SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ rusza ze świątecznymi promocjami, w ofercie dekodery 4K za 1 zł (wideo)

Platforma Canal+ ruszyła ze świąteczną promocją na ofertę telewizji satelitarnej i telewizji przez internet oraz dostępem do dekoderów 4K - 4K UltraBOX+ i Canal+ BOX 4K - w promocyjnych cenach.

W świątecznej ofercie telewizji satelitarnej dekoder 4K Ultra BOX+ można promocyjnie aktywować za 1 zł w najczęściej wybieranych pakietach Optimum+ oraz Optimum+ z Canal+ i nie płacić za jego wynajem przez cały okres obowiązywania umowy. Promocyjna aktywacja dekodera 4K za 1 zł jest również dostępna w pakiecie Superpremium+ 4K.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W pakiecie Optimum+ klienci znajdą 130 kanałów (w tym 80 w HD), 34 kolekcje VOD, w cenie 49,99 zł miesięcznie. W świątecznym prezencie otrzymają również dostęp do sześciu kanałów Filmbox na 24 miesiące bez opłat.

Z kolei w pakiecie Optimum+ z Canal+ klienci znajdą dodatkowo 11 kanałów z rodziny Canal+ relacjonujących wydarzenia sportowe (m.in. PKO BP Ekstraklasę, Premier League, LaLigę, Bundesligę, Żużel i NBA) oraz filmami i serialami na żywo, a także dwie dodatkowe kolekcje VOD. Miesięczna cena za pakiet wyniesie 99,99 zł. Z pakietem Optimum+ z Canal+ dostępne są również kanały Polsat Sport Premium z Ligą Mistrzów UEFA i Ligą Europy UEFA za 0 zł miesięcznie. Oba pakiety można rozszerzyć o dostęp do 27 dodatkowych kanałów za 10 zł miesięcznie.

Teraz wybierając pakiety telewizji satelitarnej klienci zyskają dodatkowo możliwość korzystania z serwisu Canal+ telewizja przez internet na wielu urządzeniach w zakresie posiadanej oferty satelitarnej bez dodatkowych opłat i limitu godzin.

Jak czytamy w komunikacie, dekoder 4K Ultra BOX+ oferowany w promocyjnych cenach pozwala na „odbiór obrazu w perfekcyjnej jakości, z czterokrotnie większa ilością detali niż w standardzie HD”. - Dzięki obsługiwanej przez dekoder technologii wysokiej dynamiki jasności (HDR), ale również odwzorowaniu szerokiej palety barw (Wide Colour Gamut), szybkim odtwarzaniu klatek filmu (High Frame Rate) i większej głębi bitowej, emitowane treści można oglądać w jeszcze bardziej realistycznym, ostrzejszym i bardziej szczegółowym obrazie 4K. W ofercie treści 4K oferowanych przez Canal+ można znaleźć m.in. ponad 200 meczów piłkarskich na sezon, oryginalne produkcje Canal+ oraz filmy największych wytwórni prosto z Hollywood - informuje biuro prasowe Platformy Canal+

Świąteczna oferta z dekoderem Canal+ BOX 4K

Klienci w ramach świątecznej promocji mogą skorzystać z oferty serwisu Canal+ telewizja przez internet oferowanego z nowym dekoderem Canal+ BOX 4K - w zobowiązaniu lub bez zobowiązania (w tej drugiej opcji dekoder Canal+ BOX 4K jest oferowany w cenie 299 zł).

>>> Dowiedz się więcej na temat dekodera CANAL+ BOX 4K

Po zakupie urządzenie przechodzi na własność użytkownika i można korzystać z jego funkcji, zasobów i aplikacji nawet wtedy, gdy nie posiada się żadnej aktywnej subskrypcji Canal+ telewizja przez internet. W cenie zakupu urządzenia uwzględniony jest dostęp do wszystkich czterech pakietów Canal+ telewizji przez internet na miesiąc od daty pierwszej aktywacji. Dostęp do wszystkich pakietów bez dodatkowych opłat można przedłużyć o dwa dodatkowe miesiące w ramach trwającej do końca roku promocji.

Aby skorzystać z promocji należy kupić i aktywować ofertę z dekoderem do 31 grudnia oraz aktywować voucher, który użytkownik otrzyma mailem, a także podpiąć kartę płatniczą do konta.

Wybierając ofertę ze zobowiązaniem klienci otrzymują Canal+ BOX 4K za 1 zł na własność oraz dostęp do pełnej oferty serwisu Canal+ telewizja przez internet na dwa pierwsze miesiące. Warunkiem skorzystania z oferty jest wybór przynajmniej dwóch z czterech pakietów tematycznych, z których klient będzie korzystał po zakończeniu promocyjnego dostępu „na start”: film (m.in. kanały z portfolio Canal+, HBO czy Filmbox - 50 zł miesiecznie), sport (sportowe kanały z portfolio Canal+, Eleven Sports, Sportklub HD i Fightklub HD - 50 zł), fun&info (m.in. kanały z portfolio TVN24, National Geographic, Paramount czy FOX), kids (m.in. Minimini+, Cartoon Network, Disney, Nickelodeon Play).

Klienci decydujący się na ofertę Canal+ telewizja przez internet z dekoderem Canal+ BOX 4K będą mogli korzystać z serwisu na trzech ekranach w tym samym momencie oraz logować się i oglądać treści na wszystkich innych platformach, na których dostępna jest usługa (telefony, Android TV, Apple TV).

Canal+ BOX 4K to nowy dekoder dedykowany serwisowi Canal+ telewizja przez internet wspierający technologię 4K HDR i oparty o system operacyjny Android TV (9.0). Urządzenie oferuje dostęp do wyselekcjonowanych kanałów na żywo oraz treści na żądanie dostępnych w ramach serwisu Canal+ telewizja przez internet, kanałów cyfrowej telewizji naziemnej po podłączeniu anteny, aplikacji Premiery Canal+ z hitami kinowymi do wypożyczenia, Netflix oraz setek innych aplikacji ze sklepu Google Play. Dekoder można podpiąć do dowolnej sieci internetowej - bezprzewodowo lub kablem, a jego niewielkie rozmiary pozwalają zabrać urządzenie w dowolne miejsce i korzystać z telewizji np. na wakacjach czy wyjazdach poza domem.

Świąteczne oferty Canal+ wspiera kampania reklamowa

Świąteczne oferty Canal+ z dekoderami 4K wspiera kampania reklamowa obejmująca swoim zasięgiem telewizję, internet, social media, nośniki zewnętrzne, radio, punkty sprzedaży Canal+ oraz wybrane sieci sklepów RTV/AGD.

Jak czytamy w opisie „koncepcja kreatywna spotów telewizyjnych opiera się na stwierdzeniu, że pewnych emocji, których doświadczyło się podczas oglądania telewizji, nie da się wyrazić słowami - trzeba je przeżyć”. W spotach reklamowych wykorzystano fragmenty najnowszego serialu Canal+ „Król” w reżyserii Jana P. Matuszyńskiego oraz fragmenty rozgrywek Premier League dostępnych na antenach Canal+.

Kampanię przygotowała agencja Havas Warsaw. Media do kampanii kupił dom mediowy Havas Media. Produkcją spotów telewizyjnych i internetowych zajął się dom produkcyjny Dynamo Films. Za reżyserię spotów odpowiada Bartek Ignaciuk.

W pierwszej połowie br. przychody sprzedażowe Canal+ Polska zwiększyły się rok do roku z 1,11 do 1,19 mld zł. Zysk operacyjny poszedł w górę z 34,75 do 154,84 mln zł, a zysk EBITDA wzrósł rok do roku o 30 proc. do 254,5 mln zł Firma uzasadniła to stałą optymalizacją kosztów działalności operacyjnej. Zysk netto w zeszłym półroczu wyniósł 121,04 mln zł, wobec 30,79 mln zł rok wcześniej. Firma zaznaczyła, że wynik netto przed rokiem został obciążony przez 81 mln zł odpisu dotyczącego utraty wartości marki N.

We wtorek Canal+ Polska upublicznił prospekt dotyczący zapowiadanego od kilku miesięcy debiutu na warszawskiej giełdzie. Wszystkie posiadane akcje firmy planują sprzedać jej dwaj mniejszościowi akcjonariusze: TVN Media oferuje 14,12 mln walorów (to ok. 32 proc. kapitału Canal+ Polska), a Liberty Global Ventures Holding - 7,5 mln (ok. 17 proc. kapitału).

Dołącz do dyskusji: Canal+ rusza ze świątecznymi promocjami, w ofercie dekodery 4K za 1 zł (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolik
Porównać ofertę świąteczną z 2018 r a 2020 r. to przepaść. Wtedy też dekodery były po 1 zł choć one były tylko dodatkiem do oferty promocyjnej.
A teraz nawet na antenę sat nie ma upustu i to w firmie, która kisi gotówkę.
A co mi po dekoderze 4K - co najwyżej sobie obiekty muzealne w 4K albo kosmos w 4K pooglądać bo za C+ 4K każą sobie bulić nawet będąc posiadaczem opcji 4K.
Quo vadis, Edyto? Wracaj Manuel, Bertrand, bo ta kobieta się tam nie nadaje mimo że tyle lat pracuje.
odpowiedź
User
ZG
Oferta na życzenie CANAL+ nie jest wcale taka jak wszyscy piszą, ale reklamy są fatalne. Większość ludzi w ogóle nie kuma ze można oglądać rzeczy z CANAL+ „jak Netflixa czy HBO”. Myślą ze to dostęp do zwykłej telewizji ale przez neta. Ze serial
Musza obejrzeć w niedziele o 21 a nie ze mogą sobie go włączyć kiedy chcą. Jakiś standuper wylewa zmęczony potok słów i gubi się w nich przekaz.
odpowiedź
User
Kko
Te kolejne kampanie promocyjne C+ to jakaś katastrofa. Bełkot, nie wiadomo o co chodzi, samozadowolenie.
odpowiedź