Zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze 2010 były przyjmowane w II połowie sierpnia br. W tym czasie napłynęły 104 propozycje, z których właśnie wybrano 45 nominowanych. Wśród tych projektów najwięcej – cztery – zrealizowała agencja Euro RSCG Sensors. Natomiast po trzy nominacje otrzymały kampanie przeprowadzone przez firmy Ciszewski Public Relations, Hill and Knowlton Poland i Genesis Public Relations. Złote Spinacze 2010 zostaną rozdane podczas uroczystej gali, która odbędzie się 25 listopada w warszawskim hotelu InterContinental.
NOMINACJE W KONKURSIE ZŁOTE SPINACZE 2010
KATEGORIE GŁÓWNE:
PR korporacyjny • Mądrzejszy Świat – IBM Polska • Platforma Blogowa Grupy TP – Telekomunikacja Polska • Sztuka odpowiedzialności – Multi Communications • United PR DLA WAT – „Wiedza – Ambicja – Technologia – Program promocji uczelni” – United PR

PR produktu • „Jesteśmy z Wami na 5008/’N” – Raczkiewicz - Chenczke Consultants • Kampania promująca całodobową obsługę Paczkomaty 24/7 – InPost Nowoczesna Poczta, Genesis PR • OnLife – LG Electronics Polska, Grayling Polska
Kampania edykacyjna • Kampania Mam SM – Hill & Knowlton Poland • Projekt certyfikacji „Szpital bez bólu” – Publicis Consultants Rowland • Rak’n’Roll. Wygraj życie – Euro RSCG Sensors
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa • Hoop Colędowanie – Ciszewski Public Relations na rzecz marki Hoop Cola • Kryzys bez konsekwencji. Działania antykryzysowe dla Netia S.A., październik 2009 – luty 2010 – Neuron Agencja Public Relations • Zamknięcie Fabryki AkzoNobel we Włocławku – Ciszewski Public Relations
Public Affairs &Lobbing • Konsultacje społeczne przebudowy centrum Katowic – Imago Public Relations • Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich w nowej ustawie hazardowej – Genesis Public Relations

Kampania społeczna • Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada – Partner of Promotion • Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj - Koalicja Masz głos masz wybór, w skład której z branży reklamy i mediów weszły: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), agencja PZL • Kampania społeczna „Pępek Europy” - Koalicja 7czerwca, w skład której z branży reklamy i mediów weszły: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Mediacom, Saatchi & Saatchi oraz PZL
Komunikacja wewnętrzna • „Kto ukradł nasze logo” – Euro RSCG Sensors • Ruch Ambasadorski – Telekomunikacja Polska S.A. i PTK Centertel • Zielony Rok UPC – UPC Polska

Event komercyjny • „Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2010” – PTK Centertel • Slackliner w centrum Warszawy – relaunch marki Grolsch – Hill & Knowlton Poland • WCG 2010 Polska – Euro RSCG Sensors
Event społeczny • XXI Bieg Niepodległości 2009 – Ciszewski Marketing Sportowy • Event Społeczny „Biegnę dla Kacpra” – Headlines Porter Novelli • XI Marsz Różowej Wstążki 2009 w Warszawie – Walk Group
Launch nowego produktu, usługi lub firmy • Teatr 6. piętro jako Teatr 2.0. – The Next Step • Relaunch Volvo S60 – Poznaj drugie oblicze Volvo S60 – Euro RSCG Sensors • Żądamy portu dla Łodzi – kampania promująca otwarcie centrum handlowego Port Łódź realizowana dla Inter IKEA Centre Group Polska – Telma Group Communications, Endorfina events
CSR • Milka. Razem dla Tatr – Kraft Foods Polska • Wolontariat pracowniczy – Polpharma dla Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny w Michalinie – Polpharma Biuro Handlowe • „Żubr budzi Podlasie” – Raczkiewicz Chenczke Consultants

PR miejsca, miasta lub regionu • Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie – Ciszewski Public Relations na rzecz Urzędu Miasta Lublin • Chopin 2.0. New Paradigm – Miasto Stołeczne Warszawa • Sieradz Open Hair Festival 2010 – Go Culture, Komunikacja dla kultury, Urząd Miasta Sieradz
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność • OnLife – LG Electronics, Grayling Polska • Slackliner w centrum Warszawy – relaunch marki Grolsch – Hill & Knowlton Poland • Żądamy portu dla Łodzi – kampania promująca otwarcie centrum handlowego Port Łódź realizowana dla Inter IKEA Centre Group Polska – Telma Communications, Endorfina events
Efektywność • Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada – Partner of Promotion • Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj - Koalicja Masz głos masz wybór, w skład której z branży reklamy i mediów weszły: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), agencja PZL • Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich w nowej ustawie hazardowej – Genesis Public Relations

PR on-line • Event społeczny „Biegnę dla Kacpra” – Headlines Porter Novelli • Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego – Polpharma Biuro Handlowe • Teatr 6. piętro jako Teatr 2.0. – The Next Step











