Wydanie składa się z sześciu rozdziałów: sztuka życia z naturą, sztuka piękna, sztuka konsumpcji, sztuka relaksu, sztuka słowa i sztuka bycia razem. W numerze znajdą się m. in. wywiady ze Stanisławem Tymem, Kingą Preis, prof. Zbigniewem Mikołejko, Jeanem-Claude’em Carrièrem i Erikiem-Emmanuelem Schmittem oraz teksty o urządzaniu mieszkania, degustacji wina, prywatnych muzeach i modzie na kitesurfing oraz kanon 75 książek, które warto znać, by uchodzić za osobę zorientowaną we współczesnej literaturze.
Trzecie wydanie „Sztuki Życia” będzie miało 124 strony. Ukaże się w cenie 14,99 zł.
Pismo będzie promowane w telewizji (TVN24, TVN Style, Polsat Cafe i At Media), w radiu (Radio TOK FM, Radio PiN, Program III Polskiego Radia, RMF FM i RMF Classic) i w prasie („Pani”, „Zwierciadło”, „Elle”, „Elle Decoration”, „Wysokie Obcasy Gazety Wyborczej”, „Mój Piękny Ogród”, „Polityka”, „Forum”). Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada dom produkcyjny TimeCode, czasy telewizyjne zakupił Starcom.












