- Katarzyna Jezierska Katarzyna Jezierska: z PepsiCo na dyrektora marketingu GSK
Katarzyna Jezierska po ponad trzech latach w dziale marketingu firmy PepsiCo przeszła do firmy farmaceutycznej GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, gdzie objęła stanowisko dyrektora marketingu.
- reklama w telewizji Kto zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej? Polsat i TVN
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu br. były o 4 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
- Andrzej Kotański Andrzej Kotański senior copywriterem w Ogilvy & Mather
Andrzej Kotański zaczął pracę jako senior copywriter w dziale kreacji agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Wcześniej pracował m.in. w Young & Rubicam Poland, Grey Group Poland, BBDO Warszawa, Red8 Advertising i Leo Burnett.
- Mirinda „Smaksplozji” - CyberMarian i Aga Grzelak w kampanii gruszkowego smaku Mirindy (wideo)
Agencja Deloitte Digital przygotowała projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję reklamową napoju Mirinda (PepsiCo), która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z jego dwóch nowych smaków. W minutowym spocie promującym nowy smak wystąpili CyberMarian i Aga Grzelak.
- Saatchi & Saatchi Prezes Saatchi & Saatchi krytykowany za słowa o równych szansach kobiet i mężczyzn w branży reklamowej
Kevin Roberts, szef agencji Saatchi & Saatchi, stanowczo stwierdził, że dyskusja o równouprawnieniu kobiet i mężczyzn w branży reklamowej powinna się skończyć, bo jest bezprzedmiotowa. Przedstawiciele innych firm marketingowych skrytykowali Robertsa, zarzucając mu hipokryzję i kłamstwo.
- Robert Ploch Robert Ploch wrócił z Carat Polska do Starcom Polska
Robert Ploch po dwóch latach wrócił do Starcom Polska (Publicis Media). Ostatnio pracował w MediaCom Warszawa i Carat Polska.
- Pepsi „Lato jest chwilą” i „Wyzwanie smaku” w wakacyjnej kampanii reklamowej Pepsi (wideo)
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa napoju Pepsi (produkowanego przez PepsiCo) obejmująca m.in. kolejną odsłonę akcji konsumenckiej „Wyzwanie smaku”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa, Deloitte Digital, OMD i Ewesa, Partner of Promotion.
- Joanna Karwowska-Koza Joanna Karwowska-Koza: z DDB&Tribal do TVN
Joanna Karwowska-Koza objęła stanowisko dyrektora ds. strategii marketingowej w dziale marketingu TVN. Poprzednio pracowała w agencji reklamowej DDB&Tribal.
- Lay’s „Lato smakuje lepiej z Lay’s” w reklamach chipsów Lay’s (wideo)
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa chipsów Lay’s (produkowanych przez spółkę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo). Akca, przygotowana przez firmy marketingowe BBDO Warszawa, VML Poland, Truskavka i Media Direction OMD, przebiega pod hasłem „Lato smakuje lepiej z Lay’s”.
- Euro 2016 Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił 47 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Telewizja Polska
Telewizja Polsat - jak dotąd - dzięki Euro 2016 zarobiła dwa razy więcej na reklamach niż TVP, mimo że to transmisje w Telewizji Polskiej przyciągają więcej widzów. Wśród największych reklamodawców są Polkomtel, PepsiCo, Orange i Kompania Piwowarska.









