Allegro reklamuje „wszystko, czego szukasz, do wypoczynku, ogrodu i dla dziecka” (wideo)

W nowej kampanii Allegro reklamowane są produkty, które mogą przydać się w sezonie wiosennym - zarówno do wypoczynku, jak i prac w domu i ogrodzie. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, Rio De Post i F25.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Allegro reklamuje „wszystko, czego szukasz, do wypoczynku, ogrodu i dla dziecka” (wideo)

Kampania jest oparta na spotach z podniosłą muzyką pokazujących, jak różne osoby w mobilnej wersji Allegro wyszukują różne produkty, które mogą się przydać wiosną - zarówno do różnych form wypoczynku, tak też prac w domu i ogrodzie. Z reklamach prezentowane są konkretne oferty produktów.

Kampania podkreśla, że w ramach promocji na Allegro można w marcu i kwietniu korzystać z darmowej dostawy produktów z kategorii Dom i Ogród, a zakupy odbierać w placówkach Poczty Polskiej i Ruchu, sklepach Żabka oraz na stacjach Orlen.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-oferty-nowe-opisy-html ##

Wszystkie reklamy kończą się sloganami będącymi rozszerzoną wersją hasła głównego Allegro: „Wszystko, czego szukasz”.

Działania reklamujące Allegro obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Bardzo. Spoty nakręcił Wojciech Rytel, wyreżyserował Maciek Kowalczuk, udźwiękowieniem zajęli się Kuba Pietrzak i Juice, produkcją - dom produkcyjny F25, a postprodukcją - Rio De Post.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta