Burn wspiera młode talenty w „Burn’in Heads”

Rusza niestandardowa akcja marki Burn oparta na wspieraniu młodych sportowców i muzyków klubowych. Projekt o nazwie „Burn’in Heads” przygotowała i realizuje agencja FireFly Creation.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji „Burn’in Heads” ambasadorami marki Burn zostali m.in. mistrz w jeździe na deskorolce Tadeusz Szymański, kolektyw dzidżejski Ed Bangers, mistrz polski w kitesurfingu Viktor Borsuk oraz DJ i producent muzyczny David Guetta. Brand będzie wspierać te osoby w tworzeniu i realizacji ich niestandardowych pomysłów, a materiały z tych działań będą umieszczane w serwisach społecznościowych. Ponadto marka będzie obecna podczas niektórych letnich imprez muzycznych i sportowych. Zostanie również uruchomiona platforma internetowa Burn Music Studio, na której młodzi twórcy będą mogli brać udział w warsztatach z udziałem profesjonalnych i uznanych muzyków.

grafika

Koncepcję wszystkich działań przygotowała agencja FireFly Creation, która również zajmuje się ich realizacją i koordynacją. Projektowi będzie towarzyszyć kampania reklamowa w mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu