Czwarty kwartał ub.r. był kolejnym ze znaczącym wzrostem liczby klientów Brand24. W trzecim kwartale firma zyskała 119 klientów netto, a w drugim kwartale - 25.
Od września 2019 roku do marca ub.r. firma była zablokowana przez Facebooka. W konsekwencji liczba jej klientów zmalała z 3 631 na koniec września 2019 roku do 3 066 na koniec marca ub.r.
Sadowski: regularne zyski przy ok. 3,5 tys. klientów
- Listopad 2020 r. to sprzedażowo najlepszy miesiąc w prawie 10-letniej historii naszej firmy. Wraz z bardzo dobrym październikiem pozwoliło to osiągnąć jeden z najlepszych kwartalnych wzrostów, jakie odnotowaliśmy - komentuje Michał Sadowski, prezes Brand24.
- W tym czasie uruchomiliśmy także szereg nowych funkcji, jak mierzenie tzw. ekwiwalentu reklamowego publikacji (AVE), nową wersję automatycznych maili transakcyjnych czy redesign naszego bloga. A to tylko niektóre z nowości planowanych na najbliższe tygodnie, stanowiących składowe naszej transformacji z narzędzia dającego dane, w narzędzie dające wnioski - zapowiada.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/media-spolecznosciowe-wydarzenia-i-trendy-w-2020-roku-prognozy-na-2021,7170398426622081a ##
Opisuje też, jak wzrost liczby klientów przełoży się na wyniki finansowe Brand24. - Biorąc pod uwagę, że w ostatnim roku znacznie ograniczyliśmy koszty stałe, poziom ok. 3500 klientów powinien pozwolić na generowanie regularnych zysków. Do tego już wkrótce dojdzie sprzedaż naszych nowych usług, co, jak zakładamy, wpłynie pozytywnie na średni przychód z klienta i poprawi nasze wyniki - zapewnia Sadowski.
Kurs Brand24 26 proc. w górę
Dane o wzroście liczby klientów Brand24 opublikował w piątek przed południem. W czasie piątkowej sesji kurs spółki wzrósł o 26,29 proc. - z 21,30 do 26,90 zł. Handlowano jej walorami za 985,6 tys. zł, to najwyższe dziennie obroty od końcówki września ub.r.

Przy cenie 26,90 zł kapitalizacja Brand24 wynosi 58,04 mln zł. Spółka jest notowana na rynku bocznym giełdy od stycznia 2018 roku.
Jej głównym inwestorem jest porozumienie akcjonariuszy, do którego należą m.in. fundusz Larq i związani z nim menedżerowie, ma 29,03 proc. akcji. Po 10,52 proc. walorów należy do Michała Sadowskiego i Piotra Wierzejewskiego.












