SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartosz Załęcki dyrektorem marketingu „Gazety Wyborczej”

Bartosz Załęcki został dyrektorem marketingu i strategii „Gazety Wyborczej” (Agora). To nowo utworzone stanowisko, które powstało w związku z cyfrową transformacją tytułu.

Załęcki zajmie się budową strategii marketingowej „Gazety Wyborczej” - wszystkich jej wydań od tradycyjnego po cyfrowe, a także działaniami na rzecz umocnienia i rozwoju marki „GW”.

Nowy dyrektor będzie bezpośrednio pracował z zespołem promocji „Wyborczej” kierowanym przez dyrektor marketingu Beatę Jaworowską oraz z dyrektorem rozwoju biznesu Maciejem Nowakiem i jego zespołem sprzedaży oferty cyfrowej. Do jego zadań należy też współpraca z działem rozwoju redakcyjnego „Gazety Wyborczej", kierowanym przez Grzegorza Piechotę, a także ze wszystkimi szefami projektów związanych z rozwojem obecności „Wyborczej” w internecie.

Bartosz Załęcki w styczniu br. wraz z Piotrem Tarankiem założył własną firmę Call-To-Research, która zajmuje się prowadzeniem badań jakościowych, tzw. desk research (więcej na ten temat). W związku z przejściem do Agory Załęcki zrezygnował z jakichkolwiek obowiązków w tej spółce - zastąpiła go tam Marta Samsonov, wcześniej związana z agencją DDB.

Wcześniej Bartosz Załęcki pracował jako dyrektor strategii w agencji K2, odpowiadając za rozwój projektów dla kluczowych klientów oraz wdrażanie nowych usług agencji, oraz jako senior strategy consultant. Karierę zawodową zaczynał w zespole projektowym Colgate-Palmolive, gdzie zarządzał międzynarodowymi projektami tej firmy.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 187 032 egz. (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Bartosz Załęcki dyrektorem marketingu „Gazety Wyborczej”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
analityk
W wyborczej potrzebny jest tylko grabarz :-)
odpowiedź
User
wald
Załęcki zajmie się budową strategii marketingowej „Gazety Wyborczej” hahaha !
odpowiedź
User
ONA
Ja się wcale nie dziwię, że sprzedaż Gazety spada, skoro w takiej przykładowo Stołecznej są wciąż teksty na ten sam temat - drogi, metro, komunikacja, nowe biurowce. Ile można o tym czytać? Zwłaszcza, że akurat w tych działkach to są często lekko tylko przerobione komunikaty prasowe inwestorów. Żenada. Żaden marketingowiec nic z tym nie zrobi.
odpowiedź