SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adrenaline Mountain Dew reklamowany w większej butelce

Napój energetyczny Adrenaline Mountain Dew (PepsiCo) trafił do sprzedaży w butelkach PET o pojemności 850 ml. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO i OMD.

PepsiCo uzasadnia, że większe butelki Adrenaline Mountain Dew - dostępne w sugerowanej cenie 5,29 zł - to odpowiedź na oczekiwania konsumentów. Projekt nowego opakowania napoju nawiązuje do jego wizerunku, którego głównym elementem jest piorun symbolizujący dużą dawkę energii i wrażeń. Przypomnijmy, że produkt jest dostępny w sprzedaży od niespełna roku (więcej o jego wprowadzeniu na rynek).

Kampania reklamująca Adrenaline Mountain Dew w większym opakowaniu obejmuje telewizję (wybrane kanały ogólnopolskie), outdoor (standy i materiały POS). Kreację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja BBDO, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Adrenaline Mountain Dew reklamowany w większej butelce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grubas
Butelkowy ma mniej kofeiny 29mg/100ml
Smakuje inaczej niż z puszki, kolor też jest inny.
Bez rewelacji, puszkowy najlepszy~!
pzdr siXsiXsiX
odpowiedź