W ramach kampanii przez cztery tygodnie na antenie TVN, TVP, Polsatu oraz w wybranych stacjach tematycznych emitowane są piętnastosekundowe spoty, które zgodnie z przesłaniem kampanii „Radio cyfrowe. Nadaje więcej” prezentują korzyści dla słuchaczy wynikające z wykorzystywania cyfrowej metody rozpowszechniania sygnału.
Poprzednia kampania prowadzona była na przełomie ub. i br. (zobacz szczegóły).
Obecnie reklamy oprócz telewizji pojawią się w „Newsweeku”, „Gazecie Wyborczej”, „Polityce”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, „Rzeczpospolitej”, „Wysokich Obcasach Extra” oraz „Czterech Kątach”. Spoty radiowe emitowane są na wszystkich antenach Polskiego Radia, a internetowa kampania bannerowa objęła portal polskieradio.pl oraz serwisy Onet.pl, Wp.pl i Interia.pl.
Za strategię, kreację i produkcję materiałów wykorzystanych w kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, a Carat Polska zaplanował obecność kampanii w telewizji, radiu, prasie i internecie. Zakup mediów: Agencja Promocji Polskiego Radia (radio, prasa i internet) oraz Carat Polska (telewizja).












