- Cannes Lions Cannes Lions 2019: trzy Grand Prix za kampanię Whoppera
Na tegorocznym festiwalu Cannes Lions trzy nagrody Grand Prix przyznano agencji FCB za akcję promującą Whoppera w Burger Kingu. Agencją roku została Wieden + Kennedy, holdingiem marketingowym roku - Omnicom, siecią reklamową roku - McCann, a najbardziej kreatywną marką - Burger King. Przedstawiamy wszystkie akcje nagrodzone Grand Prix i Złotymi Lwami.
- Cannes Lions Ostatni „Twój Weekend” z Grand Prix i Tytanowym Lwem na Cannes Lions. Sukces agencji VMLY&R Poland
Kampania „Ostatni Twój Weekend” agencji VMLY&R Poland zdobyła na festiwalu reklamowym w Cannes Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change oraz nagrodę Tytanowego Lwa. To pierwsze tak prestiżowe nagrody dla Polaków w Cannes. Dodatkowo VMLY&R została wyróżniona tytułem Agencja Roku.
- Cannes Lions Cannes Lions: kolejne nagrody za „Niezniszczalną Tęczę” i „Twój Ostatni Weekend”
Akcja „Niezniszczalna Tęcza” przygotowana przez agencję 180 heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben&Jerry’s zdobyła w środę i czwartek kolejne cztery Lwy - Srebrnego i trzy Brązowe, a projekt „Ostatni Twój Weekend” agencji VMLY&R, Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas - dwa Brązowe Lwy na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Na kolejne shortlisty trafiły też agencje Digitas Poland, Grey Group Poland i Gong.
- Cannes Lions „Dream Crazy” Nike, „Whopper Detour” Burger Kinga, „Viva la Vulva” pewniakami na Cannes Lions Festival (wideo)
Kampania „Dream Crazy” dla Nike, „Whopper Detour” Burger Kinga czy „Viva la Vulva” dla marki Libresse to najczęściej typowane przez polskich szefów kreacji kampanie, które ich zdaniem mają największe szanse na zdobycie większości głównych nagród na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
- Cannes Lions 21 kolejnych nominacji dla polskich agencji na Cannes Lions (wideo)
Polskie agencje otrzymały wczoraj 21 kolejnych nominacji do nagród w trwającym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019. O Lwy w czterech kategoriach powalczą agencje VMLY&R, 180heartbeats Jung v. Matt, Grey Group Poland, Publicis Worldwide Polska, Agencja 2012 z Imago PR. Wśród nich są już nagrodzone projekty „Ostatni Twój Weekend” i „Niezniszczalna Tęcza”.
- Cannes Lions "Ostatni Twój Weekend” z brązem, a „Niezniszczalna Tęcza” ze srebrem na Cannes Lions Festival
W pierwszym dniu Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019 zostały nagrodzone dwa polskie projekty spośród czterech, które dotychczas trafiły na shortlisty konkursu. Akcja „Ostatni Twój Weekend” ma Brązowego Lwa, a „Niezniszczalna Tęcza” została uhonorowana Srebrnym Lwem.
- An-Nahar Na Cannes Lions nagrodzono pustą stronę gazety
Na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions Grand Prix w kategorii Print and Publishing przyznano pustej stronie libańskiej gazety "An-Nahar". Kartka była protestem przeciw politykom, którzy wiele miesięcy po wyborach nie potrafili uformować rządu.
- Cannes Lions „Facing Emotions”, „Niezniszczalna tęcza”, „Ostatni Twój Weekend” i „Święty Florian da Ci znak” z nominacjami w Cannes Lions
Cztery projekty z Polski znalazły się na ogłoszonych właśnie kolejnych shortlistach tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions. Najwięcej nominacji - cztery - otrzymała akcja „Niezniszczalna tęcza”, którą agencja 180heartbeats Jung v. Matt przygotowała dla marki Ben&Jerry’s należącej do koncernu Unilever.
- Facebook Facebook zmienia model marketingowy. Wybiera kilka agencji reklamowych do współpracy
Tuż przed rozpoczęciem festiwalu reklamowego Cannes Lions Facebook ogłosił, że zmienia całkowicie dotychczasowy model współpracy z firmami marketingowymi. Zamierza współpracować z wieloma agencjami należącymi do dużych holdingów przy każdej ze swoich aplikacji.
- Cannes Lions Zmalała liczba zgłoszeń do Cannes Lions, nie pomogły nowe kategorie i powrót Publicis Groupe
Do tegorocznego, rozpoczynającego się dziś Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions wpłynęło 30 953 zgłoszeń z 89 krajów. Mimo, że w tym roku wprowadzono nowe kategorie, a po roku nieobecności swoje projekty zgłaszają też agencje należące do Publicis Groupe, to liczba walczących o Lwy projektów zmalała rok do roku o 4 proc.









