- KIA Soul KIA Soul fluorescencyjnie reklamuje się w kinach
W sieciach Multikino i Silverscreen trwa kampania reklamowasamochodu KIA Soul. Akcja wykorzystuje m.in. naklejkifluorescencyjne, które świecą w czasie bloków promocyjnych przedemisją filmów.
- Discovery PHD zachowuje budżet Discovery
Dom mediowy PHD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla kanałów telewizyjnych należących do sieci DiscoveryNetworks.
- Lotos Lotos reklamuje drugą edycję programu lojalnościowego (wideo)
Rusza kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigatorprowadzonego na stacjach Lotos. Akcja pod hasłem "Nagrody szybko iod ręki" obejmuje telewizję.
- Pizza Hut Pizza Hut: Pizza... i znacznie więcej (wideo)
Pizza Hut rozpoczęła w telewizji wizerunkową kampanię reklamową.Akcja pod hasłem "Pizza... i znacznie więcej" promuje różnorodnemenu dostępne w tych restauracjach.
- Renault "Zostań Ecoistą" - zachęca Renault
Pod hasłem "Zostań Ecoistą" startuje kampania reklamującaekologiczną promocję wprowadzaną przez Renault. W jej ramach firmabędzie dopłacać klientom, którzy kupią wersję wybranego modeluprzyjazną dla środowiska.
- KIA Soul KIA Soul z tatuażami w prasie i internecie
Pod hasłem "Będzie po Twojemu" ruszył kolejny etap kampaniireklamowej KIA Soul. Akcja pokazuje w prasie i internecie, jakmożna zmienić design tego samochodu.
- db kredyt Spotkanie po ratach w spocie db kredytu (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa dbkredytu konsolidacyjnego. Akcja żartobliwie przedstawia klasowy balpo latach.
- Bakoma Bakoma reklamuje powiększone Polskie Smaki (wideo)
Pod hasłem "Bliżej słońca" prowadzona jest w telewizji kampaniareklamowa jogurtu Bakoma Polskie Smaki. Akcja podkreśla, że jest ondostępny w opakowaniach z dodatkowymi 20 gramami gratis.
- Maciek Ziomek Maciek Ziomek dyrektorem ds. mediów w Starlinku
Maciek Ziomek jako dyrektor ds. mediów dołączył do domu mediowegoStarlink. Przejął tym samym obowiązki Lidii Kacprzyckiej, któraobjęła funkcję dyrektora generalnego Starlinku.
- KFC Kucharka reklamuje świeże kurczaki w KFC (wideo)
KFC wystartowało w telewizji i internecie z wizerunkową kampaniąreklamową. Akcja podkreśla świeżość i wysoką jakość dań serwowanychw tej sieci restauracji.









