- Martin Stankiewicz „Dużo za zero” - Martin Stankiewicz reklamuje Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski zaczął kampanię marketingową PKO Konto dla Młodych prowadzoną pod hasłem „Dużo za zero”. W reklamach, przygotowanych przez firmy Agencja Warszawa i Havas Media, występuje youtuber Martin Stankiewicz.
- Muzyka daje radość „Muzyka daje radość” - Marcin Prokop promuje Radio Złote Przeboje (wideo)
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rozpoczyna pod hasłem „Muzyka daje radość” kampanię promocyjną. Twarzą kampanii jest Marcin Prokop, który na antenie rozgłośni ma także swój autorski program.
- Agora Agora zarabia mniej z reklam w prasie. „Zmiana polityki reklamowej spółek Skarbu Państwa”
W II kwartale br. „Gazeta Wyborcza” zarobiła ze sprzedaży reklam i ogłoszeń aż o 6,5 mln zł mniej niż rok wcześniej. W segmencie prasowym spółka zanotowała przychody na poziomie 73,8 mln zł, co oznacza spadek aż o 8,2 proc.
- Agora Agora z wyższymi wpływami i 11,1 mln zł straty netto, 21 proc. mniej z reklam w „Gazecie Wyborczej”
W minionym półroczu Agora zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 1,6 proc. do 584,7 mln zł oraz 11,1 mln zł straty netto. Procentowo najbardziej zmalały przychody firmy z działalności filmowej, sprzedaży reklam prasowych i wydawnictw, a najbardziej wzrosły ze sprzedaży biletów kinowych.
- Radio Eska Radio Eska: Muzyką się żyje (wideo)
Wystartowała kampania wizerunkowa Radia ESKA pod hasłem „Muzyką się żyje”. Obejmuje ona telewizję, internet i kino. Dodatkowo, w ramach kampanii, zorganizowany zostanie specjalny konkurs dla słuchaczy. Akcję przygotowały Starcom MediaVest Group Polska i agencja Mimo VR.
- Avanti Fit&Beauty „Avanti Fit&Beauty” - wydanie specjalne miesięcznika „Avanti”
W czwartek 14 lipca br. na rynku ukaże się wydanie specjalne miesięcznika „Avanti” (Agora) -„Fit&Beauty”, które jest poświęcone tematyce fitnessu, zdrowego stylu życia i dietetyki. Na okładce magazynu znalazła się trenerka personalna Ada Palka.
- Wirtualna Polska „#dziejesiewpolsce” - maratończyk, ŚDM i wybory w reklamach Wirtualnej Polski (wideo)
Wirtualna Polska zaczyna kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej pod hasłem „#dziejesiewpolsce”, jednym z jej bohaterów jest maratończyk Yared Shegumo. Akcję wydawca przygotował i realizuje razem z firmami marketingowymi Scholz & Friends Warszawa i Zenith.
- Olympic Sports „Wszystko, co ważne dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Rusza kampania wizerunkowa WP
8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.
- Home Entertainment Systems Zapraszamy na darmowe pokazy filmowe z Heliosie
Rossmann chętnie angażuje się w łódzkie wydarzenia kulturalne. Tym razem został tytularnym sponsorem dwóch sekcji kinowych, które odbędą się podczas PGNiG Festivalu Transatlantyk. Przez sześć dni, bezpłatnie, widzowie zobaczą 21 pokazów filmowych.
- Agora Fundusz MDIF finansowany przez George'a Sorosa kupił 11,2 proc. udziałów Agory
Fundusz MDIF Media Holdings - wspierany finansowo przez George'a Sorosa - kupił 5,35 mln akcji Agory stanowiących 11,22 proc. kapitału zakładowego spółki i dających 8,26 proc. głosów na jej walnym zgromadzeniu. Akcje kupił od inwestorów finansowych spółki, wśród których są PTE PZU, Nationale Nederlanden PTE i Aegon PTE.









