Agnieszka Kalińska i Anna Szczypczyńska w iBillboard

Agnieszka Kalińska objęła stanowisko PR managera, a Anna Szczypczyńska new business managera w iBillboard, spółce zarządzającej internetową platformą do sprzedaży reklam w modelu RTB.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agnieszka Kalińska (na zdjęciu z lewej) będzie zajmować się w iBillboard Polska tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji marki, a także działaniami media relations i PR wewnętrznym. W ciągu ostatnich trzech lat Kalińska współpracowała w zakresie public relations z firmami z różnych branż (IT, FMCG, kosmetyczna, turystyczna i kobieca) oraz agencjami marketingowymi (m.in. S4 i 4D media relations). Wcześniej zajmowała stanowisko asystenckie w w dziale marketingu radia RMF FM oraz dziale społecznościowym Onet.pl.

grafika

Z kolei Anna Szczypczyńska w iBillboard Polska będzie odpowiedzialna za realizację strategii sprzedażowej, pozyskiwanie nowych klientów oraz edukację mniejszych firm i klientów bezpośrednich. Wcześniej pracowała jako dziennikarz i redaktor prowadzący w portalach Wirtualna Polska, Gazeta.pl i Onet.pl. Ponadto zajmowała się obsługą komunikacji social media dla Gazeta.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych