Agata Kulesza w kampanii Zalando zaprasza na wybrzeże

Platforma Zalando startuje z letnią odsłoną kampanii “W co mam się ubrać?", w której aktorka Agata Kulesza przenosi odbiorców w znajomy, nostalgiczny krajobraz polskiego wybrzeża.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Agata Kulesza w kampanii Zalando zaprasza na wybrzeże
mat.pras.

W letniej kampanii Zalando Agata Kulesza z humorem i dużą dawką autentyczności staje oko w oko z dobrze znanymi wakacyjnymi dylematami. 

W trzech krótkich wideo mierzy się z pytaniami, które wielu z nas zadaje sobie latem: "W co mam się ubrać, żeby poczuć smak wakacji?", "W co mam się ubrać, kiedy lato nie może się zdecydować?" oraz "W co mam się ubrać, by złapać trochę cienia?". 

Kultowe krajobrazy polskiego morza staną się tłem dla inspirujących stylizacji z oferty Zalando, które udowodnią, że wakacyjny look nie boi się ani słońca, ani deszczu.

Agata Kulesza, z jej charakterystycznym wdziękiem, pokazuje, jak bez wysiłku celebrować każdy letni moment, czując się pewnie i stylowo. Kampania Zalando to praktyczna lekcja, jak łączyć modę z komfortem, korzystając z tysięcy propozycji marek idealnie dopasowanych do nieprzewidywalnej, polskiej aury.

grafika

Agencją odpowiedzialną za strategię i koncepcję kreatywną kampanii było 180heartbeats + Jung v.Matt, a jej realizację zapewniło studio Shoot Me Visual Artists. Reżyserem wszystkich reklam była Kasia Bielska, a zdjęcia wykonał Daniel Antropik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję