Bentley wybrał nowe agencje do obsług reklamowej i PR

Motoryzacyjna marka premium Bentley Motors (Grupa Volkswagen) wyłoniła nowych partnerów do współpracy mediowej i komunikacyjnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

McCann Worldwide z Interpublic Group została nową agencją wiodącą w zakresie tworzenia kreacji i strategii Bentley Motors. McCann pomoże firmie rozwinąć strategię digital-first.

Celem firmy jest wyjście z marketingiem poza podstawowy obszar swojej działalności, czyli samochody, i objęcie nim mebli i innych dóbr luksusowych, czy też filantropii oraz produktów cyfrowych (jak NFT).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bentley-zapowiada-autonomiczna-limuzyne-z-drukarki-3d ##

Agencja Simon+Simon, wyspecjalizowana w obsłudze marek luksusowych, zajmie się strategią PR dla Bentleya.  Firma ma ambicje przekształcenia strategii komunikacji zgodnie z podjętym zobowiązaniem do redukcji emisji dwutlenku węgla. Zatrudniona agencja ma zbudować relacje z mediami niezajmującymi się motoryzacją (np. luksusowymi), influencerami i zamożnymi odbiorcami.

- Agencje wykazały się głębokim zrozumieniem branży motoryzacyjnej, a także marek luksusowych i zachowań klientów - mówi Steven de Ploey, dyrektor ds. strategii, produktu i marketingu w Bentley Motors.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ford-auta-elektryczne-koniec-aut-spalinowych-od-2030-roku ##

Producent samochodów ogłosił plan pełnej elektryfikacji swoich aut 2030 roku, a jego celem jest osiągnięcie statusu marki neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla. Plany te wchodzą w zakres strategii Beyond100, ogłoszonej przez Bentleya w 2020 roku, a która obejmuje "transformację każdego aspektu jego działalności".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta