Biedronka wprowadza reglamentację cukru

Od środy 20 lipca w sklepach Biedronka obowiązuje limit sprzedaży cukru. Pojedynczy klient będzie mógł kupić do 10 kilogramów na jeden paragon.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Biedronka wprowadza reglamentację cukru
Biedronka w warszawskiej dzielnicy Wesoła ul. Niemcewicza, fot. materiały prasowe

Od kilku dni w mediach społecznościowych klienci supermarketów donoszą o brakach towarów. Brakuje cukru, mleka, śmietany czy nabiału. Z problemami boryka się m.in. największa sieć dyskontowa w Polsce, czyli Biedronka.

- Rozkręca się kryzys wizerunkowy marki Biedronka. Klienci już zauważyli puste półki i brak towarów w wielu sklepach sieci. W tle odejścia pracowników, brak chętnych do pracy. »Solidarność« w sporze zbiorowym z zarządem, powodem niewypłacanie premii obsadom sklepów"- oceniał na na Twitterze Janusz Pietruszyński, analityk trendów.

Według Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agencydanych cena produktów sypkich w czerwcu br. była o 11,64 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2021r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biedronka-placowka-medyczna-otwarta-niedziela-niehandlowa-od-kiedy-gdzie ##

Biedronka reglamentuje cukier

W tym tygodniu ograniczenia w sprzedaży cukru wprowadziła Biedronka. W przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl w środę stanowisku firma informuje, że od 20 lipca wprowadza limit sprzedaży cukru do 10 kg na jeden paragon. Wyjaśniono, że przyczyną może być atrakcyjna cena towaru.  

- Od pewnego czasu obserwujemy, że w związku z malejącą dostępnością tego produktu na polskim rynku, niektórzy klienci nabywają w naszych sklepach niedetaliczne ilości cukru. Na podstawie analizy paragonów można stwierdzić, że nabywcami są przedsiębiorcy, a nie gospodarstwa domowe. To najlepszy dowód atrakcyjności ceny cukru w sieci Biedronka – od 3,49 zł za kg w obecnej ofercie - jednak naszym celem jest zapewnienie jak największej dostępności tego produktu dla wszystkich klientów - informuje portal Wirtualnemedia.pl Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

Na podobne rozwiązanie wprowadziła sieć Aldi - tu klient może kupić na jeden paragon maksymalnie 5 kilogramów cukru.

Na koniec ub.r. działało 3 250 sklepów Biedronka. W ciągu roku otworzono 164 (z czego 89 w czwartym kwartale), jednocześnie zamknięto 29. Natomiast 334 placówek zostało odnowionych. Do końca ub.r. wydano klientom 11,4 mln kart Moja Biedronka (w lutym ub.r. ich liczba przekroczyła 10 mln), w ciągu roku emitowanych było 656 różnych reklam telewizyjnych sieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny