- Bez tajemnic HBO reklamuje „Bez tajemnic”. Pierwsze odcinki odkodowane (wideo)
Rusza kampania reklamowa polskiego serialu „Bez tajemnic”, który 16 października zadebiutuje w HBO. Pierwszych pięć odcinków produkcji będzie odkodowane.
- NK.pl Na NK.pl można słuchać stacji RMF
W menu bocznym NK.pl pojawił się banner odsyłający do serwisu RMFon.pl. Można na nim słuchać kilkudziesięciu analogowych i internetowych rozgłośni Grupy RMF.
- Food & Drink Marka WINIARY i Bauer wybiorą ulubioną zupę Polaków
Marka WINIARY realizuje wspólną akcję promocyjną z grupą Bauer Media. Projekt o charakterze cross mediowym prowadzony jest w tytułach Wydawnictwa Bauer, portalu Interia.pl oraz przy wsparciu radia RMF FM i RMF Classic. Działania obejmują akcję konkursową oraz kampanię reklamową. To już druga tego typu wspólna akcja.
- radio w Szczecinie Szczecin: Radio ZET liderem, RMF FM walczy z Trójką
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2010/2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie.
- radio track Bydgoszcz: RMF FM straciło, Eska w górę
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bygdoszczy.
- Kayah Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler reklamują RMF Classic
W prasie i internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa RMF Classic, której twarzami są Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler. Akcję we własnym zakresie przygotowała Grupa RMF.
- Eny “Eny” promują platformę N - nowa koncepcja promocji (wideo)
Platforma N ruszyła z kampanią promocyjną nowego pakietu Start HD. To pierwsza odsłona nowej formy komunikacji marketingowej platformy, w której pojawiać się będą “Eny” - animowane, barwne postacie nawiązujące do logo platformy.
- Lista Przebojów Muzyki Filmowej Lista Przebojów Muzyki Filmowej jesienią w RMF Classic
5 września rusza jesienna ramówka RMF Classic. Jedną z nowości na antenie stacji będzie Lista Przebojów Muzyki Filmowej.
- Reklama Tłumaczeniowa kampania reklamuje kredyt w Lukas Banku (wideo)
Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej kredytu prosto liczonego w Lukas Banku. Akcję przygotowały firmy Lowe Activation, Prime Time i Initiative.
- Music 2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych
Codziennie średnio 2,5 mln osób słucha wąskosformatowanych rozgłośni radiowych. Są oni atrakcyjną, bo bardzo precyzyjnie wyselekcjonowaną i drobizagowo dobraną grupą docelową.









