- Bank Pocztowy Bank Pocztowy kampanią radiową chce zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą
Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową - reklamy emitowane w największych stacjach radiowych mają wpłynąć na wzrost zainteresowania ofertą Banku Pocztowego wśród konsumentów m.in. korzystających
- Sylwester Marzeń TVP ogłasza drugi przetarg w sprawie „Sylwestra Marzeń”. Ale konkretów wciąż brak
Telewizja Polska nadal nie ogłosiła, gdzie odbędzie się tegoroczny „Sylwester Marzeń”. Ogłaszane przez nadawcę są natomiast kolejne przetargi na jego organizację, które wskazują, że koncert zostanie zorganizowany w Zakopanem. W cenniku reklam na grudzień w paśmie “Sylwestra” na razie widnieje pozycja “Program rozrywkowy”.
- Consumer Electronics Plenti zachęca do testowania elektroniki przed jej zakupem oferując nawet 50% zniżki z okazji Black Weeks
Plenti – platforma, na której można wypożyczyć na krótki i dłuższy czas najnowszą elektronikę – z okazji zbliżającego się Black Friday wprowadza zniżki do nawet 50% na wypożyczenie sprzętu, głównie z kategorii Gaming i VR. Oferta, która jest dostępna do 24 listopada, ma przekonać klientów do testowania elektroniki przed jej zakupem.
- T-Mobile 14 nowych kanałów w ofercie T-Mobile
Operator telekomunikacyjny T-Mobile rozszerzył ofertę telewizyjną usługi MagentaTV o 10 nowych stacji. Z wykazu kanałów opublikowanego na stronie internetowej firmy wynika, że pojawią się jeszcze cztery nowe stacje. Biuro prasowe T-Mobile informuje Wirtualnemedia.pl, że do zmian dojdzie jeszcze w tym roku.
- Coupons and Discounts Jesienna loteria Black Friday powróciła – wygraj nową Mazdę!
W poniedziałek, 6 listopada, wystartowała coroczna, jesienna loteria Manufaktury, w której nagrodą główną jest nowa Mazda 2 o wartości prawie 100 tysięcy złotych, a także karty podarunkowe. Przez cały miesiąc można rejestrować kupony, a 24 listopada przyjść do Manufaktury na wielki finał i losowanie zwycięzcy.
- Home Improvement Minimalizm w łazienkowym wnętrzu
Styl minimalistyczny ma swoje korzenie w japońskiej filozofii życiowej znanej jako zen. Koncepcja ta promuje ograniczenie zbędnych elementów i koncentrację na kluczowych aspektach. Stąd też nowoczesne wnętrza często odzwierciedlają spokój i harmonię. Maksymalna funkcjonalność i efektywność to cechy każdego pomieszczenia zaprojektowanego w omawianym nurcie. Wszystkie elementy mają służyć określonemu celowi, sprawiając, że przestrzeń jest bardziej wydajna i praktyczna, co stanowi fundamentalną zasadę minimalizmu. Plany często są otwarte, usunięte zostają przegrody i ścianki prysznicowe. Najczęściej wybierane kolory to biel, szarość, beż i czerń. Można także dodać akcenty kolorystyczne, ale w umiarkowanych ilościach. Materiały wysokiej jakości nadają luksusowy wygląd, a geometryczne formy, jak kwadraty i prostokąty, przeważnie pojawiają się w meblach i płytkach ceramicznych. Dyskretne źródła światła mogą być wbudowane w sufit lub ściany, tworząc niepowtarzalny klimat. Minimalistyczne łazienki wykorzystują ukryte półki, szafki i schowki, aby utrzymać porządek, a schludny wygląd otrzymują poprzez usunięcie niepotrzebnych ozdobników i dekoracji. Najbardziej znana sentencja Ludwiga Mies van der Rohe „Mniej znaczy więcej" stała się dewizą dla wielu projektantów. Fascynacja prostymi formami oraz zmniejszeniem liczby detali nadal jest uważana za główny nurt zarówno w designie, jak i architekturze. Subtelna wygoda Przestronny salon kąpielowy oświetlony wysokimi, wąskimi oknami prezentuje się imponująco. Minimalistyczny design szafki umywalkowej dopasowano kolorystycznie do wykończenia płytek ściennych. Jasna, jednolita powierzchnia posadzki betonowej odbija promienie słoneczne i wzbogaca delikatną fakturą. Stojąca bateria umywalkowa z kolekcji STILLO marki FERRO, wykonana w chromowanym wykończeniu, idealnie dopełnia białą nablatową umywalkę. W obszarze kąpielowym nowoczesna wanna sparowana została ze ścienną wersją STILLO. Jej ergonomicznie wyprofilowany uchwyt i wysoce wydajne regulatory zapewnią wygodę użytkowania. Świetnie współgra ona z innymi akcesoriami FERRO jak wieszak na ręcznik czy dozownik mydła. Nawet widoczny syfon o współczesnej formie został pokryty chromem. Nowoczesna elegancja W ekskluzywnej łazience utrzymano monochromatyczny charakter, łącząc biel i czerń z odcieniami szarości. Całe wnętrze emanuje subtelnym światłem, pochodzącym z niewidocznych opraw. Przestrzeń charakteryzują przede wszystkim proste linie i kształty. W obszarze umywalki zwraca uwagę eleganckie wcięcie z abstrakcyjnymi grafikami. Umywalka podblatowa, dyskretnie schowana w szerokim blacie zabudowy, uzupełniona jest podtynkową baterią ADORE BLACK-CHROME. Imponującą czarną wannę wyposażono natomiast w 4-otworową baterię z tej samej kolekcji. Jej wyciągany wąż prysznicowy nie tylko ułatwia utrzymanie czystości, ale także wpływa na estetykę tego pomieszczenia. Pastelowe marzenie Minimalizm w bardziej odważnej odsłonie uwzględnia efektowne wykorzystanie kafli w formie heksagonów o pastelowych kolorach, co nadaje spokój i wypełnia optymizmem. Kolory wyciszone są szarością, zarówno posadzki, jak i ścian. Prosta szafka wyjątkowo komponuje się z nablatową umywalką zestawioną z baterią FERRO ONE. Obrotowa wylewka sprawia, że jest ona praktyczna nawet przy większych misach. W strefie kąpielowej z zabudowaną wanną zaproponowano chromowaną armaturę z tej samej serii, połączoną z zestawem natryskowym z deszczownią RONDO LUX o regulowanym rozstawie uchwytów. FERRO www.ferro.pl press box
- Home Improvement W ciemnych tonach i blasku złota
Czerń jest głęboka, tajemnicza i niezwykle elegancka, a jako dominujący kolor buduje we wnętrzach niepowtarzalny klimat. To propozycja przede wszystkim dla miłośników wyszukanych materiałów, zdecydowanych form i oryginalnych detali. Aranżując wnętrza domu dla młodego mężczyzny, architektki z pracowni Decoroom, postawiły na połączenie nowoczesności z wysublimowaną klasyką i odrobiną blasku. We wnętrzach dominują ciemne tonacje, przełamane drewnem i złotymi akcentami.
- Skazana Alicja Mazur w kolejnym kręgu piekielnym. Recenzja trzeciego sezonu „Skazanej” dostępnej na Playerze
„Skazana” z główną rolą Agaty Kuleszy wraca z trzecim sezonem. Ten niekwestionowany hit Playera zyskał sympatię widzów nie tylko z powodu historii głównej bohaterki, ale dlatego, że – podobnie jak w „Orange Is the New Black” – poznajemy wiele postaci kobiecych, pochodzących z różnych światów. Drugi plan jest równie istotny, co perypetie Alicji Mazur.
- SAG-AFTRA Po 118 dniach zakończył się strajk aktorów w Hollywood
Po 118 dniach strajku gildia aktorów SAG-AFTRA i studia filmowe osiągnęły wstępne porozumienie w sprawie nowego trzyletniego kontraktu, który w ciągu kilku tygodni umożliwi ponowne funkcjonowanie całego Hollywood.
- Braughman Group Media Shopping Plus - nowy pakiet DOOH od Braughman Group Media
Braughman Group Media wprowadza nowy pakiet reklamowy o nazwie "Shopping Plus". Ta innowacyjna oferta ma na celu dotarcie do konsumentów w bliskiej odległości od znaczących galerii handlowych w największych miastach Polski m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, jak również w Hali Koszyki, Supersamie oraz w Centrum Praskim Koneser.









