WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

TVN liderem - rosną TVP1, TVP2 i Czwórka. TVN24 przed TVP Info

6,35 mln widzów odcinka „M jak miłość”, w którym umarł Lucjan Mostowiak

2017-11-16 A A A KOMENTARZE: 13 FORUM DRUKUJ POLEĆ

We wtorek, 14 listopada TVP2 wyemitowała odcinek serialu „M jak miłość”, w którym umarł Lucjan Mostowiak. Emisję tę śledziło 6,35 mln osób. Jest to rekordowa widownia tego serialu w tym sezonie.

6,35 mln widzów odcinka „M jak miłość”, w którym umarł Lucjan Mostowiak

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 28 sierpnia do 14 listopada 2017 roku wyniosła 5,58 mln osób. Przełożyło się to na 36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję Polską. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 6,73 mln widzów w 4+.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany był ostatni odcinek (emisja w zeszły wtorek), w którym umarł jeden z głównych bohaterów - Lucjan Mostowiak (grany przez Witolda Pyrkosza, który zmarł w kwietniu br.). Przed telewizorami zgromadził on 6,35 mln oglądających (jego RCH wyniósł 7,56 mln osób).

Analizując uśrednione dane widowni minutowych TVP2 w paśmie nadawania ostatniego odcinka „M jak miłość”, czyli od godz. 20.51 do 21.38, wynika, że w pierwszej minucie emisji produkcję oglądało 4,95 mln osób. W kolejnych minutach widownia serialu dynamicznie wzrasta przekraczając 6 mln osób w okolicach 21.03. Szczyt oglądalności odcinka „M jak miłość”, w którym umarł serialowy Lucjan Mostowiak, przypadł niemal na ostatnie minuty emisji serialu (21.26-21.34) - wówczas widownia przekraczała 6,8 mln osób.

Ostatni odcinek zgromadził największą widownię od 7 lutego 2017 roku. Dla porównania, w zeszłym pełnym sezonie największe audytorium zgromadził odcinek „M jak miłość” z 13 grudnia 2016 roku, który śledziło 6,77 mln osób.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: M jak miłość, Witold Pyrkosz, Lucjan Mostowiak, TVP2

Komentarze (13) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia