- Green Solutions Innovation Day, czyli jak powstają innowacje w Żabce
Grupa Żabka nieustannie poszukuje innowacji, wdraża i testuje nowe produkty oraz usługi, rozwija technologie, by poszerzać swój ekosystem convenience. Zależy jej także na promocji innowacji wewnątrz organizacji – w połowie kwietnia w Centrali firmy w Poznaniu odbył się Innovation Day. Wydarzenie dla pracowników i współpracowników było okazją do rozmów o pracy z innowacjami i wdrażaniu ich w organizacji. Dla startupów, z którymi współpracuje Grupa, spotkanie było także okazją do zaprezentowania swoich produktów i usług. Event cieszył się dużym zainteresowaniem, wzięło w nim udział osobiście blisko 300 osób i 150 online.
- Sales and Promotions Uwolnij swój czas! Bardziej! „Wszystko za żappsy” w aplikacji Żappka – rób zakupy i korzystaj z wyjątkowych okazji od partnerów sieci
Żabka wciąż szuka nowych sposobów, aby upraszczać codzienne życie swoich klientów, a tym samym uwalniać ich czas. Obecnie rozbudowuje swój program lojalnościowy, dając użytkownikom aplikacji Żappka możliwość wymiany otrzymywanych za zakupy żappsów na atrakcyjne benefity od partnerów zewnętrznych. „Wszystko za żappsy” jest dostępne w aplikacji od 26 kwietnia.
- piwo Kanał Sportowy na puszkach i w reklamach piwa Tyskie
Do sprzedaży trafia limitowana edycja piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) z grafiką Kanału Sportowego na puszkach. W jego kampanii reklamowej będą występować główni twórcy Kanału: Tomasz Smokowski, Krzysztof Stanowski, Michał Pol i Mateusz Borek.
- Retail Industry Wygodnie i odpowiedzialnie. Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2022 rok
Grupa Żabka to nowoczesny ekosystem, który od 25 lat towarzyszy klientom w każdym momencie dnia, ułatwiając im życie i uwalniając ich czas. Oferuje produkty i usługi dostosowane do ich potrzeb, koncentrując się na rozwiązaniach Quick Meal i Food to Go. Dzięki cyfryzacji jest w stanie ciągle się doskonalić, tworząc innowacyjne usługi, nowe kanały sprzedaży i technologiczne narzędzia przyszłości. W kompleksowej Strategii Odpowiedzialności (ESG) Grupa Żabka demonstruje swoje zaangażowanie w tworzenie bardziej zrównoważonego stylu życia dla wszystkich, przy jednoczesnej minimalizacji swojego wpływu na środowisko w całym łańcuchu wartości. Działania Grupy mają realny wpływ na rozwój polskiej gospodarki – w 2022 r. całkowita kwota wartości dodanej wytworzonej przez Grupę Żabka i współpracujących z nią franczyzobiorców wyniosła aż 7 mld zł, to o 31% więcej niż w 2021 r.
- Krzysztof Ibisz Krzysztof Ibisz jako awatar reklamuje nowy wariant piwa Warka
W nowej kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec) występuje prezenter Polsatu Krzysztof Ibisz. W akcji promowany jest dostępny w sprzedaży od niedawna napój Warka 0.0% Energy.
- Lotto Żabka rozszerza współpracę z Lotto. Kolektury w większości sklepów
Żabka poszerza współpracę z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki Lotto, dzięki czemu staje się partnerem z największą liczbą kolektur w Polsce. Na mocy umowy sieciowej, usługi Lotto stają się dostępne w ponad 81 proc. sklepów Żabka zlokalizowanych na terenie całego kraju. Projektowi towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa – w mediach pojawiły się spoty, w sklepach Żabka plakaty, a użytkownicy aplikacji Żappka otrzymali dedykowane wiadomości.
- Pepco Pepco idzie śladem Lidla i Biedronki. Pojawił się nowy typ kas
Sieć Pepco zaczęła wprowadzać kasy samoobsługowe w polskich sklepach - działają one na razie w ponad 60 z blisko 1,2 tys. placówek sieci w naszym kraju - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecność kas w segmencie dyskontów niespożywczych to jednak cały czas nowość.
- Żabka Żabka Nano ruszy na terenie szpitala. To najmniejszy bezobsługowy sklep sieci
Grupa Żabka jeszcze w tym kwartale uruchomi pierwszy sklep autonomiczny Żabka Nano zlokalizowany w szpitalu. Placówka powstaje na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. To jak do tej pory najmniejszy sklep autonomiczny sieci - powierzchnia sali sprzedaży wynosi zaledwie 16 metrów kw.
- Lotteries and Scratchcards Żabka – sieć z największą liczbą kolektur LOTTO. Zagraj w Lotto w Żabce i wygraj szczęście
Żabka poszerza współpracę z Totalizatorem Sportowym, dzięki czemu staje się partnerem z największą liczbą kolektur w Polsce. Na mocy umowy sieciowej, usługi LOTTO stają się dostępne w ponad 81% sklepów Żabka zlokalizowanych na terenie całego kraju. Tym samym zarówno mieszkańcy dużych miast, jak również małych miejscowości mają możliwość zagrania w swojej ulubionej kolekturze, blisko domu lub pracy. Projektowi towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa – w mediach pojawiły się spoty, w sklepach Żabka plakaty, a użytkownicy aplikacji Żappka otrzymali dedykowane wiadomości.
- Maciej Dymalski Maciej Dymalski head of marketing communication Netto Polska
Do zespołu sieci sklepów Netto Polska dołączył Maciej Dymalski - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Objął stanowisko szefa komunikacji marketingowej.









