Darmowy miesiąc za gola Polaków - N z promocją na Euro 2012

7 maja platforma cyfrowa N rozpocznie promocję związaną z Euro 2012. Akcję będzie wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy, Animade i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach piłkarskiej promocji N należy podpisać albo przedłużyć umowę dotyczącą jednego z trzech pakietów: „Extra HD”, „Full HD” lub „All Inclusive” (w których miesięczny abonament wynosi, odpowiednio, 79, 99 i 149 zł). Następnie trzeba to zarejestrować na stronie n.pl. W promocji będą  mogą wziąć udział również użytkownicy oferty N na kartę.

Każdy z tych klientów otrzyma za darmo dodatkowy miesiąc korzystania z pakietu za każdego gola, który reprezentacja Polski strzeli na Euro 2012. Maksymalnie może to być pięć miesięcy.

grafika

Ofertę będą wspierać działania reklamowe w radiu (RMF FM, stacje Agory, Radio ZET, RMF Classic, stacja radiowe grupy Time), internecie (Onet, TVN 24, YouTube, GG, Gazeta.pl, o2, sieci Adsenzia, Netaffiliation i Sociomantic Labs) oraz na outdoorze (siatki na środkach komunikacji miejskiej, spoty na ekranach w autobusach w kilkudziesięciu miastach). Kreację tej kampanii przygotowała agencja Ogilvy we współpracy ze studiem Animade, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek