska. W efekcie kurs giełdowy operatora, spadający od połowy listopada, zyskał prawie 10 proc. więcej

Michał Gwiazdowski country managerem Storytel Polska

Michał Gwiazdowski, wcześniej pełniący funkcję general managera w Brainly, od grudnia objął stanowisko country managera w platformie audio Storytel Polska. więcej

Prawicowy youtuber Wojciech O. grozi dziennikarzowi TVN za relacjonowanie jego aresztowania

Patoyoutuberzy Wojciech O. i Marcin O. tuż po wyjściu z aresztu nagrali i zamieścili na YouTubie dwugodzinny film, w który obrażają m.in. prezydenta RP, naczelnego rabina Polski, a także atakują dziennikarza TVN. Sprawę zgłosił organom ścigania Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych. więcej

Polska z najtańszym internetem mobilnym w Unii Europejskiej

Komisja Europejska opublikowała nowy raport przedstawiający zestawienie cen dostępu do internetu w 27 krajach Unii Europejskiej. Przedstawione dane dotyczą roku 2020. Najniższe ceny internetu mobilnego odnotowano w Polsce, Rumunii, Estonii, Hiszpanii, Irlandii oraz na Słowacji. więcej

Liczba użytkowników internetu na świecie wzrosła w pandemii o 17 proc.

Liczba użytkowników internetu na całym świecie wzrosła w czasie ostatnich dwóch lat o 17 proc. - poinformowała w poniedziałek na Szczycie Cyfrowym ONZ - IGF 2021 w Katowicach dyrektor biura rozwoju Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (ITU) Doreen Bogdan-Martin. więcej

Miliard dolarów na serwis społecznościowy Donalda Trumpa

Nowa grupa medialno-społecznościowa Donalda Trumpa pozyskała miliard dolarów od inwestorów. Firma wkrótce pojawi się na giełdzie. więcej

Świąteczne trendy z wyszukiwarki Google. Przepisy na świąteczne potrawy, pomysły na prezenty. Hitem "ekskluzywne ozdoby świąteczne"

Czego szukamy w okresie świątecznym w Google? Jak pokazują dane wyszukiwarki, intensywnie poszukujemy pomysłów na prezenty i potrawy, które zagoszczą na świątecznych stołach. A to dlatego, że ponad połowa badanych tęskni za spotkaniami w większym gronie. Świątecznym hitem wyszukiwarki jest za to hasło "ekskluzywne ozdoby świąteczne". więcej

77 proc. płatności internetowych podczas Black Friday wykonano BLIKIEM

77 proc. płatności internetowych podczas tegorocznego Black Friday wykonano BLIKIEM, co oznacza wzrost o 28 proc. rdr. - wynika z analizy operatora płatności online. Kupujący najczęściej wybierali produkty z kategorii AGD/RTV i elektronika. więcej

Aplikacja Empik Go dostępna na czytnikach marki Kindle

Rynek treści cyfrowych rozwija się w dynamiczny sposób. Tylko w tym roku pojawiło się na nim kilkadziesiąt tysięcy nowych odcinków podcastów oraz audiobooków i ebooków. Ma w tym swój duży  udział także Empik Go, który w pod koniec roku otwiera się na kolejną grupę odbiorców - użytkowników czytnika marki Kindle. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Przed świętami 80 proc. Polaków zakupy spożywcze zrobi w sklepach stacjonarnych

Na święta Bożego Narodzenia 80 proc. Polaków zakupy spożywcze zrobi w sklepach stacjonarnych - wynika z badania sondażowego przeprowadzonego przez UCE RESEARCH i Grupę BLIX. Co trzeci pytany zakupi zrobi na ostatnią chwilę, a najważniejszym kryterium wyboru dla 77 proc. kupujących będzie cena. więcej

Polacy zaciskają pasa przed świętami. Wydatki średnio wyniosą 1415 zł

63 proc. Polaków zamierza ograniczyć swoje świąteczne wydatki, które średnio wyniosą 1415 zł - wynika z raportu „Świąteczny Portfel Polaków 2021” Związku Banków Polskich. Blisko połowa z nich, ograniczy wydatki na prezenty, co czwarty na zakupy spożywcze i organizację świąt. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Warszawa krytykowana za świąteczny plakat z życzeniami

Władze Warszawy opublikowały w social mediach świąteczny plakat z życzeniami bożonarodzeniowymi, który spotkał się z krytyką. - Próby doszukiwania się tu czegoś poza zimowym obrazkiem i pozytywnym, serdecznym przekazem świątecznym, są niezrozumiałe i bardziej świadczą o emocjach osób, które to robią niż o intencjach ratusza - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl rzeczniczka stołecznego magistratu Monika Beuth-Lutyk. więcej

Beata Pałczyńska PR managerem Too Good To Go

Do Too Good To Go dołączyła Beata Pałczyńska, obejmując stanowisko PR managera. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple pracuje nad headsetem AR/VR. Czy czeka nas rewolucja?
Norweski klub wypuścił koszulkę z działającym kodem QR
Sprzedaż wearables w górę. Apple przed Samsungiem i Xiaomi
Janusz Cieszyński: Smart city jest sposobem na to, żeby pieniądze oszczędzać, a nie wydawać
Amazon Prime można doliczyć do abonamentu w Play, Prime Video taniej w Play Now TV
Android Auto wycofany ze smartfonów. Google proponuje Assistant Driving Mode
Skype w nowej wersji na Androida i iOS
Polska ma podążać za światowymi trendami w zakresie cyfryzacji
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj