W spocie widzowie poznają Apolonię - dziewczynkę, która dowiaduje się od wypełniającej PIT mamy, że 1,5 proc. to taki magiczny klucz, który otwiera drzwi do leczenia dzieci.
- Wypełnienie go i podanie KRS-u nic nie kosztuje, a ma ogromne znaczenie dla organizacji, które niosą pomoc innym. Aktualnie ruszyła pierwsza faza kampanii, w kolejnych tygodniach widzowie poznają historie podopiecznych, którzy opowiedzą, co w ich życiu zmienia 1,5 proc. podatku - informuje Grupa Polsat.
Spot jest emitowany na kanałach Grupy Polsat Plus. Reżyserem jest Grzegorz Siedlecki.
Za realizację montaż i oprawę odpowiada dział produkcji antenowej i oprawy telewizyjnej Telewizji Polsat.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mikolajkowy-blok-reklamowy-2023-ogladalnosc-szczegolowe-dane,7169457231607937a ##

Fundacja Polsat rozpoczęła swoją działalność statutową 6 grudnia 1996 roku. Została powołana do życia przez Telewizję Polsat, która zaangażowała się w działalność charytatywną. Nadrzędnym celem Fundacji Polsat od zawsze jest ratowanie zdrowia i życia dzieci.









