PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sławomir Sierakowski i Robert Mazurek nowymi prowadzącymi „#dziejesienazywo” w Wirtualnej Polsce
Jacek Świderski: media warto mieć rodzime. Michał Broniatowski: to donos na Onet i RASP
Noizz.pl wystartował z 1,75 mln użytkowników, nowe o2.pl z 5,3 mln użytkowników i 147 mln odsłon
Wirtualna Polska i Onet łeb w łeb, Grupa Allegro bez GG w dół (Megapanel z listopada)
Wydawcy internetowi: jak upłynął 2015 rok, co zdarzy się w 2016?
Wydawcy internetowi: jak upłynął 2015 rok, co zdarzy się w 2016?
76 proc. Polaków korzysta z internetu, Onet i Wirtualna Polska popularniejsze od Facebooka i Google, ale rzadziej odwiedzane
Strony główne: wzrosła przewaga Onetu nad WP, w górę Interia, mocno w dół Gazeta.pl
Wirtualna Polska za 84 mln zł kupuje Wakacje.pl, Easygo.pl i Wypoczynek.pl
Wirtualna Polska za 84 mln zł kupuje Wakacje.pl, Easygo.pl i Wypoczynek.pl
Wirtualna Polska zmienia pion lifestylowy: dział Ludzie i Wydarzenia, więcej wideo i nowi redaktorzy prowadzący
Wirtualna Polska zmienia pion lifestylowy: dział Ludzie i Wydarzenia, więcej wideo i nowi redaktorzy prowadzący
Wirtualna Polska przed Onetem, Interia zwiększa przewagę nad Gazeta.pl, w górę o2.pl
Łukasz Wejchert odchodzi z rady nadzorczej Wirtualnej Polski, żeby skupić się na Dirlango
Łukasz Wejchert odchodzi z rady nadzorczej Wirtualnej Polski, żeby skupić się na Dirlango
Gazeta.pl i Interia.pl niezainteresowane dłuższym wideo na żywo. „Ten format jest nieopłacalny”
Karolina Wierzbińska: z VUMag.pl i Grupy Onet.pl na wydawcę serwisów lifestyle’owych w Grupie Wirtualna Polska
Karolina Wierzbińska: z VUMag.pl i Grupy Onet.pl na wydawcę serwisów lifestyle’owych w Grupie Wirtualna Polska
BAN przejmuje zespoły sprzedażowe i obsługę reklamową stron NextWeb Media i Blomedia
BAN przejmuje zespoły sprzedażowe i obsługę reklamową stron NextWeb Media i Blomedia
Kanał WP1 ma mieć 1 proc. udziału w rynku, Wirtualna Polska szuka jego szefa i dostawców treści
Kanał WP1 ma mieć 1 proc. udziału w rynku, Wirtualna Polska szuka jego szefa i dostawców treści
Wirtualna Polska z 223,5 mln zł wpływów i 6,3 mln zł zysku, więcej z reklam oraz na usługi obce i wynagrodzenia
Wirtualna Polska z 223,5 mln zł wpływów i 6,3 mln zł zysku, więcej z reklam oraz na usługi obce i wynagrodzenia
Grupa Gazeta.pl i Onet zablokowały komentowanie śmierci Kiszczaka, Wirtualna Polska i Interia - nie
W kanale WP1 będą codzienna publicystyka i reportaże od Wirtualnej Polski oraz filmy i seriale
W kanale WP1 będą codzienna publicystyka i reportaże od Wirtualnej Polski oraz filmy i seriale
MCI Management ze 106 milionami złotych zysku i 18,15 złotego aktywów netto na akcję
MCI Management ze 106 milionami złotych zysku i 18,15 złotego aktywów netto na akcję
MUX-8 dla Wirtualnej Polski, Agory, ZPR Media i PIKE
Paweł Petkowicz: z IDMnetu do Grupy Wirtualna Polska
Paweł Petkowicz: z IDMnetu do Grupy Wirtualna Polska
TVP, TVN i Polsat kontra Videostar.pl i o2.pl przed KRRiT: główne kanały tv w internecie wbrew prawu czy zgodnie z ustawą?
TVP, TVN i Polsat kontra Videostar.pl i o2.pl przed KRRiT: główne kanały tv w internecie wbrew prawu czy zgodnie z ustawą?
Mniejsza przewaga Wirtualnej Polski nad Onetem, mocno w górę Interia i nadawcy telewizyjni (Megapanel z września)
Jak Wirtualna Polska reklamowała, że „#dziejesiewPolsce” (wideo case study)
Jak Wirtualna Polska reklamowała, że „#dziejesiewPolsce” (wideo case study)
Spór Pola i Kołodziejczyka o cytowanie się przez Wirtualną Polskę i „Przegląd Sportowy” bez podawania źródła
Kobosko, Kopacz, Lisicki i Żakowski w wieczorze wyborczym Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska nie zdradza wyników programów „#dziejesienazywo”, ale zapowiada ich kontynuację
Wirtualna Polska nie zdradza wyników programów „#dziejesienazywo”, ale zapowiada ich kontynuację
Effie 2015: Grand Prix dla Wirtualnej Polski, DDB & Tribal i Starcom firmami roku
Effie 2015: Grand Prix dla Wirtualnej Polski, DDB & Tribal i Starcom firmami roku
Grupa Allegro-GG z miliardem odsłon mobilnych, najbardziej w górę Grupa Polska Press, Interia i ZPR Media (top 20)
Grupa Allegro-GG z miliardem odsłon mobilnych, najbardziej w górę Grupa Polska Press, Interia i ZPR Media (top 20)
Wirtualna Polska i Domodi za 11,3 mln zł kupiły agregator odzieżowy Allani
Wirtualna Polska i Domodi za 11,3 mln zł kupiły agregator odzieżowy Allani
Nowe o2.pl chwalone za odważne zmiany na plus, może spodobać się młodym internautom
Nowe o2.pl chwalone za odważne zmiany na plus, może spodobać się młodym internautom
Sebastian Nejfeld: nowe o2.pl z interfejsem jak w aplikacjach, słabsza personalizacja i interaktywne rogi
Sebastian Nejfeld: nowe o2.pl z interfejsem jak w aplikacjach, słabsza personalizacja i interaktywne rogi