- Reklama Siemens rozdaje szklanki w nowej promocji
Marka Siemens przygotowała nową promocję dla kientów. Każdy kto zakupi zmywarkę z programem Party może otrzymać 6 designerskich szklanek firmy Iittala.
- Rage Age Rage Age reklamuje wiosenno-letnią kolekcję męską
W prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji odzieży męskiej Rage Age. Akcję przygotował dział marketingu firmy wspólnie z Ad i Media.
- Edyta Górniak Edyta Górniak reklamuje Anti Agening Make up Sceniczny (wideo making of)
W telewizji, internecie i prasie trwa kampania reklamowa podkładu Anti Agening Make up Sceniczny, której gwiazdą jest Edyta Górniak. Zapraszamy do obejrzenia materiałów z przygotowywania tej akcji.
- Technology & Computing Światowej klasy specjaliści od marketingu w Google przyjeżdżają do Poznania
Search Marketing Day - największa w tej części Europy konferencja poruszająca temat marketingu w wyszukiwarkach - odbędzie się 15 czerwca w Poznaniu. Po raz pierwszy do stolicy Wielkopolski przybędzie światowa czołówka branży SEM/SEO.
- Music Teatralny manifest elektronicznego rocka na Castle Party 2011
„Życie to nie teatr” – pisał Edward Stachura w swoim wierszu, czemu śmiało zaprzecza manifest i sztuka krakowskiej formacji ŚMIAŁEK. Ten awangardowy zespół wymyka się eytkietom, tworząc muzykę określaną autorskim szyldem jako „Rock Berlin Kabarett Theatre”. O gotowym materiale na płytę, teatralnych inspiracjach, zbliżających się koncertach i udziale w festiwalu Castle Party 2011 rozmawiamy z Pawłem Szarkiem, założycielem i art dyrektorem zespołu.
- Video Game Genres Miliony grają na nk.pl
Korzystanie z serwisów społecznościowych to jedna z najpopularniejszych form spędzania wolnego czasu. Nk.pl rozwija swoje możliwości na polu komunikacji, ale również rozrywki. W społecznościowe gry on-line na NK grają już miliony Polaków.Pierwsza gra w największym polskim serwisie społecznościowym pojawiła się w czerwcu 2010 roku. Od tego czasu można zauważyć stały wzrost popularność aplikacji wśród internautów. Happy Harvest, umożliwiająca Użytkownikom zabawę w wirtualnych farmerów, już po dwóch miesiącach była uruchamiana przez milion unikalnych Użytkowników. Aktualnie z gry korzysta ponad 2,5 miliona graczy. Najpopularniejsze aplikacje, jak wspomniane Happy Harvest czy Pet Party (3 387 215 graczy) mają ponad 45 milionów uruchomień miesięcznie każda."Aplikacje na NK to coś więcej niż tylko gry komputerowe ponieważ są w pełni zintegrowane z serwisem. Użytkownicy mogą się ze sobą komunikować, współpracować ze swoimi prawdziwymi znajomymi, ścigać ze sobą w rankingach, a także informować przyjaciół o swoich sukcesach poprzez różne funkcje serwisu. Gry są kolejnym miejscem, w którym internauci mogą poznać nowe, ciekawe osoby." - mówi Joanna Gajewska, rzecznik NK.Portfolio gier NK jest stale rozwijane. Aktualnie można korzystać z 27 tytułów. W najbliższych dniach i tygodniach przewidziane są premiery kolejnych propozycji oraz wprowadzenie aplikacji, które nie będą grami. Liczba unikalnych graczy w nk.pl przekroczyła 4 miliony.Najpopularniejsze gry w nk.pl:Pet Party 3 387 215 graczyIcy Tower 3 095 404 graczyHappy harvest 2 532 894 graczyMiejskie gangi 1 767 919 graczyFishdom 1 689 035 graczyWiejskie życie 1 525 600 graczyLeśna Przygoda 1 209 814 graczySocial City 1 156 797 graczyGoodgame Cafe 1 149 317 graczy
- NK.pl 4 mln graczy w nk.pl
W serwisie społecznościowym nk.pl znajduje się obecnie 27 gier. Które cieszą się największą popularnością wśród użytkowników portalu?
- Burn Selector Festival Burn Selector Festival z Ladytron, Katy B i SebastiAn
Znamy kolejne gwiazdy festiwalu Selector. Do Krakowa przyjadą Ladytron, Katy B i SebastiAn. Trzecia odsłona imprezy została zaplanowana na 3 i 4 czerwca. Koncerty odbędą się na Błoniach.
- Music Castle Party 2011 – międzynarodowy festiwal muzyczny na Dolnym Śląsku
Ostatnim gościem zaproszonym do udziału w festiwalu Castle Party 2011, który tradycyjnie odbędzie się w Bolkowie w dniach 21 – 24 lipca, jest francuska formacja CASTRATI. Francuzi tworzą muzykę poza tradycyjnymi kategoriami, unikają szufladkowania, a ich zwariowany show jest połączeniem tradycyjnego rocka ze sztuką cyrkową.
- Party Style Pierwszy numer “Party Style” na rynku za 4,99 zł
W poniedziałek 21 marca br. na rynku pojawił się pierwszy numer pisma “Party Style”, będącego wydaniem specjalnym dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska). Magazyn kosztuje 4,99 zł.









