WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Programy Burzyńskiej, Kim, Stankiewicza i Węglarczyka jako opinie z Onetu, „Faktu” i „Newsweeka” (wideo)

Bartosz Węglarczyk poprowadzi komercyjną imprezę producenta cydru. "Niech dziennikarze zajmą się pracą, nie innymi dziennikarzami"

2017-04-20 A A A KOMENTARZE: 23 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu, poprowadzi komercyjną imprezę "Cydr Lubelski - Nie filtrujemy!". Część dziennikarzy oburza się z tego powodu, sugerując, że publicyście w randze dyrektora tak ważnego medium nie wypada prowadzić podobnych eventów. - Nie widzę w tym nic zdrożnego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl sam zainteresowany.

Bartosz Węglarczyk, fot. tvn Bartosz Węglarczyk, fot. tvn

Impreza ma odbyć się w nadchodzącą środę, przygotowuje ją firma Ambra. Na zaproszeniu, wysłanym dziennikarzom, jako prowadzący widnieje Bartosz Węglarczyk, publicysta, były zastępca redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej", obecnie dyrektor programowy Onetu. - Serio nie widzisz nic złego w takim występie? Przecież to jak reklama - napisał na Twitterze pod adresem Węglarczyka Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu" i szef serwisu Pb.pl.

Politolog Piotr Glinkowski odpowiada na to pytaniem, od kiedy dziennikarz nie może prowadzić podobnej komercyjnej imprezy. Bartosz Zbroja, dziennikarz i były rzecznik prasowy Ministerstwa sportu i turystyki, podziela zdanie Grzegorza Nawackiego: - Czym innym jest prowadzenie np. panelu na konfie, a czym innym czysta konferencja produktowa - odpowiada.

Sam Bartosz Węglarczyk w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nie kryje zniecierpliwienia. - Wystarczy, dość już zajmowania się dziennikarzy dziennikarzami. Niech "Puls Biznesu" zajmie się swoimi problemami. Dziennikarze są w pracy, niech zajmują się swoją pracą. "Pulsu Biznesu" nie czytam i nie widzę powodu, dla którego ta gazeta miałaby się mną zajmować. Nie ma niczego zdrożnego w tym, że poprowadzę taką imprezę - kończy nasz rozmówca.

To nie jedyny przypadek, gdy dziennikarz Grupy Onet-RASP udziela się w komercyjnym zdarzeniu. Michał Pol, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” i szef newsroomu sportowego Grupy podjął stałą współpracę reklamową z firmą Fortuna zakłady bukmacherskie. Będzie promował Fortunę na swoich profilach w serwisach społecznościowych. Jego wizerunek zostanie także wykorzystany w kampaniach display oraz w punktach sprzedaży.

Autor: Jacek Kowalski

Wiecej informacji: Bartosz Węglarczyk, producenta cydru

Komentarze (23) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia