Aleksandra Kiljan szefową komunikacji marketingowej Miya Cosmetics

Aleksandra Kiljan objęła stanowisko head of marketing communications & e-commerce w spółce Kanani - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Odpowiada m.in. za markę Miya Cosmetics. Ostatnio pracowała w Garnier Polska.

BG
BG
Udostępnij artykuł:

Aleksandra Kiljan jako head of marketing communications&ecommerce kieruje zespołem komunikacji i odpowiada za komunikację marketingową i strategię ecommerce takich marek, jak Miya Cosmetics, John Frieda i Iceberg. 

Do spółki  Kanani przeszła z Garnier Polska, gdzie spędziła blisko 3 lata. Pracowała tam m.in. jako brand engagement lead for Hub na Polskę i kraje bałtyckie. 

W latach W tym czasie była też PR&community managerką Maybelline Od 2017 na Polskę i kraje bałtyckie.

Od 2017 do 2020 roku pracowała jako PR managerka w agencji Big Picture. Wcześniej przez blisko trzy lata była business development specialist w spółce Aria. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta