PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Najważniejsze wydarzenia 2021 roku oraz trendy i wyzwania 2022 roku wskazuje Deniz Akturkerdem z Kompanii Piwowarskiej
Najważniejsze wydarzenia 2021 roku oraz trendy i wyzwania 2022 roku wskazuje Deniz Akturkerdem z Kompanii Piwowarskiej
W 2022 roku więcej subskrypcji i podcastów, Facebook w defensywie
Kantar przewiduje przemodelowanie komercyjnego internetu i zmianę proporcji wydatków na kampanie
Monika Bronowska, Mediabrands: klient płaci agencji za kompetencje, a nie za zakupione GRP
Monika Bronowska, Mediabrands: klient płaci agencji za kompetencje, a nie za zakupione GRP
Pandemia zmienia nawyki kosmetyczne Polaków. Żel antybakteryjny, magnetyczne rzęsy i męskie strzyżenie najpopularniejsze w wyszukiwarce
Pandemia zmienia nawyki kosmetyczne Polaków. Żel antybakteryjny, magnetyczne rzęsy i męskie strzyżenie najpopularniejsze w wyszukiwarce
Giorgio Armani: półnagie kobiety w reklamie to forma gwałtu. "Wypowiedź co najmniej nietaktowna"
Trendy modowe w kampanii „CCC Fashion Trends”
Trendy modowe w kampanii „CCC Fashion Trends”
Eksperci rozbieżni w ocenach CES 2020. „Samochody przyszłości i sztuczna inteligencja”
Eksperci rozbieżni w ocenach CES 2020. „Samochody przyszłości i sztuczna inteligencja”
W 2020 roku media postawią na subskrypcje, fact-checking i podcasty. „W Polsce nieco inne proporcje”
W 2020 roku media postawią na subskrypcje, fact-checking i podcasty. „W Polsce nieco inne proporcje”
Marketing internetowy: agencje podsumują 2019 rok i podają prognozy na 2020 rok
2019 rok według Grzegorza Wachowicza, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV EURO AGD
Samotność, niepewność i znaczenie zaufania - globalne trendy Forda na 2020 rok
Natalia Hatalska: Internet ma pomóc nam wypełnić pustkę
Natalia Hatalska: Internet ma pomóc nam wypełnić pustkę
Małgorzata Węgierek: komunikacja marketingowa pod znakiem data driven-marketingu, automatyzacji i różnorodności
Małgorzata Węgierek: komunikacja marketingowa pod znakiem data driven-marketingu, automatyzacji i różnorodności
W 2030 roku samochody „na żądanie” będą stanowić 30 proc. wszystkich aut w Europie
W 2030 roku samochody „na żądanie” będą stanowić 30 proc. wszystkich aut w Europie
Mary Meeker: Rynek smartfonów hamuje, coraz więcej mobilnych odbiorców mediów