Jacyna będzie zarządzać zespołem Havas Play odpowiedzialnym za prowadzenie projektów komunikacyjnych dla klientów agencji, związanych z aktywizacją w punktach styku konsumentów i ich pasji - od rozrywki, sztuki i technologii, po zdrowie i dobra konsumpcyjne.
- Miłosz jest jednym z najbardziej doświadczonych strategów digital contentu na naszym rynku. Ogromnie cieszę się, że dołącza do naszego zespołu. Jestem przekonana, że będziemy razem budować niesamowite projekty i prowadzić najlepsze kampanie, które zainspirują innych. Miłosz w roli szefa zespołu Havas PLAY, to zdecydowanie ważny krok we wzmacnianiu kompetencji i strategii digital Havas Media Network - mówi Beata Magdziarz, chief digital officer Havas Media Network.
Ostatnio w Canal+
Dotychczas Jacyna związany z Canal+ jako head of social engagement, wcześniejsze doświadczenie zdobywał m.in. w agencji albo albo jako creative&strategy head/partner oraz K2, gdzie pełnił rolę social media directora.

Odpowiadał za prowadzenie projektów komunikacyjnych i w social mediach dla takich marek jak: Canal+, Ubisoft, Żabka, Netflix, Samsung, H&M, Sinsay, Dr. Martens, Desperados, Heineken, Media Markt czy Sephora. Laureat branżowych nagród: Effie, Mixx Awards czy Innovation.
Havas Play to nowa, międzynarodowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Network, która zadebiutowała w Polsce w 2023 r.
Wcześniej agencją Havas Play zarządzał Paweł Modzelewski, który jest obecnie partnerem zarządzającym w Bluecloud Interactive.











