Nowa kampania świąteczna Canal+, to ma być prezentacja jej oferty, która została przedstawiona za pomocą humorystycznych historii. Kampania potrwa do końca stycznia 2021 roku.
- Już tradycyjnie, na ostatnie tygodnie roku, przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne oferty umożliwiające oglądanie telewizji satelitarnej jak również telewizji przez internet. Wychodząc naprzeciw różnym oczekiwaniom przygotowaliśmy rozwiązania dla każdego Klienta. A w związku z tym, że nasza oferta jest różnorodna, taka sama jest również nasza kampania reklamowa. Wiarygodny insight, emocjonujący content filmowo-serialowo-sportowy, atrakcyjna promocja – te elementy stały się punktem wyjścia naszej bieżącej komunikacji i inspiracją do przygotowania spotów reklamowych w wielu wariantach - mówi Rafał Domowski, dyrektor ds. komunikacji klienckiej i sportowej w Canal+ Polska.

Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą telewizję, POS, radio, OOH oraz Internet.
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.











