Pepsi Max na Boże Narodzenie promuje nowe tradycje (wideo)

Koncern Pepsi w świątecznej kampanii Pepsi Max zachęca ludzi, by w Boże Narodzenie wypróbowali nowe świąteczne tradycje. Autorem reklam jest agencja AMV BBDO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Najnowsza świąteczna kampanii koncernu Pepsi prowadzona jest pod hasłem „Try new traditions this Christmas”.

Reklamy #TryitLoveit zostały nakręcone w Islandii a ich bohaterem jest internauta Heidar Logi. Spot pokazuje grupę kilku mężczyzn, którzy w noc Bożego Narodzenia nie siedzą za stołem czy też nie oglądają telewizji. W tym czasie surfują na deskach podświetlanych diodami LED. Film kończy się sceną, w której wszyscy siedzą przy ognisku i popijają Pepsi Max.

Spot miał premierę w sobotę w kanale ITV. Kampania obejmuje telewizję, VOD, internet i outdoor. Partnerem kampanii jest Channel 4.

Za kreację reklam odpowiada agencja AMV BBDO, a wyprodukowała je firma Great Guns.

- Nasza letnia kampania skupiała się na idei, że ludzie uwielbiają Pepsi Max. Jako marka, która ceni to co odważne i nieoczekiwane, rozszerzamy ten pomysł na naszą świąteczną kampanię , przypominając konsumentom by przełamywali tradycję i próbowali czegoś nowego właśnie w tym świątecznym okresie, kiedy wszystko jest rutyną - wyjaśnia Mark Kirkham, szef marketingu i innowacji w PepsiCo West Europe Beverages.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu