PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Dwie wielkie kampanie różnych firm z Lindą wystartowały niemal równocześnie. Jak to możliwe?
Dwie wielkie kampanie różnych firm z Lindą wystartowały niemal równocześnie. Jak to możliwe?
O co chodzi z blond włosami Roberta Lewandowskiego i innych piłkarzy? Fryzurę zmienił też Cezary Pazura
O co chodzi z blond włosami Roberta Lewandowskiego i innych piłkarzy? Fryzurę zmienił też Cezary Pazura
Dokumenty o sportowcach popłacają. Papaya Films z rekordem finansowym
Dokumenty o sportowcach popłacają. Papaya Films z rekordem finansowym
Tivio Studio tworzy zespół marketingu i komunikacji Stargaze. Na czele Olga Naparty-Małysz
Tivio Studio tworzy zespół marketingu i komunikacji Stargaze. Na czele Olga Naparty-Małysz
Nowe zasady dla uczestników Cannes Lions Festiwal. Do trzech lat wykluczenia
Nowe zasady dla uczestników Cannes Lions Festiwal. Do trzech lat wykluczenia
Tyskie w ogniu krytyki za hasło reklamowe. "Billboard nie jest promocją alkoholizmu"
Tyskie w ogniu krytyki za hasło reklamowe. "Billboard nie jest promocją alkoholizmu"
WPP z nową dyrektorką generalną. Przechodzi z Microsoftu
WPP z nową dyrektorką generalną. Przechodzi z Microsoftu
Izabela Trojanowska twarzą marki Kubota
Izabela Trojanowska twarzą marki Kubota
WPP obniża prognozy przychodów. Powód: nowy biznes utknął w martwym punkcie
WPP obniża prognozy przychodów. Powód: nowy biznes utknął w martwym punkcie
„Zakochaj się w polskiej muzyce” hasłem promocyjnym radia Eska 2
„Zakochaj się w polskiej muzyce” hasłem promocyjnym radia Eska 2
Agora z nową ofertą. Dostępna w 24 miastach w Polsce
Agora z nową ofertą. Dostępna w 24 miastach w Polsce
More Bananas dla marki Intersnack
More Bananas dla marki Intersnack
Aleksandra Łojko: z Zenith do Procter&Gamble
Aleksandra Łojko: z Zenith do Procter&Gamble
Neon Shake pracuje dla marki Amica
Neon Shake pracuje dla marki Amica
Krakus klientem Mint Media
Krakus klientem Mint Media
Katarzyna Borucka nową szefową Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy
Katarzyna Borucka nową szefową Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy