SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Bartosz Węglarczyk poprowadzi komercyjną imprezę producenta cydru. "Niech dziennikarze zajmą się pracą, nie innymi dziennikarzami"

Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu, poprowadzi komercyjną imprezę "Cydr Lubelski - Nie filtrujemy!". Część dziennikarzy oburza się z tego powodu, sugerując, że publicyście w randze dyrektora tak ważnego medium nie wypada prowadzić podobnych eventów. - Nie widzę w tym nic zdrożnego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl sam zainteresowany.

Bartosz Węglarczyk, fot. tvn Article

Impreza ma odbyć się w nadchodzącą środę, przygotowuje ją firma Ambra. Na zaproszeniu, wysłanym dziennikarzom, jako prowadzący widnieje Bartosz Węglarczyk, publicysta, były zastępca redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej", obecnie dyrektor programowy Onetu. - Serio nie widzisz nic złego w takim występie? Przecież to jak reklama - napisał na Twitterze pod adresem Węglarczyka Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu" i szef serwisu Pb.pl.

Politolog Piotr Glinkowski odpowiada na to pytaniem, od kiedy dziennikarz nie może prowadzić podobnej komercyjnej imprezy. Bartosz Zbroja, dziennikarz i były rzecznik prasowy Ministerstwa sportu i turystyki, podziela zdanie Grzegorza Nawackiego: - Czym innym jest prowadzenie np. panelu na konfie, a czym innym czysta konferencja produktowa - odpowiada.

Sam Bartosz Węglarczyk w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nie kryje zniecierpliwienia. - Wystarczy, dość już zajmowania się dziennikarzy dziennikarzami. Niech "Puls Biznesu" zajmie się swoimi problemami. Dziennikarze są w pracy, niech zajmują się swoją pracą. "Pulsu Biznesu" nie czytam i nie widzę powodu, dla którego ta gazeta miałaby się mną zajmować. Nie ma niczego zdrożnego w tym, że poprowadzę taką imprezę - kończy nasz rozmówca.

To nie jedyny przypadek, gdy dziennikarz Grupy Onet-RASP udziela się w komercyjnym zdarzeniu. Michał Pol, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” i szef newsroomu sportowego Grupy podjął stałą współpracę reklamową z firmą Fortuna zakłady bukmacherskie. Będzie promował Fortunę na swoich profilach w serwisach społecznościowych. Jego wizerunek zostanie także wykorzystany w kampaniach display oraz w punktach sprzedaży.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bartosz Węglarczyk poprowadzi komercyjną imprezę producenta cydru. "Niech dziennikarze zajmą się pracą, nie innymi dziennikarzami"

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rt
O proszę. Nic zdrożnego. To sie nazywa elastyczność....
38 4
odpowiedź
User
Żal.Pl
Cóż, pieniądz nie śmierdzi. Ale bardziej dziwię się producentowi cydru - czemu wybrali wlasnie Węglarczyka?
41 6
odpowiedź
User
Ewa
Puls Biznesu dokładnie ten sam poziom co Pudel, się Państwo biznesem zajmą.
Praca jak każda inna. Profesjonalista prowadzi imprezę. Tyle.
14 32
odpowiedź
User
do Ewa
Albo się jest dziennikarzem albo celebryt(k)ą.
Dziś wywiad z politykami z rządu a jutro prowadzenie eventu.......Naprawdę Ewa nie widzisz w tym nic zdrożnego?
35 9
odpowiedź
User
ja
On nie czyta PB a ja nie lubię Węglarczyka i nie będę pił waszego cydru.
26 3
odpowiedź
User
Czy
Prowadzić imprezy w które zaangażowana jest redakcja i merytoryczne w porządku, reszta nie w porządku. Proste. Ale pb rzeczywiście powinien się zająć sobą, bo sprzedaż maciupka a poziom każdy może ocenić sam, jeśli w ogóle bierze do ręki. Tez proste.
8 7
odpowiedź
User
Jacek
Węglarczyk jest na firmie w onecie, tak jak większość tam, i może robić co chce. Wiadomo, w tym momencie monetyzuje swoją persone. Chodzi o zysk. Szkoda, że nie czyta PB, bo mają ciekawe artykuły z dziedziny byznesu. Co do Węglarczyka, to wcześniej pracował w GW, tak w gwoli uzupełnienia, bo artykuł jest niekompletny.
10 6
odpowiedź
User
Ja_2017
Nie widzę żadnego problemu. Dziennikarze faktycznie nie mają co robić skoro caly dzień siedzą na Twitterze i pociskają jakieś smuty. Do roboty się weźcie!
15 8
odpowiedź
User
prawnik
Pisarze do piór, kopacze do łopat, dziennikarze do roboty...

Hmmm... No ale właśnie pisanie to ich robota.
11 1
odpowiedź
User
obserwator
Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Etyka? To jest to, co w życiu i w pracy najbardziej przeszkadza
18 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing