SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bardzo słaby wynik TVP2, TV Puls wyprzedziła TVP Info

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 12 do 18 listopada br. była stacja TVN. Jej udział spadł o 0,03 pkt. proc. do 15,88 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej lokacie umocniła się Jedynka, której udział w rynku wzrósł o 0,34 pkt. proc. do 14,30 proc. Ostatnie miejsce podium zajął Polsat z wynikiem na poziomie 13,46 proc. (po spadku o 0,28 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (11,84 proc., spadek o 0,38 pkt. proc.).

NAM05.11 - 11.1112.11 - 18.11
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVN15,91%15,88%
2TVP113,96%14,30%
3Polsat13,74%13,46%
4TVP212,22%11,84%
5TV PULS3,29%3,20%
6TVP INFO3,34%3,16%
7TVN73,01%2,92%
8TVN243,08%2,70%
9TV42,31%2,64%
10Polsat21,65%1,70%
11Polsat Sport0,52%0,78%
12Polsat News0,81%0,77%
13TVP Seriale0,69%0,73%
14MiniMini+0,69%0,70%
15TVN Style0,65%0,70%
16AXN0,64%0,65%
17Cartoon Network0,65%0,65%
18Discovery0,59%0,64%
19Kino Polska0,61%0,63%
20Polo TV0,57%0,61%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera także uplasowała się TVN
, która straciła tutaj 0,30 pkt. proc. do 16,85 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, po spadku udziału o 0,31 pkt. proc. do 15,18 proc. Na ostatnią lokatę podium awansowała TVP1 (11,05 proc.; wzrost o 1,03 pkt. proc.).

NAM05.11 - 11.1112.11 - 18.11
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVN17,15%16,85%
2Polsat15,49%15,18%
3TVP110,02%11,05%
4TVP210,59%9,98%
5TV PULS3,69%3,70%
6TVN73,05%2,85%
7TV42,51%2,84%
8TVN242,33%1,96%
9Polsat21,83%1,72%
10TVP INFO1,57%1,42%
11TVN Style0,92%0,96%
12TVP Seriale0,81%0,94%
13Discovery0,79%0,89%
14AXN0,88%0,84%
15TVN Turbo0,81%0,84%
16Polsat Sport0,47%0,82%
17Comedy Central0,52%0,79%
18Polo TV0,70%0,77%
19Eska TV0,67%0,74%
20Kino Polska0,66%0,69%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,14 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 12.11 - 18.11.2012 - grupa 4+ 

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 4+ 
112-11-2012TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./7141063
215-11-2012TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./5198874
318-11-2012TVNFAKTY4936601
414-11-2012TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./4740707
515-11-2012TVP1TELEEXPRESS4625112
614-11-2012TVP1MECZ TOWARZYSKI PILKI NOZNEJ /TRANSMISJA/4623455
718-11-2012TVP1SPORT /SERWIS SPORT./4459481
812-11-2012TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./4444048
913-11-2012TVP1WIADOMOSCI4277108
1017-11-2012TVNMAM TALENT! / PROGR./ROZR./4034866
1118-11-2012TVNMASTERCHEF /REALITY SHOW POL./3989044
1218-11-2012TVP1JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/3707522
1318-11-2012TVP1SZLACHETNA PACZKA /KRONIKA/3705985
1417-11-2012TVP1OCH KAROL 2 /FILM KOM.POL./3657073
1517-11-2012TVP1GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIL.POL./3579461


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 12.11 - 18.11.2012 - grupa 16-49

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 16-49
112-11-2012TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./2575648
218-11-2012TVNMASTERCHEF /REALITY SHOW POL./2237637
314-11-2012TVP1MECZ TOWARZYSKI PILKI NOZNEJ /TRANSMISJA/2086306
418-11-2012TVNFAKTY1973768
517-11-2012TVP1OCH KAROL 2 /FILM KOM.POL./1919898
617-11-2012TVNMAM TALENT! / PROGR./ROZR./1822673
718-11-2012TVNUGOTOWANI /REALITY SHOW POL./1678739
815-11-2012TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./1677901
918-11-2012TVP1SPORT /SERWIS SPORT./1598261
1015-11-2012TVNKUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./1520024
1114-11-2012TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./1513478
1212-11-2012TVNLEKARZE /SER.OBYCZ.POL./1425193
1318-11-2012TVNPROGNOZA POGODY1387114
1418-11-2012TVP1WIADOMOSCI1369855
1518-11-2012TVNUWAGA ! /MAG.SENS.POL./1352810

Dołącz do dyskusji: Bardzo słaby wynik TVP2, TV Puls wyprzedziła TVP Info

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ani grosza
I każdym wyłączeniem analogowego nadajnika będzie coraz gorzej z tą szmirą TVP mającą podobno jakąś misję - którą można zdefiniować jako pasożytnictwo na publicznej kasie. Emeryci odkrywają w swoich telewizorach nowe programy więc nawet wiejski bastion oglądalności się kończy
odpowiedź
User
Vajk
Misja TVP to piłka kopnięta. Jest piłka, jest TVP kopnięta. Nie ma piłki, jest TVP zgięta. A gdzież to się podziały "Wiadomości" z NRD? Trudno je znaleźć w tych tabelach.
odpowiedź
User
Vajk
Misja TVP to piłka kopnięta. Jest piłka - TVP kopnięta. Nie ma piłki - TVP zgięta. A gdzież to się podziały "Wiadomości" z NRD. Trudno je znaleźć w tych tabelach.
odpowiedź