SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Anja Rubik ambasadorką Samsunga

Modelka Anja Rubik nawiązała współpracę ambasadorską z marką Samsung. W nowej kampanii promuje smartfony Galaxy S9 i S9+.

Article

Akcja promocyjna z udziałem Rubik obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie) prasę oraz digital. Działania potrwają do 15 lipca.

W przygotowanej na potrzeby akcji sesji zdjęciowej Rubik pozuje w kwiecistej sukni, a dzięki możliwościom aparatu nowego Samsunga uchwycone są pojedyncze chwile.

Dodatkowo, Rubik promuje ofertę Samsunga - za odsprzedanie starego smartfonu przy zakupie Galaxy S9 lub S9+ klienci mogą zyskać do 2000 zł.

Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:

Kreacja (Leo Burnett): Agata Rychlik, Radosław Żabiński
Produkcja (Leo Burnett): Kamil Ruciński
Client Service (Leo Burnett): Marta Taraś

Sesja zdjęciowa: Masik Production
Fotograf: Mateusz Stankiewicz

Za realizację kampanii odpowiadają agencje Leo Burnett, VML, dfusion communication oraz dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anja Rubik ambasadorką Samsunga

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Kto wybiera tych ambasadorów? Jest duża grupa ludzi (w tym ja), których współpraca Samsunga z Rubik zniechęci do tej firmy.
3 2
odpowiedź
User
Inny klient
Rubik to doskonały wybór, modelka ma niezłą pozycję w Polsce i na świecie.
2 2
odpowiedź
User
Klient
Rubik to doskonały wybór, modelka ma niezłą pozycję w Polsce i na świecie.
Zgodzę się z tym, ża Rubik ma niezłą pozycję, ale nie jest doskonałym wyborem, bo jej zaangażowanie w akcje politczne i społeczne nie podoba się dużej części polskiego społeczeństwa. Tym samym wpływa negatywnie na postrzeganie firmy przez dużą grupę klientów, co oczywiście nie musi mieć dużego wpływu na poziom sprzedaży, ze względu na dużą popularność samego Samsunga.
1 2
odpowiedź
User
Inny Klient
Rubik to doskonały wybór, modelka ma niezłą pozycję w Polsce i na świecie.
Zgodzę się z tym, ża Rubik ma niezłą pozycję, ale nie jest doskonałym wyborem, bo jej zaangażowanie w akcje politczne i społeczne nie podoba się dużej części polskiego społeczeństwa. Tym samym wpływa negatywnie na postrzeganie firmy przez dużą grupę klientów, co oczywiście nie musi mieć dużego wpływu na poziom sprzedaży, ze względu na dużą popularność samego Samsunga.


Ta bardziej światła część społeczeństwa docenia jej starania, przecież mogłaby leżeć na karaibskich plażach i czatować na męża z jachtem. Ona jednak ma żyłkę społecznicy, z perspektywy Nowego Jorku widzi Polskę jako kraj gdzie seks jest tematem tabu. I ma rację.
Gratuluję Samsungowi wyboru.
3 2
odpowiedź
User
Klient
Rubik to doskonały wybór, modelka ma niezłą pozycję w Polsce i na świecie.
Zgodzę się z tym, ża Rubik ma niezłą pozycję, ale nie jest doskonałym wyborem, bo jej zaangażowanie w akcje politczne i społeczne nie podoba się dużej części polskiego społeczeństwa. Tym samym wpływa negatywnie na postrzeganie firmy przez dużą grupę klientów, co oczywiście nie musi mieć dużego wpływu na poziom sprzedaży, ze względu na dużą popularność samego Samsunga.


Ta bardziej światła część społeczeństwa docenia jej starania, przecież mogłaby leżeć na karaibskich plażach i czatować na męża z jachtem. Ona jednak ma żyłkę społecznicy, z perspektywy Nowego Jorku widzi Polskę jako kraj gdzie seks jest tematem tabu. I ma rację.
Gratuluję Samsungowi wyboru.
Niemniej telefony, telewizory i lodówki kupuje nie tylko ta „bardziej światła część społeczeństwa”.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing