SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Biblia” wygrywa z konkurencją, ale traci widzów

Miniserial „Biblia” ogląda w Polsacie średnio 2,65 mln osób. Produkcja podnosi wyniki stacji względem analogicznego okresu ub.r i daje jej pozycję lidera rynku. Jednak drugi odcinek miał mniej oglądających niż pierwszy.

Historyczną produkcję „Biblia” oglądać można na antenie Polsatu w soboty o godz. 20.05, począwszy od 19 października br. Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po dwóch odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 2,65 mln osób, co przełożyło się na 18,12 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 18 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Oglądalność produkcji spada - pierwszy odcinek oglądało 3,10 mln widzów, a drugi - 2,19 mln.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Biblia” podnosi jednak widownię Polsatu o 950 tys. osób. Wówczas stację w tym paśmie oglądało 1,70 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 11,42 proc. oraz 13,73 proc. udziału.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

19-10-2013

20:05

3 102 400

21,50%

22,14%

26-10-2013

20:05

2 190 247

14,84%

13,98%

Średnio

2 645 351

18,12%

18,00%


Polsat w czasie emisji produkcji jest liderem całego rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje stacja TVN, emitująca w tym czasie „Mam talent” oraz filmy fabularne, co przekłada się na 17,41 proc. udziału. Dalsze miejsca zajmują: TVP2 („The Voice of Poland”; 13,83 proc.) oraz TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne; 13,76 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat przegrywa z TVN. Dalej plasują się: Dwójka oraz Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Biblia

2 645 351

18,12%

18,00%

TVN

2 540 925

17,41%

19,54%

TVP2

2 027 253

13,89%

15,17%

TVP1

2 008 975

13,76%

9,42%


„Biblia” to amerykański miniserial prezentujący najbardziej znane historie ze Starego i Nowego Testamentu. Produkcja została zrealizowana z wielkim rozmachem inscenizacyjnym (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Biblia” wygrywa z konkurencją, ale traci widzów

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
note2.0elo
To coś, może podobać się tylko sympatykom Tea Party z USA i moherowym beretom z Polski. Szmira wyreżyserowana i wyprodukowana przez neokonserwatywnych popaprańców z zdechłej partii republikańskiej.
odpowiedź
User
obserwator ulic
Toż to totalna SZMIRA!!!
odpowiedź
User
J
Polsat dobrze rozeznał rynek. Przecież TVP2 i TVN nadają w tym czasie znane i wcześniej eypromowane programy. I z nimi wygrać, to sukces!
odpowiedź