Amerykańska platforma Semrush, zajmująca się widocznością w sieci, staje się większościowym akcjonariuszem Brand24 w transakcji wartej niemal 55 mln zł. - Naszym celem jest liczenie klientów nie w tysiącach, ale w dziesiątkach tysięcy - mówi Michał Sadowski, założyciel Brand24.
Dziennikarzom obecnym na nagraniu półfinałowego odcinka programu Polsatu “Tańca z Gwiazdami” zakazano pytać uczestników o ujawnioną w mediach mroczą przeszłość Dagmary Kaźmierskiej, która wcześniej tańczyła w show - donoszą media showbiznesowe. - Jeśli dziennikarze chcą pisać o Dagmarze Kaźmierskiej to mogą to robić i nikt im tego nie zabrania. Ale “Taniec z Gwiazdami” to nie jest program o niej - mówi Wirtualnemedia.pl rzecznik Polsatu Tomasz Matwiejczuk.
820 tys. widzów oglądało pierwszy sezon talent-show „MasterChef Nastolatki”, który TVN emitował w niedzielne wieczory. Było to 270 tys. widzów mniej niż gromadził nadawany rok temu w tym paśmie analogiczny program „MasterChef Junior”.
Viaplay wprowadza nową ofertę na całoroczny dostęp do pakietu Total – dwanaście miesięcy dostępu do serwisu streamingowego w cenie dziewięciu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Decydując się na zobowiązanie, za pierwsze trzy miesiące subskrypcji pełnej paczki, nie trzeba płacić.
Do dziennikarzy przygotowujących materiały w programie „Dzisiaj” TV Republika dołączył Kamil Trzaska, jeszcze parę miesięcy temu reporter „Wiadomości” TVP1. Podobnie jak w poprzedniej pracy, realizuje materiały m.in. na temat imigrantów.
Łukasz Warzecha będzie miał swój format publicystyczny na kanale „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) na YouTube - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Internauci będą mogli także śledzić cykl debat przed wyborami do Parlamentu Europejskiego.
Od 7 do 9 maja br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach spotkają się przedstawiciele polskiego rządu, politycy ze wszystkich stron świata, a obok nich czołowi przedstawiciele biznesu. Swój udział potwierdziło już ponad 1200 prelegentów. Wydarzenie zainaugurują premier Donald Tusk, Ursula von der Leyen, kandydatka EPL na stanowisko Przewodniczącej Komisji Europejskiej oraz Kadri Simson, komisarz UE ds. energii. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem wydarzenia.
13. sezon „Tak to leciało!” emitowany wiosną 2024 roku oglądało w TVP2 średnio 800 tys. mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki cyklu trafią do emisji najprawdopodobniej jesienią br. Cykl poprowadzi inny gospodarz.
W środę 1 maja br. startuje nowa ramówka TVP3 Kielce. Pojawią się w niej nowe programy, a znane audycje zyskają nowoczesną formułę i szatę graficzną.
Polskie Radio uruchomiło odnowione studio M3, z którego Renata Grochal poprowadziła ostatnie sobotnie „Śniadanie w Trójce”. Wnętrze zostało przystosowane do produkcji wizyjnych.
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg na obsługę i organizację wydarzeń skierowanych do swoich klientów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego w Łodzi w okresie od października ub.r. do marca br. było RMF FM, które wyprzedziło Radio ZET oraz Radio TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radiowej.
Posłanka i aktywistka Dorota Łoboda została rzeczniczką prasową klubu parlamentarnego Koalicji Obywatelskiej.
Sieć stacji paliwowych MOL Polska z okazji majówki wprowadziła promocję na zakup wybranych paliw. Na zniżkę przy zakupie mogą też liczyć klienci stacji BP, jednak tylko w wybrane dni.
Aktorka Magdalena Popławska została nową ambasadorką marki kosmetyków AA, produkowanych przez firmę Oceanic.
Grupa Maspex wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej marki wódki Żubrówka. Wspiera to kampanią pod hasłem „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”.
Grupa Good One odpowiada za kompleksową obsługę marketingową firmy DLF, wyłącznego dystrybutora marek iRobot, Stadler Form, Laurastar, Crockpot, Breville, FoodSaver i Kohersen w Polsce.
Marka napojów energetycznych Black Energy (FoodCare) rozpoczęła wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w zabawie jest luksusowy samochód BMW X1.
„Algorytm miłości” to nowy serial komediowy Canal+ będący parodią popularnych plażowych formatów reality show. Produkcja stworzona przez autorów „Emigracji XD” oraz „The Office PL” ma przyciągać widzów kontrowersyjnym humorem, prowokacją i działać jak rasowy odmóżdżacz.
Agnieszka Mrozowska dołączyła do agencji Sarota PR. To specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze PR korporacyjnego dla firm technologicznych.