SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Allegro rezygnuje z autopromocji na rzecz reklam dużych sprzedawców

Allegro.pl pozwoli znaczącym sprzedawcom reklamować się w serwisie w miejscach zarezerwowanych dotąd dla autopromocji serwisu. Reklamy mogą odsyłać tylko do ofert i podstron docelowych na portalu.

W ramach nowej oferty Allegro udostępni dużym partnerom całą swoją powierzchnię reklamową, której spora część do tej pory była wykorzystywana przez serwis tylko do autopromocji.

Reklamy mogą odsyłać jedynie wewnątrz portalu: do ofert, list przedmiotów oraz podstron docelowych. Dostępne są wszystkie formaty (standardowe, masowe, premium, targetowane mailingi, akcje niestandardowe) w różnych miejscach serwisu (m.in. strona główna, strony główne kategorii, strony listingów). Oprócz dotychczasowych formatów mają pojawić się nowe, skierowane do znanych marek i łączące komunikację online z pozainternetową.

Allegro proponuje reklamodawcom różne modele rozliczeń, w tym revenue share. Warunki będą ustalane indywidualne, zależne od zasięgu czy spodziewanych efektów kampanii.

Taka oferta jest skierowana tylko do dużych firm prowadzących sprzedaż na Allegro: producentów, importerów, dystrybutorów i właścicieli marek. W pierwszej kolejności mogą z niej skorzystać partnerzy uruchomionej przed trzema laty przez portal sekcji Strefa Marek.

Allegro podkreśla, że dla mniejszych sprzedawców adresowana jest oferta reklam samoobsługowych wprowadzona w grudniu ub.r. (więcej na ten temat).

- Dzięki nowemu projektowi reklamowemu nasi partnerzy będą mogli wykorzystać w pełni potencjał platformy Allegro wspierając swoją sprzedaż - przekonuje Tomasz Nowak, marketplaces commercial director w Grupie Allegro. - Na korzyść tej oferty przemawia to, że reklama będzie kierowana do osób zainteresowanych kupnem poszczególnych produktów, a nie do dużych grup przypadkowych odbiorców, często zirytowanych inwazyjnym charakterem reklamy. Wierzymy, że skorzystają na tym także kupujący, dla których reklama będzie miała dużą wartość informacyjną i pomagające im znaleźć atrakcyjne towary i promocje - dodaje.

W listopadzie ub.r. Allegro.pl odwiedziło 12,24 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie 2,65 mld odsłon, a każdy spędził w nim średnio trzy godziny i 20:04 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Allegro rezygnuje z autopromocji na rzecz reklam dużych sprzedawców

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Allegro
Tak, sprzedawcy, zapłaćcie Allegro za możliwość reklamowania rzeczy, za które trzeba zapłacić żeby wystawić i zapłacić Allegro żeby sprzedać :)
Brakuje jeszcze opłaty za rejestrację (chociaż miesięczna i tak jest pobierana od firm), za długość nicka, za długość tytułu i za to że można mieć kolorowe zdjęcia w aukcji.
odpowiedź